Piotr Świdwiński

Piotr Świdwiński Skuteczny Manager -
zarządza procesami
operacyjnymi,
proj...

Temat: szukam I oficera i 1 członka załgi - bez stopnia na rejs...

W roku bieżącym planuję rejs z Edynburga via Kanał Kaledoński do Glasgow (żegluga w połowie po M. Północnym i częściowo po M. Irlandzkim – staż pływowy) na nowiutkim i bezpiecznym jachcie pełnomorskim typ ... w terminie 06.07-21.07.2010 r.

Dane jachtu:
Delphia 47 Amarant, rok produkcji 2009 (jacht jest praktycznie nowy), jacht masywny i solidny; ożaglowanie typ slup; 5 kabinowy z kilem stałym z 4 łazienkami; dlug. 14 m, szer. 4,5 m, ożagl.podtaw. 94 m.kw. Jacht komfortowy i przestrzenny, dostosowany do żeglugi na M.Północnym. Oprócz standardowego wyposażenia jacht ma kilka dodatkowych drobiazgów m.in.: radar, chartplotter, navtex, ais, drugi sztag, life tag system, echosonda, generator wiatrowy, ogrzewanie kabiny i ciepła woda.

Przewidywany koszt:
ok. 4000 pln (charter 2000 pln, przelot ok. 1200 pln, żarcie 600, paliwo i porty 200 pln)
Kaucja sprzętowa ok. 1000 pln.
Są miejsca wolne dla załogi.

Zainteresowanych proszę o zgłoszenia na mój adres e- mailowy jak najszybciej.
Jacek Szczepaniak

Jacek Szczepaniak Kapitan jachtowy
,motorowodny,
instruktor
żeglarstwa PZŻ

Temat: szukam I oficera i 1 członka załgi - bez stopnia na rejs...

Piotr Świdwiński:
W roku bieżącym planuję rejs z Edynburga via Kanał Kaledoński do Glasgow (żegluga w połowie po M. Północnym i częściowo po M. Irlandzkim – staż pływowy) na nowiutkim i bezpiecznym jachcie pełnomorskim typ ... w terminie 06.07-21.07.2010 r.

Dane jachtu:
Delphia 47 Amarant, rok produkcji 2009 (jacht jest praktycznie nowy), jacht masywny i solidny; ożaglowanie typ slup; 5 kabinowy z kilem stałym z 4 łazienkami; dlug. 14 m, szer. 4,5 m, ożagl.podtaw. 94 m.kw. Jacht komfortowy i przestrzenny, dostosowany do żeglugi na M.Północnym. Oprócz standardowego wyposażenia jacht ma kilka dodatkowych drobiazgów m.in.: radar, chartplotter, navtex, ais, drugi sztag, life tag system, echosonda, generator wiatrowy, ogrzewanie kabiny i ciepła woda.

Przewidywany koszt:
ok. 4000 pln (charter 2000 pln, przelot ok. 1200 pln, żarcie 600, paliwo i porty 200 pln)
Kaucja sprzętowa ok. 1000 pln.
Są miejsca wolne dla załogi.

Zainteresowanych proszę o zgłoszenia na mój adres e- mailowy jak najszybciej.

Jeżeli chodzi o oficera zapraszam na http://skipperklub.plJacek Szczepaniak edytował(a) ten post dnia 07.03.10 o godzinie 00:59

Następna dyskusja:

Rejs "one way" Trogir- Dubr...




Wyślij zaproszenie do