Marzena T.

Marzena T. CEO, eventy, PR,
media motoryzacyjne

Temat: Argonautic - nowe, szybkie i zwinne jachty

Firma Argonautic rozszerza asortyment czarterowy o kolejne jachty - z rumplem i wewnętrzną sterówką, trójkabinowe. Zwinne i szybkie, przestronne i eleganckie, z przeszkloną częścią "dzienną" gwarantują wygodę podróżowania.
Janbor cieszył się ogromnym zainteresowaniem w zeszłym sezonie, w tym - dołączyli do niego trzej nowi bracia.

Jacht pełnomorski przystosowany do żeglugi śródlądowej w wersji balastowo-mieczowej lub oceaniczny w wersji balastowej. Sterówka z wewnętrznym stanowiskiem sterowania i 4-osobowaa kanapa.

Długość całkowita 9,85m
Długość linii wodnej 8,65m
Szerokość 3. 20 m
Zanurzenie: O,7 / 1,8Om
Ciężar: bal. + miecz 145O+2OOkg
Pow. ożaglowania 39,93 m2
Załoga 6-8 osób

Stocznia: Argonautic
Model: First Class Europe
Rok prod.: 2008 i 2009

Zapraszamy, KONTAKT do mnie to 507 152 745.
http://www.argonautic.pl/index/janmor34ac.html

WYPRAW SIĘ Z NAMI PO WŁASNE ZŁOTE RUNO
Krzysztof Chałupczak

Krzysztof Chałupczak Od zawsze na swoim

Temat: Argonautic - nowe, szybkie i zwinne jachty

Mam pytanie, w jakiej klasie UE jest budowny ten jacht w wersji balasowo-mieczowej, a w jakiej w wersji "oceanicznej" ???
Robert P.

Robert P. szukam .....

Temat: Argonautic - nowe, szybkie i zwinne jachty

marudzisz Krzysztof...mówił ci juz ktoś?
dziewcze reklamuje to co ma...a Ty sie czepiasz...
Krzysztof Chałupczak

Krzysztof Chałupczak Od zawsze na swoim

Temat: Argonautic - nowe, szybkie i zwinne jachty

Robert P.:
marudzisz Krzysztof...mówił ci juz ktoś?
dziewcze reklamuje to co ma...a Ty sie czepiasz...
Rozumiem, że reklamuje. Tylko dlaczego tak nieprofesjonalnie. Jacht oceaniczny ??? Pełnomorski ??? Bądzmy poważni. Klasa UE dla Mazur również obowiązuje, Każda stocznia ja podaje. Rozumiem, że jacht jest reklamowany dla Mazur, jako bezpieczny, no to jaką klasę ma ??? A, B, czy C ??? A może D ???

Cytuję:Sterówka z wewnętrznym stanowiskiem sterowania i 4-osobowaa kanapa.

Co to jest ???. Czy istnieje na tym jachcie możliwośc sterownia z kabiny ???Krzysztof Chałupczak edytował(a) ten post dnia 22.04.09 o godzinie 23:13
Marzena T.

Marzena T. CEO, eventy, PR,
media motoryzacyjne

Temat: Argonautic - nowe, szybkie i zwinne jachty

Tak, istnieje możliwość sterowania z kabiny - jest również rumpel.
Jeśli coś jest niejasne - z chęcią czytam Wasze uwagi, bo również i mi są bardzo pomocne.

Aha, jest również drugi jacht:

Beneteau First Class Europe - myślę, że znany niejednemu "wyjadaczowi" :-)

Typ: slup, takielunek ułamkowy
Konstruktor: Group Finot
Stocznia: Beneteau
Model: First Class Europe
Rok prod.: 1989
Koje: 8

Długość kadłuba: (LOA): 11.38m (37' 4")
Długość linii wodnej (LWL): 10m (32' 9")
Szerokość: 3.37m (11' 0")
Zanurzenie: 1.90m (6' 2")
Wyporność: 3100 kg
Masa kila: 950 kg

Pow. żagli: 74m m2
Grota: 37,30 m2
Genuy: 36,70 m2
Silnik: Volvo Penta rok prod. 2002Marzena T. edytował(a) ten post dnia 23.04.09 o godzinie 14:46
Krzysztof Chałupczak

Krzysztof Chałupczak Od zawsze na swoim

Temat: Argonautic - nowe, szybkie i zwinne jachty

Marzena T.:
Tak, istnieje możliwość sterowania z kabiny - jest również rumpel.
Jeśli coś jest niejasne - z chęcią czytam Wasze uwagi, bo również i mi są bardzo pomocne.

