Monika Bidermann

Monika Bidermann Pełnomocnik
Dyrektora ds.
rozwoju usług
finansowych

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Witam,
Jaki, Waszym zdnaiem, jest skuteczny sposób na rozkręcienie sprzedazy usługi, do której nikt nie jest przekonany?
Jacek Adam Piotrowski

Jacek Adam Piotrowski Business Development
Manager &
Engineering (ICT)
Services...

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Chyba nie ma idealnej recepty. Grunt to zastanowić sie czy daną usługa jest w stanie zaspokoić potrzeby (i jak) potencjalnych Klientow. Jeśli wspomniane elementy są spełnione nie pozostaje nic innego jak poprostu wytargetowanie grupy, podział zadań, wyznaczenie celu i działanie. Żadna nawet idealna strategia bez działania efektów nie przynosi. Mniej mówić co sie robi a robić to recepta na sprzedaż;)

Pozdrawiam
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
Witam,
Jaki, Waszym zdnaiem, jest skuteczny sposób na rozkręcienie sprzedazy usługi, do której nikt nie jest przekonany?
Ale klienci nie są przekonani ? Tych trudniej przekonać.
Jeśli zaś sprzedawcy nie są przekonani, to trzeba im to udowodnić i przekonac.

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Henry Ford powiedział "Nie ma popytu na rzecz nową".

Zatem pozostaje edukacja klienta. Co sprzedajemy, jakie korzyści to przynosi i ile kosztuje.

Jeśli nadal nie będzie zainteresowania - może lepiej zmienić produkt?
Monika Bidermann

Monika Bidermann Pełnomocnik
Dyrektora ds.
rozwoju usług
finansowych

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Michał Ksiądzyna:
Henry Ford powiedział "Nie ma popytu na rzecz nową".

Zatem pozostaje edukacja klienta. Co sprzedajemy, jakie korzyści to przynosi i ile kosztuje.

Jeśli nadal nie będzie zainteresowania - może lepiej zmienić produkt?

na zmianę produktu nie ma szans...trzeba działać!
najgorsze jest to, że ja sama nie do konca jestem przekonana do produktu, a przede wszystkim do produktodawcy...
ale coż...nie ma rzeczy niemożliwych:)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

a nikt tego nie zbadał zanim wpadł na pomysł sprzedaży ? Ok...
Monika Bidermann

Monika Bidermann Pełnomocnik
Dyrektora ds.
rozwoju usług
finansowych

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Dagmara D.:
a nikt tego nie zbadał zanim wpadł na pomysł sprzedaży ? Ok...


myślę, że na decyzję miało wpływ wiele innych czynników... niekoniecznie sytuacja na rynku czy "atrakcyjność" usługi:)
decyzja o wprowadzaniu na rynek absolutnie nie zależała ode mnie...
ja mam tylko rozkręcić sprzedaż:)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
Dagmara D.:
a nikt tego nie zbadał zanim wpadł na pomysł sprzedaży ? Ok...


myślę, że na decyzję miało wpływ wiele innych czynników... niekoniecznie sytuacja na rynku czy "atrakcyjność" usługi:)
decyzja o wprowadzaniu na rynek absolutnie nie zależała ode mnie...
ja mam tylko rozkręcić sprzedaż:)
no to masz problem :)Ja wiem, że w Polsce najskuteczniejszą strategią wprowadzania produktu/usługi na rynek jest zasada : "Jechane, motłoch wszystko kupi". Aczkolwiek spektakularne porażki niektórych produktów powinny decydentów czegoś uczyć ...Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 13:49
Henryk M.

Henryk M. Project Management /
Lean Management /
Systems Engineering

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

"Przedsiębiorcy nowoczesnej techniki z Doliny Krzemowej nadal działają głównie według modelu dziewiętnastowiecznego. W dalszym ciągu uznają Benjamina Franklina: „Jeśli wynajdziesz lepszą pułapkę na myszy, świat wydepcze ścieżkę do twoich drzwi.” Jeszcze im nie przyszło do głowy zapytać, co takiego powoduje, że pułapka jest lepsza i dla kogo.” – Peter F. Drucker, „Natchnienie i Fart, czyli innowacja i przedsiębiorczość”

Należy zapytać siebie (tak myślę): "Co mnie przekonałoby do zakupu tej usługi (produktu)? Czy i dlaczego jest mi ona potrzebna? W czym mi pomoże?..." itd.

