Piotr L.

Piotr L. Starszy Analityk
Finansowy, Basell
Orlen Polyolefins Sp
z...

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Andrzej Ł.:
Oby teraz nie okazało się, że mamy w Polsce dużo specjalistów od piłki ręcznej, którzy lepiej poprowadzą reprezentację i zacznie się proces krytyki z kierunkiem na zwolnienie Wenty.

A dlaczego nie można krytykować pewnych posunięć Wenty, a kim On jest jakimś pół-Bogiem, czy co?! Nie twierdzę, że od razu zwalniać, ale porządny raport dla ZPRP z tych Mistrzostw powinien przygotować. Pomijając już fakt niemedalowego miejsca, to sam obraz gry reprezentacji jest delikatnie mówiąc niezbyt zadowalający. Łącząc to ze słabymi występami w eliminacjach ME można się zaniepokoić. Dlatego ja jestem bardzo ciekawy analizy tych MŚ i planu rozwoju reprezentacji przedstawionego przez Wentę.
Rafał Nowak.:
Dla mnie pozytywem tych mistrzostw jest to że pokazują się następcy w naszej > kadrze. Wygląda że Wenta gwarantuje nam pobyt w elicie. To że nie wyjdzie
jeden mecz czy drugi to już taki jest urok sportu.

A można wiedzieć, którzy to następcy, bo ja np. może poza Wyszomirskim tych następców jakoś nie dostrzegam...

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Piotr Lewandowski:
Andrzej Ł.:
Oby teraz nie okazało się, że mamy w Polsce dużo specjalistów od piłki ręcznej, którzy lepiej poprowadzą reprezentację i zacznie się proces krytyki z kierunkiem na zwolnienie Wenty.

A dlaczego nie można krytykować pewnych posunięć Wenty, a kim On jest jakimś pół-Bogiem, czy co?! Nie twierdzę, że od razu zwalniać, ale porządny raport dla ZPRP z tych Mistrzostw powinien przygotować. Pomijając już fakt niemedalowego miejsca, to sam obraz gry reprezentacji jest delikatnie mówiąc niezbyt zadowalający. Łącząc to ze słabymi występami w eliminacjach ME można się zaniepokoić. Dlatego ja jestem bardzo ciekawy analizy tych MŚ i planu rozwoju reprezentacji przedstawionego przez Wentę.

Krytykować, pewnie że trzeba, tylko jeżeli on będzie chciał pracować z reprezentacją to moim zdaniem nie należy rozpatrywać zwolnienia trenera.
Piotr T.

Piotr T. Radca prawny

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Nie wiem jak jest z kadrami innych krajów, ale wydaje mi się, że było za mało czasu na 1) odpoczynek 2) zgranie 3) team spirit (a może wiara we własne siły).
Raczej słabo wypadli Lijewski, Bielecki, którzy (już to pisałem) byli wyróżniającymi się zawodnikami swojej ligi - kurczę, a w przypadku Lijewskiego lidera Bundesligi przecież! Szmal poprawnie, ale tylko poprawnie - kiedyś wygrywał mecze, a taki bramkarz który wygrywa mecze jest niezbędny do zdobywania medali. Może trzeba było zabrać trzeciego bramkarza np. Malchera (jeżeli można było trzech), bo to wielki facet i niektórzy mogliby się go przestraszyć?
Czy nie da rady poświęcić więcej czasu na reprezentację? To jest też zadanie dla Związku. Trudno wymagać, że nagle po tygodniu przygotowań wszystko zaskoczy i będzie drużyna - stworzona z gości, którzy są po świętach i właśnie skończyli rundę ligową. Na pstryknięcie palcem ciężko mieć medal.
Piotr L.

Piotr L. Starszy Analityk
Finansowy, Basell
Orlen Polyolefins Sp
z...

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Andrzej Ł.:

Krytykować, pewnie że trzeba, tylko jeżeli on będzie chciał pracować z reprezentacją to moim zdaniem nie należy rozpatrywać zwolnienia trenera.

Związek przeanalizuje raport po MŚ i plan rozwoju kadry i wtedy zdecyduje.
Moje zdanie jest jednak takie, że Wenta powinien skupić się na jednym stanowisku - albo trenuje kadrę albo Kielce...
Piotr T.

Piotr T. Radca prawny

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Piotr Lewandowski:

>>
Związek przeanalizuje raport po MŚ i plan rozwoju kadry i wtedy zdecyduje.
Moje zdanie jest jednak takie, że Wenta powinien skupić się na jednym stanowisku - albo trenuje kadrę albo Kielce...
Dopóki były medale, to można było to godzić, ale teraz faktycznie trzeba się zastanowić czy to jest dla kadry lepsze. Z drugiej strony nie wyobrażam sobie, żeby ktokolwiek inny mógł naszej kadrze tyle dać, co Wenta, pod warunkiem, że kadra nie będzie tylko kwiatkiem do kożucha (do Vive :).
Ograją się chłopaki na międzynarodowym poziomie i zaraz będą (jeśli jeszcze ich nie ma) w Kielcach. Dla klubu wspaniale, dla kadry masakra. Wczoraj cytowany był Vujin - przechodzi do Bundesligi, bo węgierska liga z tylko dwoma dobrymi klubami (znajomo chyba brzmi?) to za mało i on się nie rozwija...
Rafał N.

Rafał N. leśnictwo,

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Piotr Lewandowski:

A można wiedzieć, którzy to następcy, bo ja np. może poza Wyszomirskim tych następców jakoś nie dostrzegam...


Jurkiewicz, Grabarczyk i Tomczak :) Wiecej wiary wiecej wiary albo lepsze okulary.
Gdyby nasi kopacze podobny poziom prezentowali byli by chwaleni pod niebiosa.
Piotr L.

Piotr L. Starszy Analityk
Finansowy, Basell
Orlen Polyolefins Sp
z...

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Piotr T.:

Dopóki były medale, to można było to godzić, ale teraz faktycznie trzeba się zastanowić czy to jest dla kadry lepsze. Z drugiej strony nie wyobrażam sobie, żeby ktokolwiek inny mógł naszej kadrze tyle dać, co Wenta, pod warunkiem, że kadra nie będzie tylko kwiatkiem do kożucha (do Vive :).
Ograją się chłopaki na międzynarodowym poziomie i zaraz będą (jeśli jeszcze ich nie ma) w Kielcach. Dla klubu wspaniale, dla kadry masakra. Wczoraj cytowany był Vujin - przechodzi do Bundesligi, bo węgierska liga z tylko dwoma dobrymi klubami (znajomo chyba brzmi?) to za mało i on się nie rozwija...

Nic dodać, nic ująć...
Piotr T.

Piotr T. Radca prawny

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Rafał N.:
>>

Jurkiewicz, Grabarczyk i Tomczak :) Wiecej wiary wiecej wiary albo lepsze okulary.
To prawda, dwaj pierwsi byli świetni, żeby nie powiedzieć, że najlepsi ... Plus Tłuczyński.
Gdyby nasi kopacze podobny poziom prezentowali byli by chwaleni pod niebiosa.
Nie porównujmy ręcznych z nożnymi pliz... Dla ręcznych to by była śmiertelna obraza. Ugranie więcej niż 1 (słownie: jeden) punkt na EURO 2012 to będzie sukces na miarę medalu ręcznych. I ja to całkiem serio piszę, bo polska nożna to dno kompletne.
Piotr L.

Piotr L. Starszy Analityk
Finansowy, Basell
Orlen Polyolefins Sp
z...

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011


Jurkiewicz, Grabarczyk i Tomczak :) Wiecej wiary wiecej wiary albo lepsze okulary.
Gdyby nasi kopacze podobny poziom prezentowali byli by chwaleni pod niebiosa.