Aha, jest również drugi jacht:

Beneteau First Class Europe - myślę, że znany niejednemu "wyjadaczowi" :-)

Typ: slup, takielunek ułamkowy
Konstruktor: Group Finot
Stocznia: Beneteau
Model: First Class Europe
Rok prod.: 1989
Koje: 8

Długość kadłuba: (LOA): 11.38m (37' 4")
Długość linii wodnej (LWL): 10m (32' 9")
Szerokość: 3.37m (11' 0")
Zanurzenie: 1.90m (6' 2")
Wyporność: 3100 kg
Masa kila: 950 kg

Pow. żagli: 74m m2
Grota: 37,30 m2
Genuy: 36,70 m2
Silnik: Volvo Penta rok prod. 2002
Pewnie ktoś napisze, że się czepiam. Domyśliłem się, że jeśli chodzi o te jachty, to są one do czarteru.
http://www.argonautic.pl/index/czartery.html
W związku z tym mam, pytanie, z jakiego portu ??? Oferta Beneteau oznacza, że chodzi o morze, bo przecież nie Mazury. Wydaje mi się, że to istotna informacja.
Sprawa druga, jachty Janmor są bardzo cenione.
http://www.argonautic.pl/index/o_nas.html
Janmor 34 CC jest ewenementem, bardzo ciekawą konstrukcją. Centralny kokpit przy takich rozmiarach jachtu jest niespotykany. Osobiście jest zwolennikiem centralnego kokpitu. Brakuje jednak na stronach Waszej firmy (jesteście prodocentem) w jakiej klasyfikacji UE jest on budowany. A konkretnie, czy jest możliwość zbudowania Janmora 34 CC w klasie A ???Krzysztof Chałupczak edytował(a) ten post dnia 23.04.09 o godzinie 18:14
Marzena T.

Marzena T. CEO, eventy, PR,
media motoryzacyjne

Temat: Argonautic - nowe, szybkie i zwinne jachty

Posiadane przez nas jachty Janmor są w klasie B - ale możliwość produkcji oceanicznego istnieje, wymaga jedynie pewnym zmian konstrukcyjnych.
Krzysztof Chałupczak

Krzysztof Chałupczak Od zawsze na swoim

Temat: Argonautic - nowe, szybkie i zwinne jachty

Marzena T.:
Posiadane przez nas jachty Janmor są w klasie B - ale możliwość produkcji oceanicznego istnieje, wymaga jedynie pewnym zmian konstrukcyjnych.
Dziękuję bardzo za informację. Dla tych co to czytają, dodam, że klasa UE A (w/ PRS-żegluga bez ograniczeń), żegluga do 10 B i możliwość przetrwania trudniejszych warunków. Klasa B żegluga do 8 B i możliwość... C żegluga do 6 B i możliwość...Dodam jeszcze, że popularne w czarterach morskich Bawarie standartowo budowane są w klasie B (również te duże), co raczej dobrze o Bawarii nie świadczy.
PozdrowieniaKrzysztof Chałupczak edytował(a) ten post dnia 25.04.09 o godzinie 17:42
Władysław B.

Władysław B. technolog,
konstruktor, poeta .
Na początku 2013r.
zaczn...

Temat: Argonautic - nowe, szybkie i zwinne jachty

Krzysztof Chałupczak:
Marzena T.:
Posiadane przez nas jachty Janmor są w klasie B - ale możliwość produkcji oceanicznego istnieje, wymaga jedynie pewnym zmian konstrukcyjnych.
Dziękuję bardzo za informację. Dla tych co to czytają, dodam, że klasa UE A (w/ PRS-żegluga bez ograniczeń), żegluga do 10 B i możliwość przetrwania trudniejszych warunków. Klasa B żegluga do 8 B i możliwość... C żegluga do 6 B i możliwość...Dodam jeszcze, że popularne w czarterach morskich Bawarie standartowo budowane są w klasie B (również te duże), co raczej dobrze o Bawarii nie świadczy.
PozdrowieniaKrzysztof Chałupczak edytował(a) ten post dnia 25.04.09 o godzinie 17:42
Witam!
Słuszne masz uwagi. Ale faktem jest to, że teraz coraz mniej jest produkowanych jachtów z wyraźnym przeznaczeniem na pełnomorskie rejsy. jachty choć piękne ale ze sztancy. Nowe technologie ułatwiają produkcje lecz zarazem producenci w wielu wypadkach idą na łatwiznę wykonawczą.Nawet po zdjęciach na reklamówce Janmora nie odważyłbym się popłynąć tym jachtem na Morze Północne .
A mam pytanie - czy nadal jest produkowany "lignomer"?
Dawid Lubomirski

Dawid Lubomirski Account, Caelum
Development

Temat: Argonautic - nowe, szybkie i zwinne jachty

W styczniu 2013 r. 13 firm z Polski Wschodniej reprezentujących przemysł jachtowy wzięło udział w Międzynarodowych Targach Łodzi i Jachtów boot Düsseldorf 2013. Sprawdźcie, jak było. http://whyeasternpoland.eu/aktualnosci/aktualnosci-493...



Wyślij zaproszenie do