Arek
L.
AREA SALES MANAGER,
AB S.A
Wojciech J. mistrz wwwujitsu
Temat: pęknięte wiązanie FLOW-a a reklamacja?
Arek L.:
Czy ktoś z Was ma wiedzę czy pęknięta podstawa wiązania Flow-a nadaje się do reklamacji? Dzisiaj miałem przypadek, że pękł krążek i dodatkowo zauważyłem, że wiązanie też jest nadruszone. Zastanawia mnie czy ta sytuacja mogła powstać z uszkodzonego wiązania?
Jest to jak najbardziej powód do reklamowania. O ile wiązania nie pochodzą z ery prehistoryku ;)
Choć z własnego doświadczenia wiem, że np. K2 stara się pomóc w wymianie części nawet dla 5-7 letnich wiązków, o ile jeszcze mają cokolwiek na stanie by się to dało uczynić.
Pierwsza linia to sklep w którym dokonano zakupu (z reguły do 12mies.)
A potem pozostaje kontakt z dystrybutorem, mail w końcu nie kosztuje, a telefon niewiele.
Arek
L.
AREA SALES MANAGER,
AB S.A
Temat: pęknięte wiązanie FLOW-a a reklamacja?
no mam akurat to szczęście,że Flow-a mam pod nosem a mogę się mianować ich dobrem klientem, więc może uda się coś załatwić.Dzięki za info. Dam znać jak sprawa się rozwinęła.
Wojciech J.:
Arek L.:
Czy ktoś z Was ma wiedzę czy pęknięta podstawa wiązania Flow-a nadaje się do reklamacji? Dzisiaj miałem przypadek, że pękł krążek i dodatkowo zauważyłem, że wiązanie też jest nadruszone. Zastanawia mnie czy ta sytuacja mogła powstać z uszkodzonego wiązania?
Jest to jak najbardziej powód do reklamowania. O ile wiązania nie pochodzą z ery prehistoryku ;)
Choć z własnego doświadczenia wiem, że np. K2 stara się pomóc w wymianie części nawet dla 5-7 letnich wiązków, o ile jeszcze mają cokolwiek na stanie by się to dało uczynić.
Pierwsza linia to sklep w którym dokonano zakupu (z reguły do 12mies.)
A potem pozostaje kontakt z dystrybutorem, mail w końcu nie kosztuje, a telefon niewiele.
Arek
L.
AREA SALES MANAGER,
AB S.A
Temat: pęknięte wiązanie FLOW-a a reklamacja?
Wszystko przebiegło szybko i bezproblemowo. Wymiana podstawy jeszcze tego samego dnia. Dzięki za pomoc dla Board Style z Kruczej!Podobne tematy
Następna dyskusja: