konto usunięte

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Witam,
Galeon nie przestaje zaskakiwać i po sukcesie styczniowej premiery Galeona 340 FLY
wypuszcza kolejny ciekawy model na ten rok.

Galeon 385 to większy brat jednego z najpopularniejszych modeli Galeona 325. Hitem tego modelu jest umieszczenie systemu garażowego, nie spotykanego w innych łodziach tej klasy. Możliwość schowania jednostki pływającej o długości 2.2 metra na pewno spodoba się klientom pływającym po Adriatyku gdzie nie zawsze można wpłynąć do Mariny jachtem.


Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek


więcej na:

http://galeon.pl

Czekam na wasze opinie :)Paweł Jacheć edytował(a) ten post dnia 21.04.10 o godzinie 09:39

konto usunięte

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Ładny! Nie spodziewałem się, że tak szybko zapowiecie premierę :-) Ale gdzie jest ukryt ten garaz? Chyba ze jest w opcji przy innym planie kokpitu?

A w przybliżeniu od ilu zeta lub euro startuje? Mam nadzieje, ze umiescicie nieco nizej cenowo niz 390 HT? Moze byc na priva :-)

konto usunięte

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Andrzej B.:
Ładny! Nie spodziewałem się, że tak szybko zapowiecie premierę :-) Ale gdzie jest ukryt ten garaz? Chyba ze jest w opcji przy innym planie kokpitu?

A w przybliżeniu od ilu zeta lub euro startuje? Mam nadzieje, ze umiescicie nieco nizej cenowo niz 390 HT? Moze byc na priva :-)


Nie ma na co czekać. Klienci domagają się "większej 325" a my lubimy spełniać ich marzenia. Co do garażu proszę się nie martwić, jest sprytnie rozwiązany i jest na niego miejsce. Na wizualizacji nie ma też przedłużanej platformy, która tak jak w 325 dodaje agresywnej linii.

Jeżeli chodzi o cennik to jest już gotowy i możemy go podać do wiadomości publicznej :)

385 OPEN zaczyna się od 174.500 € net.
385 HT zaczyna się od 188.900 € net.

Zainteresowanych szczegółowym cennikiem zapraszam na PW. Potrzebuję tylko maila, na którego mam wysyłać ofertę :)

Pozdrawiam,
Andrzej Żurawik

Andrzej Żurawik www.alphabrand.pl

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

co do 340tki kiedy beda zdjecia z wody?

konto usunięte

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Andrzej Żurawik:
co do 340tki kiedy beda zdjecia z wody?

Hej Andrzej,

Jeżeli chodzi o 340 FLY to myślę, że w maju uda nam się zrobić jakąś sesje. Ale najlepiej będzie jak zadzwonisz do Macieja i spytasz na kiedy marketing dokładnie planuje sesje :)

W tej chwili najważniejsze będzie zrobić porządną sesje na Raptorze 700 Skydeck, który będzie gotowy na koniec miesiąca.

Pozdrawiam,
Paweł
Andrzej Kaczor

Andrzej Kaczor "Życie jest
wygraną!"

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Marzenie! Ale jak to jest pięknie powiedziane w obecnie emitowanej TV reklamie samochodu pewnej marki "uważaj - marzenia mogą się spełniać" ;-)
Andrzej Żurawik

Andrzej Żurawik www.alphabrand.pl

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Bez przesady :) marzeniem nazwalbym Raptora :) , 385 czy 390 raczej kwestia czasu :)

konto usunięte

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Andrzej Żurawik:
Bez przesady :) marzeniem nazwalbym Raptora :) , 385 czy 390 raczej kwestia czasu :)


dokładnie ;)

Co do Raptora to najnowszy model Raptor 700 Skydeck będzie można jeszcze przez kilka dni podziwiać w Gdańskiej Marinie.

Naprawdę polecam bo to moim zdaniem najładniejsza łódź jaką zrobił Galeon.
Andrzej Kaczor

Andrzej Kaczor "Życie jest
wygraną!"

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

"Marzenie" w sensie "cudeńko" ;) Poza tym - parafrazując powiedzenie "Marzenia trzeba mieć!" - niesie głębszą treść a nawet zamiar/deklarację ;) Pozdrawiam Panów! ;)

konto usunięte

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Andrzej Żurawik:
co do 340tki kiedy beda zdjecia z wody?


Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek


DO ZOBACZENIA NA GDYŃSKICH TARGACH WIATR I WODA 5-8 SIERPIEŃPaweł Jacheć edytował(a) ten post dnia 03.08.10 o godzinie 12:20

konto usunięte

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Udało się zaprezentować 385 HT na targach Wiatr i Woda :) Już niedługo oficjalna sesja zdjęciowa a teraz coś na zachętę :)


Obrazek

konto usunięte

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Tak jak obiecałem. Oficjalna sesja zdjęciowa :)


Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek


CENA: od 190.000€ (760.000zł) netto Paweł Jacheć edytował(a) ten post dnia 16.08.10 o godzinie 14:48
Arkadiusz Wróbel

Arkadiusz Wróbel Dyrektor ds
strategii, GPD
Advertising

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Tylko dla tego wątku zarejestrowałem się w GL. Piękna łódź (Raptor oczywiście również, ale jest poza zasięgem mojego patentu więc będę udawał, że go nie widzę) i razem z Jenneau Prestige jest dla mnie alternatywą dla Bavarii 38 sport ht. Względy patriotyczne sprzyjają Galeonowi 385 ale z niewiadomych powodów kosztuje on więcej niż Bavaria z pakietem comfort i navigation. O co chodzi? Przecież macie niższe koszty osobowe. No kurcze, dużo niższe! Wygląda na to, że macie problemy z wydajnością. Czy jest coś jeszcze?

konto usunięte

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Witam Panie Arkadiuszu,
Zapraszam do Straszyna do stoczni Galeona. Będzie Pan mógł z bliska obejrzeć nasze najnowsze modele, jakość wykonania, naszą marine itd.

W te wakacje był u nas klient, który po wizycie stwierdził:

"Byłem już praktycznie gotowy kupić Bavarie ale nijak ma się jej wykończenie do waszego."

To są słowa osoby, która przyjechała do firmy utwierdzić się, że Bavaria jest lepsza i koniec.

Zapewniam Pana, że z wydajnością nie mamy problemów - 150 zrobionych Galeonów w 2008 roku i 600-700 Galii mówi samo za siebie. Różnica jest znacząca ale gdzie indziej, my budujemy każdą jednostkę pod klienta. Jeżeli zażyczy sobie Pan innego materiału, innej szafki, większego łóżka itd. My to zrobimy używając najlepszych dostępnych materiałów. Proszę spytać w jakiejkolwiek firmie jaki byłby koszt indywidualizacji jednostki.

Dodatkowo kupując Galeona polski klient otrzymuje:
- prywatną Marine
- zimowanie w pierwszym roku za darmo (pod dachem)
- przygotowanie jednostki przed sezonem i po sezonie
- możliwość uczenia się z naszym skiperem.

W jakiej innej firmie w Polsce może Pan po sezonie podpłynąć, rzucić kluczki i powiedzieć: "Do zobaczenia w następnym sezonie" nie martwiąc się kto i jak wyjmie jednostkę i przygotuję ją do zimy.

Pozdrawiam,
Paweł
Arkadiusz Wróbel

Arkadiusz Wróbel Dyrektor ds
strategii, GPD
Advertising

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Witam panie Pawle, nie spodziewałem się tak szybkiej odpowiedzi. Dziękuję bardzo.
Co do Bavarii ma Pan rację - jej jakość wykonania jest wysoka ale poziom standaryzacji jeszcze wyższy. To co w przypadku doświadczonego klienta byłoby zaletą w moim - jest wadą. Kupuję swoją pierwszą łódź. Gdybym miał sam decydować co, jak i gdzie, mógłym sobie zrobić krzywdę. Tutaj akurat upatruję przewagi 38-ki. Tym bardziej, że wprawdzie to standard ale, jak to w przypadku niemców, sprawdzony i niezawodny. Podoba mi się bezpretensjonalność i prostota estetyki Bavarii. Nikt tu nie mówi "ojojoj, patrzcie jaki jestem do przodu". Odnoszę wrażenie, że tam chodzi o pływanie. Cała reszta jest drugorzędna. To fajne i świeże.
Nie widziałem na żywo łodzi Galeona. Zakładam, że jakość montażu, materiałów i innych takich jest super. Brakuje mi tylko tożsamości i charakteru waszej marki. Brakuje mi unikalnej estetyki. Mam wrażenie, że korzystacie z recyclingowanych projektów Tony Castro (czy jak on tam) i żyjecie kompleksem Jeannneau albo Azimuta. To samo można zaobserwować u koreańskich producentów samochodów. Będąc polskim producentem nie wykorzystujecie tego co może być Waszą naturalną przewagą - oryginalności i atrakcyjnej ceny. Nie jest moją intencją pouczać Was, ponieważ niewiele na temat tej branży wiem, ale zdaję relację z rozterek potencjalnego klienta. W końcu wszystkim nam zależy na sile polskiej gospodarki. Zaproszenie do Straszyna przyjmuję i na pewno skorzystam. Dziękuję bardzo.

