konto usunięte
Temat: Hallo w czym mogę pomóc ???
Porozmawiajmy o telefonicznym przywitaniu klienta...jakie powitanie preferujecie, czy macie swoje sztuczki, patenty, frazy, a jakich powitań nie lubicie?Pzdr Dario
konto usunięte
konto usunięte
Patrycja P. ....
Michał
C.
Medical
Representative
Sebastian
Kielecki
Profesjonalizm,
profesjonalizm,
profesjonalizm
Marcin
S.
Optometrystabialysto
k@gmail.com
Sebastian Kielecki:
Nie zawsze wiadomo czy to klient dzwoni :-) Jeżeli dzwoni telefon służbowy to obowiązkowo: Sebastian Kielecki Colfarm słucham. Jeżeli Prywatny to w zależności kto dzwoni od: czego :-) do tak kochanie :-)
Pozdrawiam,
Robert
Sabała
Menedżer Sprzedaży
"Rozwój i Sprzedaż"
Wojciech Filipiak HVAC
Dariusz Szul:
a jakich powitań nie lubicie?
Pzdr Dario
Adam
K.
Tworzenie i
zarządzanie sieciami
przedstawicieli
handlowy...
konto usunięte
konto usunięte
Wojciech Filipiak - szukam pracy Poznań i okolice:
Moje zdanie jest takie:
Generalnie stosuje się zwroty: "firma x,y,z Jan Kowalski w czym mogę pomóc",
Kamil
Milewski
Przedstawiciel
Handlowy
konto usunięte
Kamil Milewski:
Odnośnie telefonu firmowego: podstawa wg mnie jest przedstawienie się.
Kamil M... , ( nazwa firmy ) i wtedy dajesz to "słucham".
Kamil
Milewski
Przedstawiciel
Handlowy
Klient Ciebie.
konto usunięte
Kamil Milewski:
to Ty masz słuchać klienta, a nieKlient Ciebie.
Wydawało mi się, że mówiąc "słucham" daje jasno do zrozumienia, że słucham tego klienta :)
Kamil
Milewski
Przedstawiciel
Handlowy
Kamil
Milewski
Przedstawiciel
Handlowy
Dariusz Szul:
Kamil Milewski:
to Ty masz słuchać klienta, a nieKlient Ciebie.
Wydawało mi się, że mówiąc "słucham" daje jasno do zrozumienia, że słucham tego klienta :)
to zrozumiałe Kamilu...chcialeś dobrze, ale w biznesie najpierw trzeba zadziałać skutecznie...a dopiero potem chcieć dobrze...
Z biznesem jest jak z grą wstępną, aby zrobić dobrze trzeba najpierw skutecznie zbajerować ładną dziewczynę...
Pzdr Dario
Następna dyskusja: