Sylwia Rogalska

Sylwia Rogalska Akademia Leona
Koźmińskiego

Temat: Zaproszenie dla fanów HR i dr Pilcha

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ JUTRA
"Trudne rozmowy z pracownikami"
21-22.05.2009r., Warszawa

Siłą napędową sukcesu firmy są jej pracownicy i współpracujący z nimi partnerzy. W realiach dzisiejszego rynku sukces zależy od zdolności do szybkiego i inteligentnego reagowania na problemy. Sukces firmy wymaga wyposażenia pracowników w narzędzia, które pozwolą im szybko reagować na zmiany, uzyskiwać dostęp do informacji niezbędnych podczas podejmowania kluczowych decyzji i koncentrować się na umacnianiu i rozbudowie zyskownych relacji biznesowych. Dlatego przygotowaliśmy projekt: ”Trudne rozmowy z pracownikami”, który ma pomóc Państwu przejść tę trudną drogę.

Celem projektu jest:

Rozwój potencjału osobistego;
Jak rozmawiać z pracownikami w sytuacjach stresogennych
Korzyści z uczestnictwa:

Wzrost samoświadomości uczestników: jakie mam predyspozycje, co powinienem dalej rozwijać, co wyeliminować;
Lepsze radzenie sobie w sytuacjach trudnych– doskonalenie efektywnych postaw i zachowań, pomagających w walce ze stresem i negatywnymi emocjami.

DZIEŃ I
KOMUNIKACJA W RELACJACH ZAWODOWYCH
W OBLICZU RESTRUKTURYZACJI
21.05.2009r.

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności na temat przepływu komunikacji wewnętrznej i jej roli dla sprawnego funkcjonowania firmy. Przedstawienie najczęściej popełnianych błędów i pułapek sprawnej komunikacji. Doskonalenie kompetencji menedżerskich w zakresie zarządzania komunikacją w firmie oraz budowania lojalności i aktywności pracowników.

1. Komunikacja

test autodiagnoza możliwości komunikacyjnych
omówienie czym jest i co oznacza dobra komunikacja
dlaczego mnie nikt nie rozumie
czym są style społeczne
2. Komunikacja interpersonalna

aspekt komunikacji werbalnej
cel komunikatu diagnoza dopasowanie, nastawienie
słowa klucze
umiejętność zadawania pytań: parafraza, pytanie otwarte, zamknięte, sugestia w pytaniach.
3. Komunikacja niewerbalna

postawy, gesty, mimika wspierająca przekazywanie komunikatu
4. Sposoby prowadzenia rozmowy

sztuka słuchania
aktywne prowadzenie, konkretyzacja
słowo kreuje rzeczywistość
różnice w komunikowaniu się między kobietami a mężczyznami

Prowadzący: Dariusz Rajca
Trener, coach i doradca. W latach 1995 – 1998 założyciel i Kierownik Działu Szkoleń Gazety Wyborczej, gdzie szkolił przedstawicieli Działu Reklamy i Marketingu oraz Kolportażu z całej Polski. Współpracował także jako trener z kilkoma znanymi firmami szkoleniowymi. W latach 1998 - 2004 jako Dyrektor ds. Szkoleń Europejskiego Instytutu Rozwoju Kadr, przygotowywał i realizował programy szkoleniowe dla najpoważniejszych firm w Polsce. W tym czasie przez dwa lata współpracował z Izbą Wydawców Prasy prowadząc stały cykl warsztatów pt. „Studium sprzedaży powierzchni reklamowej”. W zajęciach tych wzięli udział przedstawiciele kilkudziesięciu znanych tytułów prasowych, zrzeszonych w IWP. Jako trener posiada bogate doświadczenie praktyczne i teoretyczne zdobyte podczas własnej pracy, oraz kursów odbytych u trenerów polskich i zagranicznych. Jest praktykiem Polskiego Instytutu Neurolingwistycznego Programowania, oraz certyfikowanym konsultantem Motywacyjnej Analizy Potencjału Zawodowego - MAPP. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji grupowej, tworzenia kultury organizacyjnej w firmie, budowania i zarządzania skutecznymi zespołami handlowymi w firmie. Jest człowiekiem „akcji”, pasjonatem przygód i każdą wolną chwilę spędza poszukując nowych wyzwań, wspinając się i nurkując. Przygotowuje także i realizuje scenariusze programów typu outdoor w każdej scenerii i zakątku Polski.

DZIEŃ II
TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI W OBLICZU ZMIAN
22.05.2009r.

1. Rozmowa jako podstawa komunikacji interpersonalnej

2. Umiejętność słuchania warunkiem porozumienia

3. Sztuka zadawania pytań

4. Parafrazowanie

5. Wyrażanie szacunku i uznania

6. Formułowanie konstruktywnych uwag krytycznych

7. Asertywne reagowanie na presję i manipulację

8. Podstawowe typy rozmów w pracy menedżera

Rozmowy oceniające
Rozmowy w sytuacjach restrukturyzacji zatrudnienia
Prowadzący: dr. Piotr Pilch
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania (Uniwersytet Warszawski), magister psychologii o specjalności psychologia organizacji i pracy (Uniwersytet Warszawski), wykładowca z zakresu psychologii i socjologii organizacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi w Katedrze Nauk Społecznych w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autor programów i kierownik studiów podyplomowych: MBA dla Kadry HR, Szkolenie i Rozwój, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla Menedżerów Personalnych. Prowadził szkolenia z zakresu umiejętności menedżerskich, pracy zespołowej i zarządzania zasobami ludzkimi na poziomie działu dla wielu firm. Doświadczenie w prowadzeniu badań społecznych zdobyte podczas pracy w Instytucie Badań Marketingowych SMG/KRC Poland (1,5 roku pracy na stanowisku badacza) i współpracy z firmą Datagroup (badania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi). Autor i współautor artykułów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i zachowań organizacyjnych oraz wystąpień na konferencjach poświęconych problematyce doboru pracowników, ich szkoleniu i planowaniu rozwoju zawodowego.


SPRAWY ORGANIZACYJNE:

Uczestnictwo:

Cena:

- w całym szkoleniu (2 dni - 14 godzin)
1050 zł

- w wybranym dniu szkolenia (1 dzień - 7 godzin)
600 zł

Cena obejmuje: szkolenie, lunch, materiały, przerwy kawowe oraz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Sylwia Rogalska

Sylwia Rogalska Akademia Leona
Koźmińskiego

Temat: Zaproszenie dla fanów HR i dr Pilcha

Więcej szczegółów i zgłoszenia na stronie http://eced.pl lub pod numerem telefonu (22) 533 62 14 lub (22) 533 65 31, e-mail: bok@eced.pl
Sylwia Rogalska

Sylwia Rogalska Akademia Leona
Koźmińskiego

Temat: Zaproszenie dla fanów HR i dr Pilcha

Wiadomość z "ostatniej chwili":-) 5 % zniżki dla absolwentów Koźmińskiego

Następna dyskusja:

Jeszcze jedno zaproszenie.....




Wyślij zaproszenie do