Tomasz
Zaborowski
badania i analizy
rynku
Temat: Jaką taktykę wybrać
Jestem jeszcze zielony w Adwords.Przychodzi powoli jednak czas, aby rozpocząc proces ”linkowania”
czyli katalogi i inne rzeczy. Żeby linkować, trzeba wiedzieć pod jakie słowa kluczowe m.in
Do tego celu, jak w moim wątku na forum o pozycjonowaniu, doradzono mi żebym posprawdzał liczbę wejśc na różne slowa kluczowe w Adwords własnie po to by wykluczyć słowa, przy których może i wyskakuje masa (miliony) linków ale ruch z nich jest ”słaby”.
Pytanie moje.
Jak zestawić kampanię w Adwords, żeby była najlepiej miarodajna do pomiaru natężenia ruchu na różne słowa kluczowe:
a) zestawić jedną kampanię z jednym nagłówkiem i dobrać np. 20,50 słów kluczowych, (ile się da generalnie), ewentualnie po pewnym okresie zmieniać słowa kluczowe (na tej samej kampanii, ten sam nagłówek, tytuł, opis?
b) zestawić liczbę kampanii równą liczbie słów kluczowych, z różnymi nagłówkami, tytułami?
Która taktyka będzie bardziej ”obiektywna” do celów analizy słów kluczowych pod już późniejsze linkowanie, katalogowanie, pozycjonowanie?
Pozdrawiam