Grzegorz
Albinowski
Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager
Temat: [PRINCE2] OSTATNIA SZANSA tematy na 6 Kongres itSMF...
Zapraszamy na szósty kongres Stowarzyszenia itSMF Polska. Będzie on kontynuacją tematyki omawianej rok temu, ponieważ sprawdziły się trendy o których mówiliśmy, a przemiany zachodzą nawet szybciej niż się spodziewaliśmy. Znaczenia zaczęły nabierać też nowe koncepcje.
ZAPISZ: 6 Kongres itSMF Polska - ku nowoczesności (Warszawa, 19 września 2013)
REJESTRACJA na 6 Kongres itSMF Polska - ku nowoczesności (Warszawa, 19 września 2013)
Program Kongresu itSMF
8.30-9.00 ■ Rejestracja, kawa i herbata
9.00-9.15 ■ Otwarcie kongresu
Bartosz Górczyński, prezes zarządu itSMF Polska,
Mariola Rauzer, dyrektor rozwoju Evention,
Krzysztof Tomkiewicz, prezes zarządu Fundacji Governica
9.15-10.00 ■ Colin Rudd, prezes itSMF UK,
The next challenges in service management
10.00-10.30 ■ Marek Pierścionek (Polkomtel) Praktyczne wykorzystanie idei DevOps
10.30-11.00 ■ Marek Kowal (Grupa Onet.pl) DevOps @ onet.pl
11.00-11.30 ■ Przerwa kawowa
Sesje okrągłych stołów
To wyjątkowa okazja do udziału w debacie na interesujący nas temat. 36 tematów, 9 stołów, 4 rundy - sam decydujesz, w których czterech dyskusjach będziesz uczestniczył. Omawiane będą tematy, które uzyskają największa liczbę głosów. Istnieje możliwość zgłoszenia własnego tematu.
11.30-12.00 ■ Sesja okrągłych stołów - runda 1
Baza wiedzy - zwiększanie efektywności działu wsparcia i świadomości użytkowników końcowych
Ludzie czy procesy? Co decyduje o efektywności IT?
ITIL Service Transition i PRINCE2 w projektach wdrożenia kontraktów outsourcingowych (ITO)
12.00-12.05 ■ Zmiana stolików
12.05-12.35 ■ Sesja okrągłych stołów - runda 2
Procesy ITIL - Jak wdrażać żeby wdrożyć?
Sekrety Service Level Managera (SLM) w dużej organizacji
ITSM Lite – jak mogłaby wyglądać odchudzona wersja najlepszych praktyk?
12.35-13.30 ■ Obiad
13.30-14.00 ■ Sesja okrągłych stołów - runda 3
Wpływ social media na rozwój narzędzi ITSM oraz efektywność prac działu wsparcia
Projekty transformacyjne. Praca z ludźmi w czasie zmian organizacyjnych.
Rola ITIL w zarządzaniu serwisami w modelu pełnego „ outsourcingu”
14.00-14.05 ■ Zmiana stolików
14.05-14.35 ■ Sesja okrągłych stołów - runda 4
ITIL Balanced Scorecard - zrównoważona karta wyników dla działu IT
Generacje X, Y, Z – różnice w motywowaniu pracowników IT
Sekrety Major Incident Managera (MIM) w kontraktach outsourcingowych
14.35-15.00 ■ Przerwa kawowa
15.00-15.45 ■ Vladimir Ivanov (IPMA Łotwa)
Na skrzyżowaniu dróg Agile, Lean, ITSM, i Zarządzania Projektami.
