Katarzyna C.

Katarzyna C. Team Manager Travel
(Sales)

Temat: Centrum Doskonalenia KPMG

Centrum Doskonalenia KPMG
nowy internetowy serwis doskonalenia kompetencji zawodowych dla studentów i absolwentów
http://centrumkpmg.pl

W połowie października na stronie internetowej http://centrumkpmg.pl firma doradcza KPMG uruchomiła Centrum Doskonalenia KPMG - internetowy serwis szkoleniowy adresowany do studentów i absolwentów .

Serwis jest dedykowany rozwojowi 12 kompetencji miękkich, które zostaną zaprezentowane w ciągu 12 kolejnych miesięcy.
Wśród omawianych znajdą się m.in. odpowiedzialność, profesjonalizm, budowanie relacji, rozwiązywanie problemów czy przedsiębiorczość.

Oprócz szczegółowego opisu kompetencji, znajdziemy quizy i kwestionariusze online pozwalające sprawdzić wiedzę na temat danej kompetencji.

Dodatkowo KPMG zaprasza na bezpłatne warsztaty z danej kompetencji w 20 ośrodkach akademickich w Polsce.

Odwiedzając Centrum Doskonalenia KPMG przeniesiemy się do wirtualnego wieżowca, w którym znajdziemy:
Strefy Rozwoju (piętro doskonalenia kompetencji),
Strefę Centrum Dowodzenia (piętro konkursu pozwalającego na sprawdzenie się w roli pracownika międzynarodowej firmy doradczej)

oraz Strefę Prywatną - fun zone (w której każdy użytkownik ma możliwość umeblowania swojego pokoju).

Zapraszamy!
http://centrumkpmg.pl

konto usunięte

Temat: Centrum Doskonalenia KPMG

Słabe to KPMG, w skrócie taka reklamówka, możesz wejść popatrzeć, przeczytać standardowe milion razy już maglowane artykuły.. i poczytać o KPMG.. podsumowując takie sobie.
Katarzyna C.

Katarzyna C. Team Manager Travel
(Sales)

Temat: Centrum Doskonalenia KPMG

Hmm.. Możesz wejść, popatrzeć, poczytać - a i owszem. Ale możesz też wejść, zapisać się na darmowy warsztat kompetencji miękkich i rozwinąć swoje umiejętności.

konto usunięte

Temat: Centrum Doskonalenia KPMG

No właśnie.

Wypobraź sobie negocjacje pomiędzy dwiema stronami. Obie strony uczestniczyły w tych samych warsztatach z kompetencji miekkich,..załóżmy z negocjacji i jakichś tam zachowań ludzkich.
Jako, że jedna firma to KPMG a druga np jakiś tam Deloitte to obie, przynajmniej tak im się wydaje, zatrudniły najlepszych negocjatorów tj. tych którzy opanowali ww. warsztaty online.

Zmagania wyglądają tak: jedni stosują strategię np. "lisa" (nazewnictwo przypadkowe) i drudzy tą samą strategię tylko że jedni w stosują ww. strategię w ataku a drudzy tą samą strategię w w obronie...jaki mamy rezultat? Każda strona wie czego należy się spodziewać po drugiej stronie. Żadna rewelacja.

konto usunięte

Temat: Centrum Doskonalenia KPMG

Polecam ww. w celu zapoznawczym ale czy rozwojowym to nie wiem, nie jestem przekonany.
Katarzyna C.

Katarzyna C. Team Manager Travel
(Sales)

Temat: Centrum Doskonalenia KPMG

Uważam, że zaprezentowany przez Ciebie przykład jest nieadekwatnym. Znajomość teorii z zakresu negocjacji nie gwarantuje zostania dobrym negocjatorem. Na dodatek żadna firma nie zatrudniłaby pracownika tylko i wyłącznie w oparciu o odbyty przez niego kurs on - line z negocjacji.
Piotr Skrzyński:
No właśnie.

Wypobraź sobie negocjacje pomiędzy dwiema stronami. Obie strony uczestniczyły w tych samych warsztatach z kompetencji miekkich,..załóżmy z negocjacji i jakichś tam zachowań ludzkich.
Jako, że jedna firma to KPMG a druga np jakiś tam Deloitte to obie, przynajmniej tak im się wydaje, zatrudniły najlepszych negocjatorów tj. tych którzy opanowali ww. warsztaty online.

