konto usunięte

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Aneta K.:
Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli" [Warszawa]

Kobieca sekcja Wing Tsun Kung Fu zaprasza panie na pokaz i warsztaty z technik samoobrony.
Fajnie że ktoś coś takiego organizuje tylko nie podoba mi się że kurs jest dla kobiet a na plakacie dziewczynka bijąca faceta...To ma być cool?To dyskryminacja...Zresztą tak jak podział na sekcje męskie i żeńskie...Jak masz bronić się przed facetem to na nim trenuj :-)
Można by przeczytać nawet "bezpieczna w męskiej dżungli" nie lubię takich seks misji...Różnica jest też pomiędzy prawami dżungli a miasta...Marek Bronisław Hubert edytował(a) ten post dnia 18.02.11 o godzinie 21:01
Dagmara Ł.

Dagmara Ł. Dyrektor
Zarządzający,
Dyrektor Handlowy,
Trener, Coach

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Aneta K.:
Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli" [Warszawa]

Kobieca sekcja Wing Tsun Kung Fu zaprasza panie na pokaz i warsztaty z technik samoobrony.

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-dla-kobie...

Warsztaty będą trwały 3 dni:
wtorek, 8.03 - od 18:30 do 20:30,
czwartek, 10.03 - od 20:00 do 22:00,
wtorek, 15.03 - od 18:30 do 20:30.

Dla najwytrwalszych czekają na koniec miesięczne karnety na zajęcia.

Koszt udziału w warsztatach (3 dni) - 30 zł.

http://www.eewto.pl


Obrazek

Witajcie

tak sie składa,że jestem jedną z tych "damulek", które na co dzień chodza do pracy w bucikach na obcasach i żakiecikach. Do tego torba na laptopa, kupe papierków pod pacha i torebka, czyli ręce zajete:)
Po pracy najczęściej bojówki lub dres lecz tego nie wie nikt widząc mnie wracająca z pracy...I często faktycznie wracam do domu obładowana dodatkowo zakupami i zapewne jestem łatwym celem.
Przeczytałam wszystkie komentarze do postu Anety i uważam, że takie warsztaty pomimo wszystko to dobra sprawa. Chocby jako uświadamianie zagrożeń, troszke teorii, kilka informacji- czego unikać, na co zwracac uwagę, jak mozna wykorzystac zwykłą torebke do przywalenia komus w twarz i ucieczki etc. A to juz duzo, gdyz jak mawiał Bruce Lee "każda unikniona walka jest walką wygraną" :)

Uważam, że pomysł jest ok, o ile prowadza go doświadczeni i madrzy ludzie. A to, że ktos po 6 godzinach zajęć będzie uważał się za specjaliste, cóz... tego nie unikniemy. Do tej pory pamietam moich kolegów z podstawówki, którzy po obejrzeniu "wejście smoka" kopali kosze na śmieci, wywoływali bójki w szkole uważając się za specjalistów od sztuk walk:)

pozdrawiam serdecznie i życze wytrwałości tym twardym babkom:)

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Dagmar...czy kiedykolwiek byłaś atakowana...tak na serio ??

No i zarówno Darek jak i ja popieramy działania w kierunku zwiększenia bezpieczeństwa...ale jeśli coś ma być robione, to niech ma w sobie coś więcej niż 6 godzi. Bo to nawet nie jest liźnięcie tematu ...

PS. Nie używałem nigdy słowa damulka... to tak dla jasności.Jacek G. edytował(a) ten post dnia 18.02.11 o godzinie 22:16

konto usunięte

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Właśnie...Może inicjatywa fajna choć.
Być może właśnie kampania reklamowa-choć może skuteczna-prowadzi do nieporozumień...po pierwsze damsko szowinistyczna, po drugie niektóre panie mogą pomyśleć że będą bezpieczne jak mówi hasło reklamowe...To może być niebezpieczne...Zresztą widać że tworzenie atmosfery zagrożenia jest ostatnio nagminnie wykorzystywane przez marketingowców...
To stara metoda...
Dariusz Lermer

Dariusz Lermer Właściciel firmy,
Mad Dariusz Lermer

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

A mnie tam wisi jak jest to reklamowane. Fakt pozostaje faktem że w określonych grupach wiekowych - potencjalnymi napastnikami którzy realnie zagrażają kobietom - są właśnie faceci.I reklama kobity tłukącej faceta - ma po prostu działać na wyobraźnie. ktoś może zareklamuje takie warsztaty obrazkiem dziewczyny glanującej staruszka ???
Dariusz Lermer

Dariusz Lermer Właściciel firmy,
Mad Dariusz Lermer

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

http://www.youtube.com/watch?v=2PKfW2R6x_E&feature=rec...
tak odnośnie warsztatów- Michaił Ryabko
Dagmara Ł.

Dagmara Ł. Dyrektor
Zarządzający,
Dyrektor Handlowy,
Trener, Coach

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Jacek G.:
Dagmar...czy kiedykolwiek byłaś atakowana...tak na serio ??

