Temat: Marketing oczami Naszej Klasy

W koncu ktos publicznie to powiedzial :)
http://di.com.pl/news/31970,0,Ile_warta_zaloba_na_Nasz...

Aczkolwiek po takich pomyslach naszego rodzimego giganta jak platne profile komercyjne, wstegi zalobne na sprzedaz nie sa duzym zaskoczeniem

Teraz nie dosc ze istnieje przepasc funkcjonalna to jeszcze przepasc w wyczuciu dobrego smaku i taktu...Arkadiusz K. edytował(a) ten post dnia 05.06.10 o godzinie 18:28

Temat: Marketing oczami Naszej Klasy

Aktualizacja

Do redakcji Dziennika Internautów dotarło dziś następujące wyjaśnienie od Joanny Gajewskiej, dyrektora ds. komunikacji w serwisie Nasza Klasa:

Panie Rafale, (...) pisze Pan, że prezent dostępny w sklepie z wirtualnymi upominkami na NK przedstawiający czarną wstążkę był reakcją na ostatnie wydarzenia w Polsce i że w ten sposób serwis postanowił, parafrazuję: zarobić na tragedii. Jest to nieprawda. Prezent, o którym mowa, dostępny był w serwisie od czerwca zeszłego roku i odpowiadał na indywidualne zapotrzebowania naszych Użytkowników. Nadmienię jeszcze, że w trakcie żałoby narodowej związanej z 10 kwietnia był on wyłączony. Ponieważ jednak opinie na temat zasadności tego podarunku są wśród naszych Użytkowników podzielone, rozważamy jego trwałe usunięcie z panelu z prezentami.

Następna dyskusja:

Czy Social Media Marketing ...




Wyślij zaproszenie do