konto usunięte

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Panie Arkadiuszu,
Uważam, że krytyka konkurencji nie jest w dobrym tonie dlatego wolałbym się nie wypowiadać co do jakości wykonania Bavari czy innych producentów. Co do standaryzacji zgadzam się, że jest bardzo wysoko co w łodzi za prawie milion złotych nie koniecznie jest plusem. Klient powinien mieć możliwość spersonalizować łódź tak aby czuł się w niej jak w domu. Zarazem może być Pan spokojny, gdyż żaden szanujący się producent nie pozwoli Panu ingerować w strukturę łodzi i systemy bezpieczeństwa. Nie musi się Pan bać, że jako niedoświadczony klient zrobi sobie Pan krzywdę, po to właśnie ma Pan mnie i grono specjalistów aby Panu pomóc w konfiguracji.

Co do gustu to znów nie możemy o nim dyskutować bo każdy ma swój. Bardzo się ciesze, że już jakaś marka zwróciła Panu uwagę i się Panu podoba. Może mi Pan wierzyć to 50% sukcesu. Oczywiście nie zgodzę się, że nasza marka nie ma charakteru ale znów ma Pan prawo tak uważać. Myślę, że podczas wizyty będzie miał Pan okazję się przekonać, że jednak Galeon swój charakter ma. Kompleksu Jeanneau już dawno nie mamy a do Azimuta, Princess, Sun Seekera podchodzimy z szacunkiem bo nie dość, że to firmy z ogromnym doświadczeniem to robią bardzo ładne łodzie. Nie znaczy to jednak, że Polska firma nie jest wstanie im dorównać. Myślę, że z roku na rok coraz więcej klientów się o tym przekonuje. A to dla nas jest najważniejsze.

Pozdrawiam,
Paweł
Arkadiusz Wróbel

Arkadiusz Wróbel Dyrektor ds
strategii, GPD
Advertising

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Witam panie Pawle, jestem po 3 miesiącach szukania właściwej łodzi dla siebie. Przepraszam za poprzednie maile. Teraz dopiero widzę że były po prostu aroganckie. Pewnie byłem zaskoczony i rozczarowany ceną za 385 ht. Przepraszam.
Teraz, na temat rynku wiem dużo więcej chociaż ciągle nie wiem co kupić. Wiem niestety, że coraz dalej mi do łodzi Galeona. Proszę się nie obrazić ale wydają mi się mocno anachronioczne. Jestem pod wielkim wrażeniem niemal wszystkiego co powstaje w holenderskich stoczniach, szczególnie ich lobsterboatów z Rapsody na czele. Za piękno ich łodzi jestem gotów zapłacić każde pieniądze. Czasem jednak ciągnie mnie do prostoty Greenline tym bardziej, że wiosną ma wejść wersja 40 stopowa. Doskonały pomysł, wspaniała estetyka, chociaż jeszcze trochę niedopracowany system zasilania (wersja hybrydowa dostępna jest tylko z pojedynczym, słabym silnikiem). I przyznam się jeszcze do słabości wobec Jeanneau NC11. Dla mnie jest odrobinę zbyt mała ale urocza. A i jeszcze Bavaria! Mam wrażenie, że czas mydelniczek właśnie się kończy, że potrzeba nowych pomysłów by odbudować rynek. A tu nagle taka Bavaria! Przecież to symbol ton białego laminatu wrzuconego do wody. Ale ciągle nie mogę uwolnić się od doskonałości projektów jakie kupili od BMW. Mniejsza o jakość wykonania, nieosłonięte plastiki, oślepiającą biel i hałas na pokładzie. One budzą emocje. Dają coś czego my motorowodniacy zazdrościmy żeglarzom - radości pływania i męczarni jednocześnie.
Panie Pawle, piszę to po to aby Wasza firma - jedyna rozpoznawalna za granicą polska stocznia - miała bieżące informacje z rynku. Oczywiście to tylko odosobniona opinia, być może nawet jestem konsumenckim dewiantem - skrajnie niereprezentatywnym i daleko od mainstreamu. Ale jako człowiek marketingu czuję się zobowiązany zrekonstruować swój proces decyzyjny i podzielić się jego treścią.
Mam nadzieję, że tym razem udało mi się być mniej impertyneckim.

