Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: Czy Internauci ufają komentarzom o markach?

Aż 90 proc. internautów przed podjęciem decyzji zakupowej sprawdza, co o danym sklepie i produkcie napisano w internecie. Badania pokazują, że komentarze w sieci są drugim najbardziej zaufanym źródłem informacji o marce.

Pozytywna opinia o firmie potrafi przyciągnąć klienta jak magnes. Z drugiej strony negatywny komentarz może sprawić, że konsument zrezygnuje z planowanego zakupu. Czytanie opinii konsumenckich już stało się jednym z ważniejszych etapów podejmowania decyzji zakupowej. Według ostatniego raportu Nielsena „Global Trust in Advertising” komentarze internautów są obecnie drugim najbardziej zaufanym źródłem informacji o marce. Wiarę w ich rzetelność deklaruje aż 70 proc. internautów.

A jak to wygląda w Polsce? Zapraszam do zapoznania się z materiałem na ten temat: https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/a/internauci-ufaja-...