Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych
Witam,
ja również czuję się oszukana przez Pure Klif Gdynia.
Byłam w klubie dowiedzieć się dokładnie o warunki rezygnacji...i za namową Pani Manager zdecydowałam się cesję umowy. Do końca grudnia miałam przyjść z osobą, która przejmie mój karnet. Tydzień później mój mąż zorientował się, że na koncie ma ponad 300 zł mniej niż powinien i po sprawdzeniu wyciągu okazało się, że Pure poza przelewem za karnet na początku miesiąca zrobił jeszcze 3inne przelewy!!!! 2 razy dzwoniłam do nich wyjaśnić sytuację i obiecywano mi, że manager oddzwoni. W końcu po 8 godzinach zadzwoniłam po raz trzeci i dostałam info, że osoby,które mogą to wyjaśnić już POSZŁY DO DOMU ! bo pracują do 19. Po oświadczeniu ,ze pojdę na policję i zgłoszę kradzież następnego dnia dostałam telefon i zaproszenie do klubu, żeby wyjaśnić sytuację.
Pani manager powiedziała, że dostanę zwrot pieniędzy tylko mam podpisać formularz na którym była notatka" zwrot pieniędzy za voucher" po pytaniu o jaki voucher chodzi powiedziała ,że za rezygnację... naliczyli mi 40% kwoty, która została do zakończenia umowy. Żadnej rezygnacji nie składałam ! W komputerze u nich nie jestem już członkiem klubu. I nie chce być !
Ktoś z nich popełnił błąd. A ja mam się podpisywać pod formularzami,które nie są prawdziwe ?? Podpisanie tego formularza zwrotu oznacza cofnięcie rezygnacji (ale jakiej rezygnacji sie pytam?!) Domagam się zwrotu pieniędzy i zerwania umowy z dnia na dzień bez żadnych konsekwencji. Pure natomiast jak gdyby nic chce zwrócić pieniądze w ciągu kilku tygodni i po sprawie. Dlaczego za mój błąd- zapisanie się do tego klubu ja mam ponosić konsekwencje, a oni za ściąganie bezpodstawnie pieniędzy z kont klubowiczów żadnych ?!
Moja teściowa chciała przejąć karnet :),ale po takich akcjach nie mam do nich zaufania i nie polecę ich rodzinie ani znajomym...
Mirela