No i zarówno Darek jak i ja popieramy działania w kierunku zwiększenia bezpieczeństwa...ale jeśli coś ma być robione, to niech ma w sobie coś więcej niż 6 godzi. Bo to nawet nie jest liźnięcie tematu ...

PS. Nie używałem nigdy słowa damulka... to tak dla jasności.Jacek G. edytował(a) ten post dnia 18.02.11 o godzinie 22:16

Jacku, to ja uzyłam specjalnie słowa "damulka":), gdyż pokreśla to co chciałam powiedzieć

Raz mnie zaatakowano, na przystanku tramwajowym w Łodzi. W nocy.
Cóż...odzyskałam władze w nogach, rękach i gardle kilka chwil po całym zajściu. Efekt- stłuczony mięsień czworogłowy uda (mogło być gorzej, brak portfela, bizuteri etc. W sumie cena żadna w porównaniu do ryzyka utraty zdrowia...
Może gdybym miała do czynienia z jakimis warsztatami...chociaz wątpie bowiem praca nad zapanowaniem nad odruchem bezwarunkowym jakim jest paraliż całego ciała w strachu jest zapewne długa i cięzka

Nawet z takiego zdarzenia mozna wyciągnac pozytywne wnioski- unikam ciemnych miejsc, w nocy przepuszczam ludzi, którzy ida za mną aby nie mieć nikogo za plecami, nie wsiadam z kims do windy, rozglądam się zanim otworzę drzwi do mieszkania etc, chociaż- jak ktos chce zrobic Ci krzywdę to znajdzie miejsce i czas ,,,

miłego weekendu
Daga
Tomasz Deroń

Tomasz Deroń właściciel BT
Selenge -
organizacja szkoleń,
imprez i wyj...

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Jacek G.:

No to mi powiedz - wiesz jak się łamie ręce ?? jak kopnięciem złamać nogę w kolanie ?? jak trzaskają żebra ??
Ile czasu trwa nacisk na tętnicę szyjną... a jak krwawi naderwane ucho ??ja wyje człowiek któremu wbijasz kciuki w oczy.
Bo bronisz własnego życia !!!

O użyciu noża nie będę wspominał.

Wykonałaś cokolwiek z tego powyżej ??

Jak mawiał mój były instruktor:
"Wolę żeby mnie ośmiu sądziło, niż czterech niosło..."

Kwintesencja tego czym jest skuteczna samoobrona?
Anna W.

Anna W. Kurator, Galeria
Obok ZPAF,
Instruktorka,
Szkoleniowiec

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Jacku od 4 lat pracuję jako instruktorka. Odpowiem krótko na Twoje wątpliwości, wiem.. Więcej nie opiszę bo obejmuje mnie klauzula pewnej instytucji, którą podpisałam. Mam w każdym razie uprawnienia do takich szkoleń. Pewnie że kurs 3, czy 9 godzinny może być nie wystarczający. Inaczej też szkoli się dziewczyny na regularnych zajęciach, inaczej służbę dyplomatyczną.. Inaczej....
Jednak robię coś, bo wolę robić coś, niż nic. Część waszych rozważań pomijając próbę obrażenia mnie i poddania w wątpliwość wartości zarówno szkolenia jak i stylu (golenie się nożami motylkowymi pod pachami)jest czysto teoretyczna. Nie wiecie ani jak pracuję, jak wygląda szkolenie, jak wygląda program, jakie mam efekty, ile takich szkoleń wykonałam, gdzie poza Stowarzyszeniem WT robię szkolenia i dla kogo.. Nie wiecie o mnie kompletnie nic, poza wybranymi informacjami w internecie, które są dostępne z powodów zawodowo reklamowych. I na tym chciałabym zamknąć powyższy wątek. Nie muszę się ani przed Wami tłumaczyć, ani szczegółowo odpowiadać na pytania, tym bardziej, że i tak nie weźmiecie udziału w tym szkoleniu..

Pozdrawiam ciepło i z dystansem, wszystkie dziewczyny zaś zapraszam.
Anna

konto usunięte

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Tak trzymaj Anka. Nie daj się tym starym pierdzielom :)

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Ania... doczytaj dokładnie ok ??
Ja na spokojnie wyjaśniam,pytam itp...a Ty wyskakujesz jak pies na garbatego.
Nie umiesz normalnie podyskutować ??

Czy może przeszkadza Ci fakt ,że jestem facetem.

