konto usunięte

Temat: Historia o kuriozalnym traktowaniu klientów Pure

Pure mi podpadło. Cała historia pod tym linkiem:

Pure Health and Fitness, czyli więcej siły niż rozumu

konto usunięte

Temat: Historia o kuriozalnym traktowaniu klientów Pure

Witajcie, zostałam oszukana przez Pure. Nie mogę się od nich wypisać mimo, że mam zaświadczenie od lekarza każą mi zapłacić karę za zerwanie umowy..przy jej podpisywaniu oczywiście byłam poinformowana, że mogę zrezygnować w trzech sytuacjach bez ponoszenia kosztów tj. kiedy zmienię miejsce zameldowania tam gdzie nie ma klubu pure, gdy przyniosę zaświadczenie, że jestem bezrobotna lub zaświadczenie od lekarza, że nie mogę ćwiczyć. Teraz Pani manager mówi mi, że to już nie obowiązuje bo było nadużywane a ja podpisałam Platinum na 24 miesiące i muszę zapłacić karę 2000zł żeby zerwać umowę, nie stać mnie na to i co miesiąc rosną mi koszty po 200 zł.. co robić? Czy mam podać ich do sądu czy uda mi się coś zrobić z tymi oszustami!? Proszę pomóżcie! Czy mogę liczyć na wasze głosy gdy skieruję sprawę do sądu? Jak mam to zrobić:(? piszcie proszę na maila agata442m@wp.pl. Dzięki pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Historia o kuriozalnym traktowaniu klientów Pure

I jeszcze jeden kwiatek o tym, jak trudno się stamtąd wypisać. Przeczytajcie 10 razy ze zrozumieniem Regulamin i Umowę. Wypytajcie o wszystko, zanim złożycie podpis. Wybierajcie ten system, który pozwala Wam bezwarunkowo rozwiązać umowę z miesięcznym wyprzedzeniem. Nie wiążcie się z klubem 2-letnią umową, która jest opłacalna tylko dla Pure. Ta grupa bardzo dobrze pozycjonuje się w Google i niech tak zostanie. Niech duża liczba ludzi ma wgląd do opinii wielu byłych i obecnych członków. Tyle wypowiedzi nie jest dziełem przypadku ani nagonki.

Czytamy to: http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,11599177,Si...

konto usunięte

Temat: Historia o kuriozalnym traktowaniu klientów Pure

Wszystko zależy co napisane jest w umowie. Koszty 40% dotyczą nowych umów. Konsultanci często mówią, że wszystko się da, a ludzie nie czytając umów - podpisują. Druga sprawa to taka, że nikt, bądź bardzo mało osób, przed podpisaniem umowy, ją w ogóle czyta. Także proszę przeczytać dokładnie swoją umowę. To oświadczenie o 40% jest na pierwszej stronie. Przy starych umowach tego zapisu nie ma.

A najgorsze w tym wszystkim jest to, że Klub jako taki jest naprawdę na dobrym poziomie, kadra, instruktorzy, trenerzy, ludzie z recepcji, sprzęt, zajęcia - nie ma się do czego przyczepić. Niektórzy trenerzy są mistrzami w swojej dziedzinie (zresztą jak w każdym klubie, zawsze znajdzie się jakiś mistrz :) )

Natomiast takimi sytuacjami, czyli np. nagłym dodaniem dodatkowych opłat, ignorowaniem tematu, zmuszaniem do dania upoważnienia do obciążania karty - zraża do siebie obecnych i przyszłych klientów.

konto usunięte

Temat: Historia o kuriozalnym traktowaniu klientów Pure

Zgadzam się z poprzednią wypowiedzią w zupełności.



Wyślij zaproszenie do