konto usunięte

Temat: Wimbledon 2009 !!!

Wlasnie ogladam sobie Radwanska z Peng.
Po prostu zal patrzec na to. Nigdy nie bylem zwolennikiem talentu Agnieszki,a ona dzis to tylko potwierdza. bylo 6/2 5/2 a jest 6/2 6/7.
Chinka jest beznadziejna. blad za bledem, proste pilki wali po autach. nie wiem jak mozna bylo z nia seta przegrac. Serwis Radwanskiej to tragedia, ale to wiadomo nie od dzis. Natomiast najprostsza gra z nia, to isc do siatki...ani razu nie minela, tylko zawsze lob...naogol do zabicia.
zobaczymy co bedzie w 3 secie;)
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Wimbledon 2009 !!!

a jednak wygrała: zwycięstwo było dość dramatyczne - dopiero za szóstym meczbolem...

a w debla siostry przegrały 0:2

konto usunięte

Temat: Wimbledon 2009 !!!

Agnieszka gra fajny tenis,ale malo urozmaicony. Kazda wizyta przeciwnika przy siatce to lob - naogol nieudany. Nie potrafi w ogole konczyc prostych wolejow - dzis chinka odbila kazdego woleja, ktory byl wykladka i do tego niemilosiernie ja lobowala (to nie pierwszy mecz, w ktorym cos takiego ma miejsce). No i serwis to katastrofa,szczegolnie drugi.
Miejmy nadzieje,ze to poprawi jak najszybciej, bo inaczej ciezko bedzie znow wskoczyc do "10";)
Jakub Fila

Jakub Fila Inżynieria / finanse
/ zarządzanie

Temat: Wimbledon 2009 !!!

-> Johnny

Powiedzmy to może uczciwie, Agniesza jest jedną ze słabszych zawodniczek jakie weszły do top ten, w każdym razie wg mnie. Jej gra jest bezpłciowa, a ja nie widzę ani szczególnych atutów fizycznych ani technicznych. Od mojej ulubionej, niegrającej już co prawda, Henin dzielą ją lata świetlna i ta przerwa jest nie do zasypania. Jedyne co może jej pomóc, to fak, że poziom damskiego tenisa jest dziś IMO niższy niż 5-6 lat temu.

Z nienajlepszym serwisem da się żyć, ale pod 2ma warunkami:
1. Zapewnieniem przynajmniej jego regularności
2. Rekompensatą w postaci innych elementów gry (np. Dementieva i jej forehand).

Pozdr.
Hubert Piotr Majda

Hubert Piotr Majda Senior Letting and
Marketing Manager
(IMMOFINANZ)

Temat: Wimbledon 2009 !!!

Jakub Fila:
-> Johnny

Powiedzmy to może uczciwie, Agniesza jest jedną ze słabszych zawodniczek jakie weszły do top ten, w każdym razie wg mnie. Jej gra jest bezpłciowa, a ja nie widzę ani szczególnych atutów fizycznych ani technicznych. Od mojej ulubionej, niegrającej już co prawda, Henin dzielą ją lata świetlna i ta przerwa jest nie do zasypania. Jedyne co może jej pomóc, to fak, że poziom damskiego tenisa jest dziś IMO niższy niż 5-6 lat temu.

Z nienajlepszym serwisem da się żyć, ale pod 2ma warunkami:
1. Zapewnieniem przynajmniej jego regularności
2. Rekompensatą w postaci innych elementów gry (np. Dementieva i jej forehand).

Pozdr.

Zgadzam się z Tobą.

Agnieszka nie posiada żadnego atutu w postaci uderzenia którym ustawia przeciwniczki na korcie.

Jej sposób gry przypomina mi Martinę Hingis ale jednak Agnieszka jest lata świetlne za szwajcarką.

Lobikami i skrócikami wielkich turniejów się nie wygrywa, dlatego obstawiam raczej spadek w rankingu.

Pozdr.,
Hubert

Temat: Wimbledon 2009 !!!

Kilka drobiazgów w grze Agieszki jest jak najbradziej do poprawy. i jedynie w tej kwestii mogę zgodzić się z przedmówcami.