Poza tym przykład zastosowania, o ile to nie jest coś rzeczywiście rewolucyjnego. Jeżeli gdzieś "działa", to są i efekty.

Jeżeli to coś zupełnie nowego, to (prywatnie) wydałbym może 100 - 200 zł wyłącznie na podstawie przekonujących informacji o zaletach produktu/usługi, ale nie wydałbym 1000 - 2000 zł (i więcej) tylko na podstawie zapewnień, że to "działa".

PozdrawiamHenryk M. edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 13:48

konto usunięte

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
Witam,
Jaki, Waszym zdnaiem, jest skuteczny sposób na rozkręcienie sprzedazy usługi, do której nikt nie jest przekonany?

Powiem to co wtłukłem sobie do głowy dawno temu i co się sprawdza.

Nawet dobrze zapakowane, odpowiednio opisane i zareklamowane (brzydkie słowo) gówno... się sprzeda.

Więc po pierwsze:

1) informacja-edukacja - krótko, logicznie ładnie i na temat
2) reklama - kluczowe cechy produktu/usługi, ładna oprawa, wmówienie odbiorcy, że on tego chce i potrzebuje
3) szeroko pojęte wsparcie marketingowe

jeśli to usługa, również może (choć nie musi) być mile widziany program lojalnościowy dla klientów... nawet na głupie myjni samochodowej za 9 myć 10 jest gratis.... ;)
Marek Przegaliński

Marek Przegaliński SEO/SEM Web Promocja
Bezpieczeństwo

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
Dagmara D.:
a nikt tego nie zbadał zanim wpadł na pomysł sprzedaży ? Ok...


myślę, że na decyzję miało wpływ wiele innych czynników... niekoniecznie sytuacja na rynku czy "atrakcyjność" usługi:)
decyzja o wprowadzaniu na rynek absolutnie nie zależała ode mnie...
ja mam tylko rozkręcić sprzedaż:)

Albo na usługę jest popyt, albo nie ma. Jak nie ma jest problem ;-) Dalej to czytanie bajek.

konto usunięte

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Marek Przegaliński:
Albo na usługę jest popyt, albo nie ma. Jak nie ma jest problem ;-) Dalej to czytanie bajek.

A tu się nie zgodzę... firma w której pracowałem do niedawna.... nie widziała w ogóle sensu inwestowania jakichkolwiek pieniędzy w jedną z usług - była ona praktycznie na wymarciu.

Wystarczyło:
1) stworzenie odpowiedniego folderu informacyjnego
2) uświadomienie klientowi wysokiego standardu usługi
3) NAJWAŻNIEJSZE - uderzenie z usługą do odpowiedniego targetu

Co się okazało... nie instytucje... nie korporacje... a niewielkie firmy i osoby prywatne... zadziałało, usługa przy minimalnym nakładzie środków szybko zaczęła przynosić duże dochody.

Owszem.. na 10 potencjalnych klientów decydowało się 1-2, nie mniej jednak było to nadal bardzo opłacalne.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Paweł G.:
nawet na głupie myjni samochodowej za 9 myć 10 jest gratis.... ;)
To raczej nie jest program lojalnościowy, ale ciągnąca się w nieskończoność promocja ..
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Paweł G.:
Marek Przegaliński:
Albo na usługę jest popyt, albo nie ma. Jak nie ma jest problem ;-) Dalej to czytanie bajek.

A tu się nie zgodzę... firma w której pracowałem do niedawna.... nie widziała w ogóle sensu inwestowania jakichkolwiek pieniędzy w jedną z usług - była ona praktycznie na wymarciu.

Wystarczyło:
1) stworzenie odpowiedniego folderu informacyjnego
2) uświadomienie klientowi wysokiego standardu usługi
3) NAJWAŻNIEJSZE - uderzenie z usługą do odpowiedniego targetu

Co się okazało... nie instytucje... nie korporacje... a niewielkie firmy i osoby prywatne... zadziałało, usługa przy minimalnym nakładzie środków szybko zaczęła przynosić duże dochody.