Serdecznie pozdrawiam
Arek Wróbel

konto usunięte

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Witam Panie Arkadiuszu,
Bardzo się ciesze, że tak bardzo się Pan wciągnął w poszukiwanie swojej idealnej łodzi. Uważam, że trzeba obejrzeć co najmniej kilka modeli, potem wrócić i jeszcze raz na nie spojrzeć i wybrać to co nam odpowiada. Czyli stosunek jakości do ceny podzielony przez pasujący do nas design.

Dziękuję również za krótkie streszczenie swoich odczuć co do różnych łodzi. Piękne w tej branży jest to, że jest tak duża różnorodność modeli i każdy może coś sobie wybrać. Jestem pewien, że i Pan znajdzie swój odpowiedni model. Proszę nie zapomnieć podzielić się z nami wrażeniami z pierwszego pływania nową łodzią.

Pozdrawiam,
Paweł
Andrzej Batko

Andrzej Batko właściciel, Instytut
Neurolingwistyki

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Witam wszystkich ponownie :-)

Po paru miesiacach nieobecnosci, z radoscia widze, ze pojawiaja sie tematy zbiezne z tym co mnie obecnie najbardziej interesuje czyli wybor łodzi :-) Tym razem wiekszej (teraz 10 m, chce 'skoczyc' do 12m)

Tez porownuje Bavarie i Galeona ze wzgledu na rozmiar i 385 Galeona jest kuszaca, ale wlasnie ta cena! Widzialem w naturze kilka Galeonow i sposob wykonczenia jest imponujacy, wiec spodziewam sie podonego w 385tce - niestety w Gdyni, Panie Pawle nie doczekalem i potem tez mi sie plany wizyty u was pokrzyzowaly :-(.

Z wyborem jest jeszcze gorzej niz przy samochodach, tzn za duzy :-) W pelni z panem empatyzuje panie Arkadiuszu bo zajelo mi 3 lata studiowania rynku, i jezdzenia po targach zaim uznalem, ze na pierwsa lodz wezme najtansza, ktora spelnia moje kryteria. I juz wiem czego chce w nastepnej :-) Proces decyzyjny jest superutrudniony, bo parametrow jest za duzo. Majac juz od 3 sezonow lodz, doceniam to na co nie zwracalem uwagi ZANIM stalem sie armatorem czyli np. pakiet dodatkowych uslug Galeona (marina, serwis, bezplatny rok czy dwa w marinie itp-bezcenne!).

Ta Rapsodia R36 jest przepiekna, ale ... jej cena, serwis (w Holandii?),i pare innych 'parametrow' dla mnie lokuja ja w sferze lodzi do podziwiania. A najwazneijsze jest w koncu plywanie, prawda? I najlepiej bezproblemowe, czyli lodka w marinie, zwodowana w pore, serwisowana na czas, wyciagnieta na telefon itp, ktos kompetentny pod reka kto pokaze do czego sluzy dany zaworek :-) itp.

Panie Pawle, ta oferta "marina Glaeona" to byl pomysl w dziesiatke, gratulacje! Znowu zaczynam zerkac w strone waszych lodzi, pomimo cen :-)


Pozdrawiam wszystkichAndrzej Batko edytował(a) ten post dnia 16.11.10 o godzinie 17:41

konto usunięte

Temat: Galeon 385 HT & Open - premiera sierpień 2010

Witam Panie Andrzeju,
Zapraszam do Gdańska :) zimuje jednego Galeona 385 HTS i to tego co mamy na zdjęciach. Oprócz tego jakieś 15-20 innych łodzi. Jeden telefon i robimy największe targi Boatshow w Polsce z łodziami od 8 do 21 metrów :) łącznie z Galeonem 640 oraz Rapotorem, którego teraz kończymy na amerykański rynek.

Panie Andrzeju co do serwisu i prywatnej mariny to muszę powiedzieć, że to zrobiło na mnie największe wrażenie jak zatrudniłem się w tej firmie. Pamiętając bolączki wyciągania większej łodzi... zamawianie dźwigu itd... eh... to potrafi być naprawdę ciężkie - szczególnie w Polsce. A przecież chodzi o to żeby w tym krótkim sezonie napływać się jak najwięcej. Po sezonie rzucamy kluczyki i się nie martwimy kto co i jak, ważne, że w kwietniu łódka znów będzie gotowa do następnego sezonu.

Serdecznie pozdrawiam,
Paweł

Następna dyskusja:

Galeon 530 Fly




Wyślij zaproszenie do