Wielu kmentatorom z całego świata tenis Radwańskiej imponuje. Nie na darmo jest porównywana do wielkiej Szwajcarki...zresztą nie trzeba być wielkim znawcą tenisa żeby zauważyć, że repertuar zagrań Agnieszki jest nieporównywalny do tego, co mogą zaoferować takie zawodniczki jak Sharapova, Woźniacki, Dementieva, Janković, Ivanović itd...

patrząc w przeszłość, Hingis zdominowała kobiece rozgrywki pod koniec lat 90-tych. Potem, na nieszczęście przyszły lata King Kongów, uderzających z całej pary, byle przebić z odpowiednim oczywiście i najgłośniejszym jęknięciem. Kiedy w rozgrywkach pojawiły się Clijsters, Davenport, siostry Williams, tenis kobiecy ewoluował w stronę siły...Hingis nie wygrała pomimo kilku finałów już więcej Wlk Szlema...

ale mnie osobiście nie podnieca ogladanie tenisa, gdzie 70 % piłek uderzonych ile fabryka dała ląduje poza kortem. Z pierwszej 50 tki kobiecego rankingu - może 3 potrafi umiejętnie grać np slajsem...

Ale po odpowiednim treningu fizycznym można grę dostosować do obecnych warunków. Ja jestem dumny z Agi i wierzę, że kiedyś sięgnie po najcenniejsze trofea.
Jakub Fila

Jakub Fila Inżynieria / finanse
/ zarządzanie

Temat: Wimbledon 2009 !!!

-> Grzegorz

Cieszę się, że wśród King-Kongów nie wymieniłeś Henin. Ja nadal będę upierał się przy stwierdzeniu, że niezależnie od zachwytów komentatorów tenis Agnieszki jest nieciekawy, a sama zawodniczka nie imponuje przygotowaniem fizycznym ani motoryką. Inna sprawa, że kiedy popatrzy się na Hingis czy chwilową gwiazdkę Myskinę, to ich sposób poruszania się po korcie był dziwny...a mimo to coś tam grały.

Być może taka moja opinia wiąże się ze stylem gry, który mnie jako grającemu w miarę regularnie amatorowi imponuje (Henin, Mauresmo, trochę Graf, Novotna u mężczyzn Sampras, Becker, Rafter, Edberg, Federer), a styl gry Agnieszki jest od moich upodobań bardzo daleki.

PS.: Jak popatrzyłem na wymienioną przeze mnie listę, to dopiero zauważyłem, że wszyscy z niej grali jednoręczny backhand (też gram 1-ręcznym).
Agnieszka G.

Agnieszka G. www.easy-choice.pl

Temat: Wimbledon 2009 !!!

Jakub Fila:
-> Grzegorz

Cieszę się, że wśród King-Kongów nie wymieniłeś Henin. Ja nadal będę upierał się przy stwierdzeniu, że niezależnie od zachwytów komentatorów tenis Agnieszki jest nieciekawy, a sama zawodniczka nie imponuje przygotowaniem fizycznym ani motoryką. Inna sprawa, że kiedy popatrzy się na Hingis czy chwilową gwiazdkę Myskinę, to ich sposób poruszania się po korcie był dziwny...a mimo to coś tam grały.

Być może taka moja opinia wiąże się ze stylem gry, który mnie jako grającemu w miarę regularnie amatorowi imponuje (Henin, Mauresmo, trochę Graf, Novotna u mężczyzn Sampras, Becker, Rafter, Edberg, Federer), a styl gry Agnieszki jest od moich upodobań bardzo daleki.

PS.: Jak popatrzyłem na wymienioną przeze mnie listę, to dopiero zauważyłem, że wszyscy z niej grali jednoręczny backhand (też gram 1-ręcznym).
Zgadzam sie z Toba w 100% i ciesze sie, ze "doceniłes" Novotną (miala ogromny potencjal i umiejetnosci, gorzej z psychiką). Do takiej jednak klasy zawodowej jaka prezentowała Navratilova, Graf, Henin - Radwanskiej baaaardzo daleko, mam wrazenie, ze nieosiągalnie daleko, dla mnie jej tenis jest po prostu nudny i zwyczajny, kropka.

konto usunięte

Temat: Wimbledon 2009 !!!

