Temat: Jak się rodzą Accounci w agencjach?
Zgadzam sie z Wami, dodam jeszcze ze powinien kierowac sie"
wyobraznia ze prowadzi biznes klienta - najtrudniejsze to chyba umiec wyobrazac sobie ze jest na miejscu swojego klienta i samemu decydowac czy to co agencja proponuje jest dobre, czyli miec wiare i chec realizacji tego z czym tak naprawde przychodzi.
nie pracowac tylko dla pieniedzy- account bedzie mial wielokrotnie sytuacje gdzie bedzie widzial mozliwosc dodatkowego zarobku kosztem niewiedzy klienta. Musi wiedziec ze to jest krotkotrwale i nie buduje relacji na przyszlosc.
nie brac i nie dawac gratyfikacji nieformalnych - funkcjonowanie w ukladach gdzie sie jest dajacym badz bioracym prowadzi do patologii.
poszerzac swoja wiedze na temat biznesu klienta - uczyc sie biznesu klienta, uczyc sie jego branzy, uczyc sie jak on prowadzi biznes - bo klient jednak juz odniosl sukces - skoro sie do nas zwrocil ;-)
byc samodzielnym - umiejetnie korzystac z zasobow agencji
nie byc sprzedawca - account nie sprzedaje - on pomaga dobierac najlepsze mozliwe rozwiazania, jest konsultantem, opiekunem, a przede wszystkim ma sprawic ze klient wie ze jego dzialania marketingowe sa w dobrych rekach i chetnie placi za gwarancje ze jest dobrze ;-)
Zbigniew Jan Woźnowski edytował(a) ten post dnia 22.12.06 o godzinie 18:06