Helena Kawiak

Helena Kawiak Gł.specjalista
ds.zarzadzania
jakością, OODR

Temat: Uwaga na karty

Ściągają po kilka razy za tą samą usługę. Nie chcą zwracać. Pracownicy są niekompetentni i arogancy. Menager Regionalny nie załatwia sprawy. Jest spychologia. Nie polecam.
Anna Mikołajska

Anna Mikołajska Technik Informatyk

Temat: Uwaga na karty

TO SĄ OSZUŚCI ! MI UKRADLI PIENIĄDZE Z KONTA MIMO TEGO ŻE PŁACIŁAM IM GOTÓWKĄ . POTEM 1,5 MIESIĄCA LATAŁAM O ZWROT I I TAK NIE ODDALI PIENIĘDZY . Z TEGO CO SŁYSZAŁAM CZĘSTO IM SIĘ TO ZDARZA LUB JAKIEŚ INNE PRZEKRĘTY. NIE POLECAM OSZUSTÓW !
Piotr Kołodziejczyk

Piotr Kołodziejczyk SEO/SEM, Domainer,

Temat: Uwaga na karty

Dzwońcie za każdym razem do banku i zgłaszajcie to jako kradzież ;)

Bank się za Was zajmie wszystkim a pure za każdą taką nieautoryzowaną transakcję dostaje kare ;)
Karolina Kamińska - Lipińska

Karolina Kamińska -
Lipińska
Pure JATOMI Fitness,
Marketing &
Communications
Executive

Temat: Uwaga na karty

Pani Anno i Pani Heleno,

Czy udało się wyjaśnić sprawę? Jeżeli nie, chętnie pomogę.

Pozdrawiam serdecznie,

Karolina Kamińska - Lipińska
Piotr Kołodziejczyk

Piotr Kołodziejczyk SEO/SEM, Domainer,

Temat: Uwaga na karty

Umowa rozwiązana ;)

Jutro dzwonię do banku zastrzec kartę bo nie mam zamiaru po raz trzeci zgłaszać kradzieży ;)
Adrian B.

Adrian B. Specjalista ds.
produktów (tworzywa
techniczne , stal ,
t...

Temat: Uwaga na karty

dziś gdy pytałem o możliwości wypowiedzenia Pani z recepcji sama powiedziała ,że lepiej
zapłacić z góry do końca bo firmie zdarza się po zakończonej współpracy pobierać opłaty.

SZOK!

Pani Karolino jeżeli już Wasz pracownik ostrzega mnie w Pure Bytom o takich praktykach to
dla mnie jasna informacja ,że Wasz poziom obsługi dobił do dna.

Jaki jest , więc poziom zarządzania pure ? Powiedziałbym wprost proporcjonalny do jakości obsługi.
Piotr Kołodziejczyk

Piotr Kołodziejczyk SEO/SEM, Domainer,

Temat: Uwaga na karty

Po tym jak udało mi się rozwiązać umowę Panie z recepcji namawiały mnie abym w przyszłości jeszcze skorzystał z ich usług. Odpowiedziałem, że może jeśli zmieni się obsługa, polityka firmy i metody płatności. Rozmowie przysłuchiwał się Pan "sales manager" pod garniturkiem i na koniec rzucił tekstem "nie liczyłbym na to". Dodam, że było to wypowiedziane w bardzo arogancki i bezczelny sposób.

Kilka osób za moją namową już zrezygnowało z pure. Jeden kolega się jeszcze waha;)

Z całego serca życzę Pure Health and Fitness upadku i bankructwa a szczególnie klubowi Kazimierz i Angel City z Krakowa bo tam miałem nieprzyjemność uczęszczać.

PS. Pani Karolino i gdzie jest teraz Pani PR i social media marketing? ;) Przecież w końcu ktoś pójdzie z tym do TVN Uwaga czy innego tego typu programu i wtedy to dopiero szambo się rozleje ;)
Adrian B.

Adrian B. Specjalista ds.
produktów (tworzywa
techniczne , stal ,
t...

Temat: Uwaga na karty

Panie Piotrze w pełni się zgadzam.

Kolega przesłał do pure wypowiedzenie w sierpniu zapłacił za sierpień za wrzesień ,a dziś się
dowiedział ,że zapłaci za październik bo nikt z PURE Bytom nie zainteresował się wypowiedzeniem i nie wprowadził do systemu. Kolega zastrzegł już kartę w banku.

A ja również przesłałem wypowiedzenie. Wcześniej udałem się do banku wycofać zgodę na
obciążenie rachunku. Jakie było zaskoczenie gdy Pani w pure została poinformowana ,że sprawę
wycofania zlecenia da się załatwić w ING przez placówkę banku.
Paweł O.

Paweł O. Angular (v1-4) -
Javascript Frontend
Developer (zdalny)

Temat: Uwaga na karty

Nie straszcie mnie, że taki burdel tam jest, dopiero co zawarłem umowę w CH Malta. mam nadzieje że tutaj będzie inaczej.
Adrian B.

Adrian B. Specjalista ds.
produktów (tworzywa
techniczne , stal ,
t...

Temat: Uwaga na karty

Już Ci Pawle współczuje .... D

Ale będąc szczery pure to fajna oferta za dobre pieniądze tak długo jak
nie będziesz miał nic do załatwienia z obsługą będzie super .
Schodu pojawiają się gdy trzeba coś z personelem załatwić wtedy masz podpisaną
umowę i jesteś zbywany. A podczas rozstania to dopiero droga przez ciernie.

Życzę powodzenia i sporej dozy cierpliwości.



Wyślij zaproszenie do