Dariusz Zarocki

Dariusz Zarocki IT, logistyka

Temat: Jakie auto kupić na trasy międzynarodowe (Niemcy,...

Jak myślicie, czy auto z 2005 roku i ok 800 tys przebiegu da radę?
Auto to Scania 124, będzie jeździło z firanką. Chodzi mi konkretnie czy takie auto będzie się nadawało na trasy ok 3000 km i czy nie będzie problemu z lokalnymi kontrolami.

BTW. Uważacie że stawka 0,90 Euro jest dobra o ile auto będzie robiło tygodniowo ok 4000 km, przy czym będą to tylko 4 punkty - 2 wyładunku i 2 rozładunku?
Maciej K.

Maciej K. nie pracowałem w
swoim zyciu ani
jednego
dnia...wszystko ...

Temat: Jakie auto kupić na trasy międzynarodowe (Niemcy,...

Scania zawsze da rade.żeby mieć spokój - zrób jej przegląd w serwisie, i jeśli kierowca będzie jeździł prawidłowo, nie powinno być kłopotu.
Przyda Ci się też certyfikat od ekologi /euro3,lub4/- do dostania w serwisie scanii - według numeru VIN - sprawa zdalna - do załatwienia przez telefon.
0,9 - to brzmi jak bajka - przeczytaj umowę a w szczególności drobny druk
Tomasz K.

Tomasz K. spedytor

Temat: Jakie auto kupić na trasy międzynarodowe (Niemcy,...

Popieram SCANIA powinna dać rade. Przegląd koniecznie przed wyjazdem. Co do stawki hhh zależy ile i po jakim kraju przeliczysz po 1 trasie. Miejsca rozładunku są różne i to zależy jak praca zostanie ułożona. Wygląda to dobrze a jak to jest na prawdę wyjdzie w praniu. Popieram M.K. małym drukiem jest więcej napisane niż normalnym.
Grzegorz P.

Grzegorz P. Dyrektor
zarządzający,
Renault Trucks

Temat: Jakie auto kupić na trasy międzynarodowe (Niemcy,...

Jeśli chodzi o auto to się nie wypowiadam bo go nie widziałem, ale 800 tys km robi swoje i niezależnie jaka to jest marka musisz liczyć się z "niespodziankami"
Wybór auta z 2005 roku na międzynarodówkę jest mało opłacalny, wszyscy się z nich wycofują i puszczają na kraj - ponieważ:
- auto jest w normie EURO3 - zapłacisz 0,29 euro za każdy kilometr na niemieckiej autostradzie - czyli zostaje Ci już 0,61 euro
- paliwo, przy spalaniu 30/100 - 0,25 euro na kilometr - zostaje Ci już 0,36 euro / km
- a gdzie koszty kierowcy, serwisów, opon i "niespodzianek"

Moja rada - poszukaj auta z rocznika 2007 z normą euro5 i przebiegiem około 200 tys km, przynajmniej opłaty za autostrady będziesz miał mniejsze (0,12 euro/km) no i eksploatacja też będzie tańsza.

pzdr
GP
Dariusz Zarocki

Dariusz Zarocki IT, logistyka

Temat: Jakie auto kupić na trasy międzynarodowe (Niemcy,...

No faktycznie, nie wiedziałem że takie podwyzki szykują Niemcy. No cóż teraz widze że międzynarodówka, to juz nie takie kokosy. Znowu mali przewoźnicy dostana po d... jak w 2002 kiedy powstało ITD. Z drugiej strony, moze chociaż stawki pójda w górę, jak ludzie zlomami juz nie będą jeździć.

No cóż miałem kupic dwa zestawy, niestety przy Euro 5 muszę sie ograniczyc do jednego i ewentualnie drugi wziaść później w leasing.
Sebastian B.

Sebastian B. Head of Operations

Temat: Jakie auto kupić na trasy międzynarodowe (Niemcy,...

W najnowszym wydaniu wrześniowym magazynu TSL Biznes, polecamy artykuł o Scanii Fleetline. Obecnie przygotowujemy wydanie październikowe w którym opublikujemy test Scanii R730 !!! Zapraszamy do zamówienia bezpłatnego egzemplarza próbnego oraz prenumeraty http://tsl-biznes.pl . Dla użytkowników Goldenline oferujemy 10% rabatu. Zainteresowanych prosimy o dopisanie w polu stanowisko - drukowane "GL".
Paweł P.

Paweł P.
www.drogeria-ekologi
czna.pl Better Land

Temat: Jakie auto kupić na trasy międzynarodowe (Niemcy,...

Grzegorz P.:
Jeśli chodzi o auto to się nie wypowiadam bo go nie widziałem, ale 800 tys km robi swoje i niezależnie jaka to jest marka musisz liczyć się z "niespodziankami"
Wybór auta z 2005 roku na międzynarodówkę jest mało opłacalny, wszyscy się z nich wycofują i puszczają na kraj - ponieważ:
- auto jest w normie EURO3 - zapłacisz 0,29 euro za każdy kilometr na niemieckiej autostradzie - czyli zostaje Ci już 0,61 euro
- paliwo, przy spalaniu 30/100 - 0,25 euro na kilometr - zostaje Ci już 0,36 euro / km
- a gdzie koszty kierowcy, serwisów, opon i "niespodzianek"

Moja rada - poszukaj auta z rocznika 2007 z normą euro5 i przebiegiem około 200 tys km, przynajmniej opłaty za autostrady będziesz miał mniejsze (0,12 euro/km) no i eksploatacja też będzie tańsza.

pzdr
GP

jeżeli auto nie jest wysłużone można podnieść normę o jedna klasę z Euro 3 na euro 4 w przypadku opłat toll collect (ty znajdziesz info na ten temat: http://eurovat.info.pl ) a w przypadku wjazdu do niemieckich i innych miast UE o dwie normy i otrzymać zieloną plakietkę.

trzeba by to przeliczyć, są różne szkoły, dla kogoś kto nie może wyłożyć dużej kasy na początku takie przejście może być opłacalne.
Piotr P.

Piotr P. Szukam pracy.

Temat: Jakie auto kupić na trasy międzynarodowe (Niemcy,...

Cena do jakości i serwis to tylko MAN TGX

Następna dyskusja:

Auto dostawcze do 3,5t - ja...




Wyślij zaproszenie do