Temat: Historia o kuriozalnym traktowaniu klientów Pure
Wszystko zależy co napisane jest w umowie. Koszty 40% dotyczą nowych umów. Konsultanci często mówią, że wszystko się da, a ludzie nie czytając umów - podpisują. Druga sprawa to taka, że nikt, bądź bardzo mało osób, przed podpisaniem umowy, ją w ogóle czyta. Także proszę przeczytać dokładnie swoją umowę. To oświadczenie o 40% jest na pierwszej stronie. Przy starych umowach tego zapisu nie ma.
A najgorsze w tym wszystkim jest to, że Klub jako taki jest naprawdę na dobrym poziomie, kadra, instruktorzy, trenerzy, ludzie z recepcji, sprzęt, zajęcia - nie ma się do czego przyczepić. Niektórzy trenerzy są mistrzami w swojej dziedzinie (zresztą jak w każdym klubie, zawsze znajdzie się jakiś mistrz :) )
Natomiast takimi sytuacjami, czyli np. nagłym dodaniem dodatkowych opłat, ignorowaniem tematu, zmuszaniem do dania upoważnienia do obciążania karty - zraża do siebie obecnych i przyszłych klientów.