W tym co napisal Grzegorz jest troche prawdy. Agnieszka moze nie gra brzydkiego tenisa, potrafi zagrac urozmaicone pilki, wymiany...ale gra troche bezmyslny tenis brzydko mowiac, ma dosc ograniczony repertuar, szczegolnie w grze przy siatce.
Po prostu przy szybkiej grze (chocby wlasnie jak sama lub przeciwniczka znajda sie przy siatce) glupieje i gra wystawki,albo wykladki wolejowe gra w przeciwnika prosto, bez sily - tylko ja minac.
I brakuje jej na pewno sily wlasnie. Nie mowie, ze musi miec sile jak Siostry Williams, ale nie ulega watpliwosci,ze musi sie wzmocnic, bo przeciwniczki zabijaja jej pilki (nie wspominajac nawet o serwisie).

I jeszcze jedno...te king kongi jak to tu nazwaliscie (Graf, Navratilova czy teraz siosty W.) potrafia czy potrafily grac piekne, dlugie wymiany, ktorymi wszyscy sie zachwycaja;)Johnny Szayna edytował(a) ten post dnia 27.06.09 o godzinie 21:06
Justyna S.

Justyna S. Wyszłam za mąż i nie
wracam :D

Temat: Wimbledon 2009 !!!

no to mamy ćwierćfinał ;)
i znowu V.Williams na drodze w tymże...

konto usunięte

Temat: Wimbledon 2009 !!!

Ano mamy;)
Prawda jest taka,ze to bedzie dopiero pierwszy powazny mecz w tym turnieju. Do tej pory Agnieszka nie trafila na nikogo szczegolnego...a i tak byla bliska odpadniecia;).

Powiem tak...daje jej 1% szans na ogranie Venus, szczegolnie Venus w takiej formie jak teraz.
Ale jak wygra to odszczekam tu wszystko co zlego na jej temat powiedzialem;)
Jakub Fila

Jakub Fila Inżynieria / finanse
/ zarządzanie

Temat: Wimbledon 2009 !!!

Ucieszę się, jeśli Agnieszka ogra Williams, ale zdania na temat jej gry nie zmienię. Wiele było zawodniczek odnoszących sukcesy, których grę uważam za nieciekawą...
Zbigniew M.

Zbigniew M. Team Growth &
Development, Base

Temat: Wimbledon 2009 !!!

To jest tenis, więc dyspozycja dnia może zatrzeć nawet sporą różnicę klas między zawodniczkami. A - nie oszukujmy się - Venus jest tenisowo lepsza od Agi niemal pod każdym względem.

Ale w tenisie kobiecym wyjątkowo często zdarzają się cuda, czyż nie? Zatem vamos Aga! :)
Radosław Gawędzki

Radosław Gawędzki Strategy Director &
Partner, Esteem
Brand Strategies

Temat: Wimbledon 2009 !!!

Wiara przenosi góry :). Tutaj się przyda. Venus to murowana faworytka (5 tytułów i 2 finały na Wimblu). Lekko nie będzie. Trzeci QF w wykonaniu Agi w WS zasługuje tak czy siak na szacunek.Radosław Gawędzki edytował(a) ten post dnia 30.06.09 o godzinie 12:38

konto usunięte

Temat: Wimbledon 2009 !!!

Na nie szczescie nie musze szczekac;)
Co tu madrego powiedziec o grze Agnieszki...rusza sie na korcie jak mucha w smole. Venus z kontuzjowana noga byla piec razy bardziej energiczna. O pierwszym secie to nawet lepiej nie wspominac bo to kompromitacja, zadnej wygranej pilki bez bledu Williams.
W drugim juz bylo lepiej,ale to chyba dlatego,ze Venus spuscila z tonu.
Tak czy siak dzis bylo widac jaka przepasc dzieli Agnieszke od czolowki swiatowej.
Poza tym mam wrazenie,ze przegrala ten mecz jak to sie mowi w szatni.Johnny Szayna edytował(a) ten post dnia 30.06.09 o godzinie 18:23
Jakub Fila

Jakub Fila Inżynieria / finanse
/ zarządzanie

Temat: Wimbledon 2009 !!!

Niestety, Venus obnażyła wszystkie słabości gry Agnieszki, czyli z grubsza to, o czym pisaliśmy:
1. Serwis
2. Nieistniejacy backhand i mało ofensywny forehand

O grze przy siatce nie będę pisał, bo na podstawie tego meczu nie ma o czym :-)

konto usunięte

Temat: Wimbledon 2009 !!!

Niestety muszę przyznać wam rację. Tenis Agnieszki Radwańskiej można opisać jako mało finezyjny ale co gorsze nie dysponuje ona bogatym repertuarem dobrych uderzeń. Nie posiada ona uderzenia, które mogłoby stanowić jej wizytówkę, i którego obawiałyby się jej rywalki. Jej świetna gra w defensywie niestety nie wystarcza na wygrywanie meczy z zawodniczkami silniejszymi fizycznie, takimi jak Venus czy Serena Williams. Niestety mam wrażenie, że nie zmieni tej sytuacji, nazwijmy to, jej ogranie się w większych turniejach. Agnieszka powinna zwiększyć siłę swojego uderzenia, głównie serwisu. Znalazłam w internecie ciekawe porównanie, które wklejam poniżej. Myślę, że ta statystyka mówi sama za siebie.

---------------------------------
"Dinara Safina -1986 -183cm - 70 kg - praworęczna .
SERENA WILLIAMS -1981 -175CM - 80 KG - praworęczna .
VENUS WILLIAMS -1980 -184CM - 72 KG - praworęczna .
ELENA DIEMIENTIEWA -1981 -180CM - 64 KG - praworęczna .
SWIETŁANA KUZNIECOWA -1985 -174CM - 73 KG - praworęczna .
JELENA JANKOVIĆ -1985 -177CM - 59 KG - praworęczna .
WIERA ZWONARIOWA -1984 -172CM - 59 KG - praworęczna .
WIKTORYJA AZARANKA -1989 -180CM - 60 KG - praworęczna .
Caroline WOZNIACKI -1990 -177CM - 58 KG - praworęczna .
NADIEŻDA PIETROWA -1982 -178CM - 65 KG - praworęczna .
____
Agnieszka Radwańska -1989 -172CM - 56 KG - praworęczna .

Zachowana kolejność od 1do10 rankingu WTA , zostały pominięte miejsca 11,12,13
Agnieszka Radwańska aktualnie (30.06.2009) 14 miejsce w rankigu."
Jakub Fila

Jakub Fila Inżynieria / finanse
/ zarządzanie

Temat: Wimbledon 2009 !!!

-> Justyna

Henin ma 167 cm i waży niespełna 60 kg, ale ma atletyczną budowę i wspaniałą motorykę...Agnieszka - nie :(
Agnieszka G.

Agnieszka G. www.easy-choice.pl

Temat: Wimbledon 2009 !!!

Jakub Fila:
-> Justyna

Henin ma 167 cm i waży niespełna 60 kg, ale ma atletyczną budowę i wspaniałą motorykę...Agnieszka - nie :(
I tu jest pies pogrzebany ! Motoryka albo siła ! Davenport była krowiasta, ruszała sie jak T34, ale jak przywalila rakietą to i graf i navratilova i hingis nie dawaly rady ;) Henin, Graf finezyjna precyzja, szybkosc ! Navratilova, Hingis bajeczna technika !A nasza aga, ani jedno ani drugie...po prostu przecietny tenis...
Jakub Fila

Jakub Fila Inżynieria / finanse
/ zarządzanie

Temat: Wimbledon 2009 !!!

-> Agnieszko,

oj, Henin grała bardzo silne piłki z głębi kortu. Kluczem do rotacji i siły były praca nóg (timing, ustawienie), oraz niesamowity wręcz swing jak na kobiecy tenis. Przyznaję, nie mogłem się na jej grę napatrzeć.

Fakt, że brak wzrostu trochę przeszkadza, co było widać w finale US Open z Szarapową, która była w stanie tłuc płaskie forehandy tak, że Henin niewiele mogła z tego zrobić.

Popatrzmy też na Samprasa, doskonała motoryka, spora siła, ale w sumie wzrost nieszczególnie pokaźny, ale to akurat udało się nadrobić idealnym wręcz timingiem, ustawieniem, techniką i skocznością.

Co do finału - nie oglądałem, ale trochę żałuję wyniku, wolę grę Venus niż Sereny :-)

Następna dyskusja:

Wimbledon 2009




Wyślij zaproszenie do