Zmagania wyglądają tak: jedni stosują strategię np. "lisa" (nazewnictwo przypadkowe) i drudzy tą samą strategię tylko że jedni w stosują ww. strategię w ataku a drudzy tą samą strategię w w obronie...jaki mamy rezultat? Każda strona wie czego należy się spodziewać po drugiej stronie. Żadna rewelacja.

konto usunięte

Temat: Centrum Doskonalenia KPMG

To po co reklamujesz seriws kpmg skoro jest nieprzydatny? Bosowie z KPMG płacą za to czy to jest samozaangażowanie poprzez identyfikację z firmą KPMG?

Katarzyna Ciechanowska:
Uważam, że zaprezentowany przez Ciebie przykład jest nieadekwatnym. Znajomość teorii z zakresu negocjacji nie gwarantuje zostania dobrym negocjatorem. Na dodatek żadna firma nie zatrudniłaby pracownika tylko i wyłącznie w oparciu o odbyty przez niego kurs on - line z negocjacji.
Katarzyna C.

Katarzyna C. Team Manager Travel
(Sales)

Temat: Centrum Doskonalenia KPMG

Jeśli Tobie - serwis, gdzie można doskonalić swoje umiejętności, jest nieprzydatnym - nie musisz z niego korzystać. Nic na siłę. Jednakże, pozwólmy bardzo dużej liczbie regularnych użytkowników serwisu, świadczyć o jego o przydatności.

Tak na marginesie, by wyjaśnić pewne nieścisłości. Warsztaty które organizuje KPMG dla studentów nie są szkoleniami on - line. Każdy z warsztatów trwa 3 godziny i odbywa się na terenie danej uczelni lub w jednym z biur KPMG.Katarzyna Ciechanowska edytował(a) ten post dnia 25.04.09 o godzinie 15:30

konto usunięte

Temat: Centrum Doskonalenia KPMG

Katarzyna Ciechanowska:
Jeśli Tobie - serwis, gdzie można doskonalić swoje umiejętności, jest nieprzydatnym - nie musisz z niego korzystać. Nic na siłę. Jednakże, pozwólmy bardzo dużej liczbie regularnych użytkowników serwisu, świadczyć o jego o przydatności.

Tak na marginesie, by wyjaśnić pewne nieścisłości. Warsztaty które organizuje KPMG dla studentów nie są szkoleniami on - line. Każdy z warsztatów trwa 3 godziny i odbywa się na terenie danej uczelni lub w jednym z biur KPMG.

Problem w tym, że to taka ukryta promocja firmy kpmg. Przydatne czy nie - kpmg płaci za taką promocję żeby coś osiągnąć, ma w tym jakiś ukryty cel, strategię którą realizuje na całym świecie, to jak czym skorupka za młodu nasiąknie .... itp. strasznie to naciągane i wogóle nie ma nic do AE czy Uniw. Ekon .....przyczepiłem się bo regularnie usuwam z forów reklamy firm robiących na niewinnych osobach dużą kasę pośrednio i bezpośrednio, takie działanie kpmg też się zalicza do reklamy. To jak takie pracowanie nad swoim image w świadomości studentów którzy jeszcze nie liznęli prawdziwego życia, .. pokażmy że jesteśmy zaje... mimo, że nasza praca jest okropnie nudna bo pracujemy tylko w księgowości i robimy audyty (nic nie mam do osób pracujących w księgowości i robiących audyty, bez obrazy). A przecież w Polsce mamy wiele, wiele lepszych firm....może jeszcze coś dodam ale to już później...to tylko moje zdanie.Piotr Skrzyński edytował(a) ten post dnia 27.04.09 o godzinie 16:35
Artur Ś.

Artur Ś. Specjalista ds.
Marketingu

Temat: Centrum Doskonalenia KPMG

Ukryta promocja? Ukryty cel?

Jak dla mnie jest to oczywiste, że to forma promocji firmy wśród studentów. Cel również jest oczywisty- dotarcie do zdolnych studentów zainteresowanych tematyką doradztwa i audytu.
Przy czym warsztaty są jedynie przystawką do konkursu organizowanego przez KPMG.

Następna dyskusja:

Zostań AMBASADOREM KPMG !!!




Wyślij zaproszenie do