Owszem.. na 10 potencjalnych klientów decydowało się 1-2, nie mniej jednak było to nadal bardzo opłacalne.


Dokładnie - po prostu za pierwszym razem wprowadzono usługę według schematu : Rzućmy na rynek, motłoch kupi. A za drugim razem ktoś użył mózgu.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 20:06

konto usunięte

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Dagmara D.:
Dokładnie - po prostu za pierwszym razem wprowadzono usługę według schematu : Rzućmy na rynek, motłoch kupi. A za drugim razem ktoś użył mózgu.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 20:06

Mnie to już.... ten... teges ;p ;) Ciekaw jestem jak sobie to dostosują do potrzeb zmieniającego się rynku i targetów ;p :)

konto usunięte

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
Witam,
Jaki, Waszym zdnaiem, jest skuteczny sposób na rozkręcienie sprzedazy usługi, do której nikt nie jest przekonany?

Moniko

Zatrudnij doskonałego doradcę i trenera a on Ci pokaże jak aktywnie , szybko, taktycznie, strategicznie i dziecinnie łatwo rozkrecić sprzedaż. Co dwie głowy to nie jedna! On ci pokaże to czego nie chcesz zobaczyć i powie to czego nie chcesz usłyszeć!
To jak jazda na nartach trzeba pierwsze kroki stawiać z trenerem, aby nie połamać nóg już na samym początku drogi!
Pozdr DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 20:13
Monika Bidermann

Monika Bidermann Pełnomocnik
Dyrektora ds.
rozwoju usług
finansowych

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Dariusz Szul:
Monika Bidermann:
Witam,
Jaki, Waszym zdnaiem, jest skuteczny sposób na rozkręcienie sprzedazy usługi, do której nikt nie jest przekonany?

Moniko

Zatrudnij doskonałego doradcę i trenera a on Ci pokaże jak aktywnie , szybko, taktycznie, strategicznie i dziecinnie łatwo rozkrecić sprzedaż. Co dwie głowy to nie jedna! On ci pokaże to czego nie chcesz zobaczyć i powie to czego nie chcesz usłyszeć!
To jak jazda na nartach trzeba pierwsze kroki stawiać z trenerem, aby nie połamać nóg już na samym początku drogi!
Pozdr DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 20:13

Darku,
realia firmy, w ktorej pracuje nie pozwalają na zatrudnianie doradców...musze uporać sie z tym sama

konto usunięte

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
Darku,
realia firmy, w ktorej pracuje nie pozwalają na zatrudnianie doradców...musze uporać sie z tym sama

Nie masz żadnego wsparcia ze strony marketingu czy pr ? Jeśli tak faktycznie jest... to polska rzeczywistość znowu daje się we znaki ;) Jak ma być dobrze, jak oszczędza się na takich rzeczach... :/
Monika Bidermann

Monika Bidermann Pełnomocnik
Dyrektora ds.
rozwoju usług
finansowych

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Paweł G.:
Monika Bidermann:
Darku,
realia firmy, w ktorej pracuje nie pozwalają na zatrudnianie doradców...musze uporać sie z tym sama

Nie masz żadnego wsparcia ze strony marketingu czy pr ? Jeśli tak faktycznie jest... to polska rzeczywistość znowu daje się we znaki ;) Jak ma być dobrze, jak oszczędza się na takich rzeczach... :/
zgrzeszyłabym, gdybym przyznała, że nie mam wsparcia marketingowego...otrzymałam ulotki informacyjne:)))

konto usunięte

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
zgrzeszyłabym, gdybym przyznała, że nie mam wsparcia marketingowego...otrzymałam ulotki informacyjne:)))

Same ulotki, to sobie można zgnieść i ten no... ;p żeby miększe były ;)

Pytanie czy ulotki uwzględniły targety, czy ktoś analizował w jakikolwiek sposób rynek... przemyślał sam projekt itp. itd. ;)

Poza tym.... www to chyba macie ? bazę klientów ? listę mailingową ? ;)



Wyślij zaproszenie do