konto usunięte
Temat: SALES TRAINING - zaawansowane warsztaty umiejętności...
"Wszystkie przedsiębiorstwa kochają swoich klientów, ale będzie to miłość nieodwzajemniona, jeśli nie będą z nimi rozmawiać i ich słuchać." - Frederick NewellBUSINESS TRAINING
http://business-training.edu.pl/
serdecznie zaprasza na:
SALES TRAINING - ZAAWANSOWANE WARSZTATY UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWYCH
Szkolenie odbędzie się w dniach 15 - 16 listopada 2010 roku w nowoczesnej sali konferencyjnej Zachodniej Izby Gospodarczej, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, we Wrocławiu.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, handlowców, właścicieli firm, których zadaniem jest zwiększanie efektywności sprzedażowej. Przedstawiony program szkolenia zawiera w sobie najważniejsze zagadnienia sprzedażowe i negocjacyjne, które mają bezpośredni wpływ na uzyskanie wzrostu wyniku handlowego.
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest nakierowany na praktyczny trening umiejętności handlowych, sprowadzając część teoretyczną do minimum. Uczestnicy biorą udział w inspirującym warsztacie, interaktywnych ćwiczeniach i grach szkoleniowych oraz trenują poszczególne umiejętności w scenkach sprzedażowych.
PROGRAM SZKOLENIA
Zaprezentowany poniżej program jest kompleksową propozycją. Szkolenie zakłada realizację warsztatu w 16 godzin dydaktycznych. Program szkolenia został przedstawiony w postaci 4 bloków, w grupach do 14 osób. Program gwarantuje wysoki poziom skuteczności warsztatu, dzięki unikalnej metodzie szkolenia, która wypracowuje konkretne zachowania i odpowiedzi w rozmowie z klientem. Uczestnicy poznają i konfrontują przedstawione metody sprzedażowe w odniesieniu do nowych i stałych klientów. Poznają min. reguły wpływu społecznego, typologię zachowań i na jej podstawie wypracowują strategie sprzedażowe. Dodatkowym elementem jest wypracowanie działań typu „follow up”, które wzmocnią efekt szkoleniowy w dłuższej perspektywie czasu.
BLOK I Zwycięska umiejętność w rozmowie z klientem (3h)
- prezentacja z inspiracją, wprowadzenie do szkolenia
- poznanie doświadczeń uczestników
- gra sprzedażowa
- film z dyskusją moderowaną, który inspiruje do myślenia
1. Psychologia nastawienia na działanie. Teoria X, Y D. McGregora
2. Wzmocnienie swojego potencjału (dumy, wiary w siebie) jako klucza do skuteczności w rozmowie z klientem
3. Błąd paralaksy w matematyce sprzedaży
4. Emocje a prawo wielkich liczb
5. Zwycięska umiejętność kluczem do osiągania skuteczności
BLOK II Sprzedawać w dobrym stylu (2h)
- diagnoza i analiza stylu sprzedaży
- dyskusja moderowana
- praca z casami handlowymi
1. Styl przyjacielski – rozmowa z empatią i emocjami
2. Styl asertywny – dyplomacja i elastyczność
3. Styl dominujący – rozmowa skutecznego akwizytora
4. Styl fachowiec – profesjonalista ekspert
5. Styl informator – doradca konkretny i rzeczowy
Blok III – Sprzedaż na wielu kanałach (5h)
- prezentacja
- dyskusja moderowana
- gra szkoleniowa
1. Obraz ważniejszy od słów i doświadczenie ważniejsze od oferty.
2. Prosprzedażowa komunikacja z klientem.
3. Kanały komunikacji sprzedażowej a systemy reprezentacji.
4. Autorytet sprzedażowy - Jak przedstawiać SIEBIE, FIRMĘ I PRODUKT?
5. Typologia zachowań klienta w kontekście metod sprzedaży
Blok IV – Sprzedaż doradcza (6h)
- zadania w zespołach
- dyskusja moderowana
- scenki handlowe
- tworzenie planu działania
1. Schemat sprzedaży doradczej – nowa jakość kontaktu z klientem
2. Reguły w sprzedaży d oradczej – od kontaktu psychologicznego do kontraktu
3. Mapa problemów klienta
4. Kryteria podejmowania decyzji a poziomy potrzeb (świadomych, podświadomych i nie świadomych)
5. Metoda – PROBLEM, KONSEKWENCJA, ROZWIĄZANIE
6. Podstawowe założenia prezentacji sprzedażowej
7. Model CECHA, ZALETA, KORZYŚĆ
8. Reguły które warto znać min. NIEDOSTĘPNOŚĆ, AUTORYTET, WZAJEMNOŚĆ i inne
HARMONOGRAM SZKOLENIA
08.00 rozpoczęcie szkolenia
09.30 przerwa -serwis kawowy
09.40 szkolenie
11.20 przerwa-serwis kawowy
11.30 szkolenie
13.00 przerwa- serwis kawowy
13.10 szkolenie
15.00 business lunch
15.45 konsultacje trenerskie
17.00 zakończenie szkolenia
CENA SZKOLENIA
1200 zł netto (usługa zwolniona z podatku VAT)
Wartość szkolenia obejmuje:
• UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU
• MATERIAŁY SZKOLENIOWE Z ZESZYTEM ĆWICZEŃ
• OPRACOWANE WNIOSKI POSZKOLENIOWE PRZESŁANE MAILEM
• CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA
• INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU
• POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE
TRENER BIZNESU
Wojciech Grzybowski
http://business-training.edu.pl/index.php/trenerzy/woj...
KONTAKT
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt mailowy: biuro@bt.edu.pl, wioletta@bt.edu.pl lub agnieszka@bt.edu.pl albo kontakt telefoniczny: 513 143 294 lub 71 358 24 15.Agnieszka Lubieniecka edytował(a) ten post dnia 05.11.10 o godzinie 12:52