Dorota
Duda
Academy of Service
Excellence
Temat: spotkanie z cyklu "Myśl jak Klient"
Zapraszam na pierwsze z cyklu spotkań pt. "Myśl jak Klient", które odbywać się będę raz w miesiącu.Pierwsze inauguracyjne spotkanie zatytułowaliśmy "20 lat obsługi klienta w Polsce - przeobrażenia". Po prezentacji krótkiego filmu wspólnie zastanowimy się nad następującymi zagadnieniami:
Jak zmieniły się oczekiwania klientów w ciągu ostatnich 20lat?
Klient i jego miejsce w firmie?
Spełniać czy przekraczać oczekiwania klientów?
Dobry pracownik czyli jaki?
Spotkanie przy smacznej kawie odbędzie się 18 listopada 2008r w godz.10.00-12.00 w Warszawie. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Zainteresowanych proszę o kontakt e-mailowy :dorota.zdrojewska@akademia-ok.pl
pozdrawiam serdecznie
Dorota Duda
http://academy-of-service-excellence.pl