konto usunięte
Temat: Studium przypadku. Nowy klient vs starzy.
Hej,Opis firmy: obecna od kilku ładnych lat na konkurencyjnym rynku usług biurowych. Raczej w dużych miastach. Marka znana i lubiona, choć działająca na przysłowiowe ćwierć gwizdka.
Wkrótce rusza akcja z nową, "zwalającą z nóg" usługą.
Cel: pozyskać nowych klientów adresując do nich promocje towarzyszącą wprowadzeniu usługi-produkty na rynek. Zaproponować coś nowatorskiego, ale w obawie, że całą śmietankę spiją "stare wygi", czyli obecni klienci generujący spore już obroty, akcja powinna być dwutorowa. Jednak akcja dla starych, inna dla nowych.
Pytanie: czy jest to możliwe z punktu widzenia konsumenta. Przecież nikt nie chce być pomijany, a w powyższej sytuacji można odnieść wrażenie, że nowy ma lepiej.
Czymś nowych trzeba przyciągnąć, ale nie zapomnieć o starych. Czy macie jakieś propozycje, uwagi, sugestie?
Chętnie włączę się do dyskusji podsuwając dodatkowe fakty :)