Temat: G-snow - proszę o opinię
Często brak opinii to jednak pozytywna 'opinia', znaczy - dobrze, ze nie ma skarg. Chociaż niektóre kawałki ich regulaminu są dość niepokojące (i nie jestem pewna czy zgodne z prawem), np:
"Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie usług przewozu i działalności
Przewoźnika, w tym również za niewłaściwe wykonanie Umowy spowodowane działaniem Przewoźnika."
"Organizator zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni licząc od daty wpływu reklamacji. Termin ten
może zostać wydłużony o kolejne 14 dni, jeżeli wyjaśnienie okoliczności stanowiących podstawę reklamacji
wymaga uzyskania informacji od podmiotów lub osób, z którymi kontakt jest utrudniony w tym, gdy podmioty lub
osoby te przebywają za granicą. W czasie rozpatrywania reklamacji Klient nie ma prawa uciekać się do mediów etc.
5. Organizator zobowiązuje się do zwrotu kwot świadczeń lub usług uznanych w reklamacji w terminie 14 dni od dnia
rozpatrzenia i uznania reklamacji.
6. Klientowi nie przysługuje prawo do zamieszczania w mediach (radio, tv, internet etc.) wszelkiego rodzaju opinii,
wypowiedzi etc. na temat Imprezy, zawierających imię, nazwisko, pseudonim, inicjały Organizatora, pilota, rezydenta lub
przedstawiciela Organizatora.
7. Klientowi, który wykupił Imprezę po promocyjnej - niskiej cenie nie przysługuje prawo do składania reklamacji."
A tak poza tym - też jestem ciekawa opinii klientów tego organizatora, bo rozważam wyjazd z nimi. Byłam z
http://zimastudenta.pl/ w Hiszpanii - mogę polecić! - i pewno bym na narty też z nimi jechała, tylko że mają LesOrres w terminie, który mi nie odpowiada :(