Zbigniew Piotrowski

Zbigniew Piotrowski Własna działalność -
właściciel firmy,
ZIBIX.NET
Zbigniew...

Temat: Kompletny system CC - promocja do końca kwietnia!

Najniższa opłata za system Call Center w kraju

Dla klientów, którzy podpiszą umowę do końca kwietnia 2014, miesięczna opłata za system Call Center wynosi 1 zł netto, bez względu na ilość stanowisk, z których chce korzystać klient.

Jedynym kosztem pozostaje opłata za VOIP – tutaj też mamy rewelacyjną stawkę: 0,03 zł netto za minutę połączenia do wszystkich krajowych operatorów stacjonarnych. Idealna jakość połączeń jest gwarantowana dzięki bezpośredniemu podłączeniu do największego operatora VOIP w kraju.

Czym odróżniamy się od innych firm proponujących podobne usługi?

Najważniejszą różnicą jest to, że serwer Call Center jest dedykowany dla każdego klienta z osobna. Gwarantuje to idealne działanie systemu (z serwera korzysta tylko 1 klient) oraz brak opóźnień w komunikacji. Serwer jest umiejscowiony w naszej siedzibie i ma zapewniony światłowodowy dostęp do Internetu. Zaletą tego rozwiązania jest to, że nie muszą Państwo posiadać szybkiego dostępu do Internetu w Państwa biurze.

Co wchodzi w skład systemu Call Center?

- po pierwsze serwer Call Center. Jest to serwer bądź klaster serwerów (kilka serwerów połączonych razem). Ilość oraz moc serwerów uzależniona jest od ilość stanowisk telemarketerów. Serwery są zabezpieczone przed utratą danych na skutek awarii dysku twardego. Do serwera dołączony jest UPS zabezpieczający przed wzrostami, spadkami czy brakiem zasilania a także w generator prądu w przypadku awarii sieci elektrycznej. Gwarantuje to dostęp do systemu 24/7.

- po drugie oprogramowanie Call Center. System automatycznie wybiera połączenie do bazy klientów. Najważniejszą zaletą naszego jest sytemu jest możliwość ustawienia tzw. prędkości wybierania numerów. Dzięki takiemu rozwiązaniu czas oczekiwania na kolejną rozmowę zostaje skrócony do nawet 2 – 3 sekund. Zapewnia to bardzo dużą wydajność telemarketera – czyli realny wzrost zysków Państwa firmy.

System ma bardzo rozbudowane raporty każdej działalności. Bez problemu sprawdzimy z kim dany telemarketer rozmawiał, jaki był efekt rozmowy, jak długo przebywał na przerwie, itd. Statystyki są cały czas przechowywane na serwerze – mogą Państwo do nich wrócić w każdej chwili.

System umożliwia nagrywanie wszystkich rozmów telemarketerów. Po dokonaniu odsłuchu mogą Państwo zweryfikować i poprawić pracę telemarketera.

Jest także możliwość dokonywanie odsłuchów LIVE przez koordynatora - osoba nadzorująca słyszy co w danej chwili mówi telemarketer oraz rozmówca i po skończonej rozmowie może natychmiast poprawić telemarketera lub włączyć się w rozmowę.

Poniżej część pozostałych możliwości oraz funkcji systemu:
* tworzenie automatycznych kampanii powiadamiających naszego klienta o spotkaniu/badaniu/prezentacji
* możliwość tworzenia kampanii „jeżeli wybierasz tą opcję to wciśnij 1” – bardzo przydatna funkcja do tworzenia ankiet
* automatyczne wykrywanie poczty głosowej i FAXów – w znacznej większości przypadków takie połączenia nie są przekazywane do telemarketera
* funkcja CallBack – jeżeli klient poprosi o telefon w późniejszym terminie to nie ma problemu ze zdefiniowaniem takiej akcji w systemie
* skalowalność systemu – nie ma znaczenia czy posiadają Państwo 5 czy 200 telemarketerów. Nasz system zostanie dostosowany do Państwa potrzeb.

Jeżeli jest to nowy telemarketing to z chęcią wyposażymy stanowiska telemarketera w niezbędny sprzęt. Montujemy komputery, monitory, słuchawki, klawiatury i myszki. Całość jest skonfigurowana i przygotowana do pracy.

Jeżeli biuro, w którym otwieracie Państwo telemarketing nie jest wyposażone w sieć komputerową to nasza firma połączy wszystkie stanowiska w jedna sieć. Opieramy się na sprawdzonych rozwiązaniach gwarantujących niezawodność.

Potrzebujecie Państwo boxy dla telemarketerów? Nie ma problemu – wykonamy projekt i zmontujemy boxy na miejscu w biurze.

Wszelkie szczegóły dostępne pod danymi:

Zbigniew Piotrowski
email: zp@novar.mobi
GSM: 602 698 394
Filip Maksymilian Bloch

Filip Maksymilian Bloch Travel Sales
Wizzard, Internet
and Personalization
Specia...

Temat: Kompletny system CC - promocja do końca kwietnia!

Proszę o ofertę.

Następna dyskusja:

Call Center - kompletny sys...




Wyślij zaproszenie do