15.45-16.15 ■ Arkadiusz Drysch (Grupa Mennice Krajowe SA) DevOps w organizacji Grupa Mennice Krajowe SA
16.15-16.55 ■ Wojciech Garstka (PROJEKT_G), Robert Gontkiewicz (CTPartners), Krzysztof Tomkiewicz (Governica), Sesja inspiracje
16.55-17.00 ■ Podsumowanie i zakończenie
Bartosz Górczyński, prezes zarządu itSMF Polska,
Mariola Rauzer, dyrektor rozwoju Evention,
Krzysztof Tomkiewicz, prezes zarządu Fundacji Governica
17.00-17.30 ■ Przerwa
17.30-20.00 ■ Spotkanie integracyjne
ZAPISZ: 6 Kongres itSMF Polska - ku nowoczesności (Warszawa, 19 września 2013)
ZAGŁOSUJ i WYBIERZ tematy na 6 Kongres itSMF Polska - ku nowoczesności
+68 ■ Baza wiedzy - zwiększanie efektywności działu wsparcia i świadomości użytkowników końcowych więcej »
+67 ■ Procesy ITIL - Jak wdrażać żeby wdrożyć? więcej »
+62 ■ Wpływ social media na rozwój narzędzi ITSM oraz efektywność prac działu wsparcia więcej »
+54 ■ ITIL Balanced Scorecard - zrównoważona karta wyników dla działu IT więcej »
+45 ■ Ludzie czy procesy? Co decyduje o efektywności IT? więcej »
+45 ■ Sekrety Service Level Managera (SLM) w dużej organizacji więcej »
+38 ■ Projekty transformacyjne. Praca z ludźmi w czasie zmian organizacyjnych. więcej »
+37 ■ Generacje X, Y, Z – różnice w motywowaniu pracowników IT więcej »
+37 ■ ITIL Service Transition i PRINCE2 w projektach wdrożenia kontraktów outsourcingowych (ITO) więcej »
+36 ■ ITSM Lite – jak mogłaby wyglądać odchudzona wersja najlepszych praktyk? więcej »
+36 ■ Rola ITIL w zarządzaniu serwisami w modelu pełnego „ outsourcingu” więcej »
+35 ■ Sekrety Major Incident Managera (MIM) w kontraktach outsourcingowych więcej »
+33 ■ ITIL a outsourcing procesów IT więcej »
+33 ■ Shared Service - wspieramy nie tylko usługi IT więcej »
+32 ■ Relacja IT - Biznes: konflikt, obojętność czy symbioza? Jak wywołać pozytywną interakcję używając grywalizacji? więcej »
+30 ■ Zarządzanie ryzykiem projektowym i operacyjnym w dużych zmianach organizacyjnych więcej »
+29 ■ Co i po co mierzyć? Kiedy mierniki prowadzą do błędnych wniosków? więcej »
+27 ■ Agile PM + PRINCE2® + ITIL® - czy to się może dobrze skończyć? więcej »
+27 ■ Macierzowa organizacja Centrum Wsparcia więcej »
+26 ■ Will Change Management make your ITIL projects fly? więcej »
+25 ■ ITIL – rozwijać, czy odchudzać? więcej »
+25 ■ Wsparcie i Zarządzanie Procesami Biznesowymi więcej »
+24 ■ Kiedy ITIL zaczyna przeszkadzać w pracy? więcej »
+23 ■ ITSM i Agile Software Development symbioza czy wojna światów? więcej »
+22 ■ Agile vs. ITIL - jak pogodzić świat utrzymaniowy z projektowym więcej »
+22 ■ Czy ITIL jest wystarczająco zwinny (Agile)? więcej »
+21 ■ Umowy SLA - jak przekonać wewnętrzny biznes, że warto? więcej »
+19 ■ Can they actually agree on things? więcej »
+19 ■ Jak przekonać wyższy management do inwestycji w ITSM? więcej »
+18 ■ Top-down, czy bottom-up? Jak projektować organizację IT? więcej »
+16 ■ Czy nadeszła już era post-ITIL? więcej »
+15 ■ Czy każda organizacja powinna dążyć do najwyższego poziomu dojrzałości procesów IT? więcej »
+14 ■ Jakie czynniki brać pod uwagę podejmując decyzję o konsolidacji funkcji wsparcia usług IT? więcej »
+12 ■ Czynniki „ludzkie” i formalne funkcjonowania procesów w organizacji więcej »
+12 ■ Jak wzrost wiarygodności podnosi efektywność? więcej »
+12 ■ Plan komunikacji - gdzie popełniamy błędy? więcej »
+11 ■ Co szwankuje we wsparciu IT? Czy grywalizacja może pomóc? więcej »
+11 ■ Rola wewnętrznego marketingu w procesie transformacji IT więcej »
+9 ■ Automatyzacja a zwinność Operacji więcej »
+9 ■ Niesforni pracownicy czy postępowi pracodawcy – jak oswoić konsumeryzację IT (BYOD)? więcej »
+9 ■ Zwinny ITSM. Upraszczać czy automatyzować? więcej »
+7 ■ Empatia w ITSM więcej »
+7 ■ ITIL a ISO 20000 - jak połączyć te dwa elementy aby najbardziej optymalnie zarządzać stykiem biznes-IT? więcej »
ZAPISZ: 6 Kongres itSMF Polska - ku nowoczesności (Warszawa, 19 września 2013)
ZAGŁOSUJ i WYBIERZ tematy na 6 Kongres itSMF Polska - ku nowoczesności
Więcej o zarządzaniu projektami:
Dołącz: Best Practice User Group Polska (PRINCE2, P3O, MSP, M_o_R, MoV, MoP)
Dołącz: PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami (2005, 2009)
Dołącz: GLOBAL Project Management (teams, tools, techniques)
Dołącz: Best Management Practice (P3O, MSP, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Dołącz: Project Management User Group Poznań (PRINCE2, PMI, APM, IPMA)
Więcj o zarządzaniu usługami IT/ITSM/IT Governance na GoldenLine
Dołącz: COBIT Control Objectives for Information and Related Technologies
Dołącz: ITIL V3 (Strategy, Design, Transition, Operation, Improvement)
Dołącz: Best Management Practice (P3O, MSP, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Dołącz: VAL-IT .. Value Governance of IT Investments
Dołącz: RISK-IT .. Enterprise IT Risk Governance
Dołącz: IT Service Management (ITSM ITIL)