Bez odbioru.
Dariusz Lermer

Dariusz Lermer Właściciel firmy,
Mad Dariusz Lermer

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Jacek - tak to jest jak ktoś uważa że wszystkie uwagi są do niego skierowane??!!Pisałem o goleniu się pod pachami- bo kiedyś pewien instruktor tej zacnej sztuki walki uczynił cuś takiego ku uciesze gawiedzi. ( oczywiście nie za bardzo mu pokaz wyszedł) - a było to w czasach kiedy nasza rozmówczyni na ,, księdza - zorro mówiła". Nie mam pojęcia dlaczego Ania bierze to do siebie - ??? I dlaczego uważa że jestem po tej - drugiej stronie?! Cóż - sam ćwiczę dłużej niż ona żyje i myślę że jednak mam coś na ten temat do powiedzenia. Tyle że słuchać - trzeba umieć! A dyskutowanie bezosobowe to sztuka dana niestety nielicznym.:-)

konto usunięte

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Anna W.:
że i tak nie weźmiecie udziału w tym szkoleniu..

Właśnie...Jasne że nie musimy rozmawiać. Mnie nie podobają się szkolenia, sztuki walki, tylko dla facetów, lub tylko dla kobiet...Jestem przeciwko takiej niekoedukacyjnej filozofii-bo skutkami takiej segregacji jest niezrozumienie się światów -kobieco - męskich.
Jakub Łochowicz

Jakub Łochowicz Lubię i potrafię
sprzedawać.

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Anna W.:
Część waszych rozważań pomijając próbę obrażenia mnie i poddania w wątpliwość wartości zarówno szkolenia jak i stylu (golenie się nożami motylkowymi pod pachami)jest czysto teoretyczna. Nie wiecie ani jak pracuję, jak wygląda szkolenie, jak wygląda program, jakie mam efekty, ile takich szkoleń wykonałam, gdzie poza Stowarzyszeniem WT robię szkolenia i dla kogo..
Aniu, przeczytałem wszystkie komentarze w tej dyskusji i też chciałem odpowiedzieć. Trenuję WT krótko, w dodatku miałem przerwy, teraz dość długą, bo gość na treningu wybił mi bark. Plusem tej sztuki walki jest na pewno to, że techniki łapie się bardzo szybko i są one skuteczne. Jackowi, jak się domyślam, chodziło jednak o to, że wprowadzacie w błąd tym plakatem. Nie można być "bezpiecznym w miejskiej dżungli" po kilku godzinach treningu, ergo wprowadzacie ludzi w błąd :-) O to chodziło. Na studiach zdobywam też pewną wiedzę w temacie marketingu i jak mawia jeden z doktorów - marketing to ściema, więc absolutnie nie mam do Was pretensji. Nie znamy Twoich technik nauczania, ale chyba (jako potencjalni klienci - koledzy może mają żony), mamy prawo zapytać Ciebie, jako organizatora, o co chodzi, prawda? Odpowiadając w ten sposób na pewno nie zyskasz.
I raz jeszcze - nikt na Ciebie nie naskakuje, naprawdę. Mam tylko wrażenie, że masz jakiś uraz do płci brzydkiej, a szkoda. Piszę to, bo czułbym się bardziej urażony po Twoich słowach, niż po słowach Jacka i Darka. NIKT CIĘ NIE ATAKUJE, a Ty zachowujesz się, jakby było dokładnie odwrotnie.

P.S. Nadal nie napisałaś, czy miałaś jakieś spięcie na ulicy :-)
Aneta K.

Aneta K. Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Dariusz Lermer:
a było to w czasach kiedy nasza rozmówczyni na księdza - zorro mówiła".
(...)
Cóż - sam ćwiczę dłużej niż ona żyje

I to jest merytoryczna dyskusja?
Dariusz Lermer

Dariusz Lermer Właściciel firmy,
Mad Dariusz Lermer

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Tak - bo mówię o faktach!!
Aneta K.

Aneta K. Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Dariusz Lermer:
Tak - bo mówię o faktach!!

A znasz je?

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

No i się zacznie teraz nawijka w stylu dysputy o wyższości Wielkanocy nad Bożym Narodzeniem.

Aneta - zaczynasz z tekstami jak Anka.

Wiesz lepiej bo wiesz lepiej i basta.
Macie jakiś problem ze zrozumieniem prostych tekstów ??

Ja mówię o obrywaniu po mordzie w stresie i wciskaniu kitu , a Ty z uporem maniaka dalej swoje.
Skoro mówię,że na tzw."ulicy" niejeden raz rzucałem innymi i mną rzucali, to znaczy,że po ryju dostałem.
A trening to nie jest ulica.

I tylko to chcę wyjaśnić.
Ale jak widzę ciężko Wam to zrozumieć
Dariusz Lermer

Dariusz Lermer Właściciel firmy,
Mad Dariusz Lermer

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Aneta K.:
Dariusz Lermer:
Tak - bo mówię o faktach!!

A znasz je?
TAK - ale jak widzę fakty dzielą się na realnie zaistniałe oraz te ,, niewygodne" dla ciebie!

konto usunięte

Temat: Warsztaty dla kobiet - "Bezpieczna w miejskiej dżungli"...

Nie pyskować! ;)

Następna dyskusja:

Pierwszy post z cyklu "dla ...




Wyślij zaproszenie do