Dziękuję, ale wzrok mam jeszcze doskonały. Okularów nie potrzebuję, no chyba że do dostrzegania tych następców, bo jakoś gołym okiem ich niezbyt widać :)

- Jurkiewicz następcą? Hmm, facet ma 31 lat, tyle samo co Tkaczyk i 2 lata więcej niż Karol, więc to chyba raczej dla niego trzeba by powoli szykować następcę? Poza tym to raczej facet od obrony, ma porywy w ataku ale rzadko. Więc zostaje M.Jurecki (27 lat) i Karol (29 lat)
- Grabarczyk - owszem, bardzo ciekawy gracz i moim zdaniem lepiej prezentujący się na MŚ od Siódmiaka. Uważam natomiast, że aby stać się defensywnym "dyrygentem" naszej kadry powinien wyjechać do Bundes i grać więcej meczy o stawkę, uczyć się boiskowego cwaniactwa.
- Tomczak, być może, ale potrzeba mu dalszego rozwoju. Chodzą słuchy, że już jest w Kielcach - będzie tam już bodajże 5-tym lewoskrzydłowym...
Moim zdaniem lepiej byłoby dla niego aby wyjechał do Bundesligi i pograł na początku nawet w nieco słabszej drużynie.

Przepraszam, ale to porównanie do kopaczy pozostawię bez komentarza...Piotr Lewandowski edytował(a) ten post dnia 24.01.11 o godzinie 12:52

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Piotr Lewandowski:
Andrzej Ł.:

Krytykować, pewnie że trzeba, tylko jeżeli on będzie chciał pracować z reprezentacją to moim zdaniem nie należy rozpatrywać zwolnienia trenera.

Związek przeanalizuje raport po MŚ i plan rozwoju kadry i wtedy zdecyduje.
Moje zdanie jest jednak takie, że Wenta powinien skupić się na jednym stanowisku - albo trenuje kadrę albo Kielce...

Czyli jak w siatkówce. Zobaczymy jak się skończy wybór trenera w siatce. I czy dobrze się skończy dla reprezentacji. Posada w naszej reprezentacji może się okazać zbyt kruchą aby porzucać dla niej klub.
Rafał N.

Rafał N. leśnictwo,

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Ale właśnie powinniśmy porównywać. Kilkanaście lat temu żużel był w maraźmie. Wielcy przyjeżdzali do nas trzepać kase. Siatkówka leżała odłogiem. Ręczna jak by nie patrzeć też się podnosi.
A gdyby Polska nie była organizatorem Euro to należy przypuszczać że łatwiej by było pzpn ropędzić.

Chłopaki dają mi emocje i wierzę że zmierzają w dobrym kierunku.
Nie muszą wszystkiego wygrywać ważne że widać że chcąRafał N. edytował(a) ten post dnia 24.01.11 o godzinie 13:32
Piotr T.

Piotr T. Radca prawny

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Rafał N.:
A gdyby Polska nie była organizatorem Euro to należy przypuszczać że łatwiej by było pzpn ropędzić.
A to jest prawda - EURO 2012 jest przekleństwem dla sportu jakim jest kopana, bez tej imprezy łatwiej by rozpędzić wszystkich na cztery wiatry. No ale koniec o tej śmiesznej dyscyplinie pt. "polska piłka nożna" (kluby to inna rzecz, inne emocje, inne pozasportowe kwestie :)
Chłopaki dają mi emocje i wierzę że zmierzają w dobrym kierunku.
Nie muszą wszystkiego wygrywać ważne że widać że chcą
Oczywiście. Są najlepszą repą i co najmniej szacunek się należy, dostarczają największych emocji. Tylko szkoda, że do następnych mistrzostw został aż rok...
Andrzej Mikłaszewicz

Andrzej Mikłaszewicz przedstawiciel
handlowy

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Nie zgadzam się, z opinią, że gramy już tylko o "pietruszkę". Turniej kwalifikacyjny do olimpiady to też cel. Poza tym szansa na 5 miejsce w świecie. To aż tak źle? Oczywiście też jestem zawiedziony, ale przykładając to do naszych innych dyscyplin to i tak dobry wynik.
Jeśli chodzi o Wentę to moze faktycznie czas sie skupić na jednym zadaniu. Chociaż o ile inne byłyby komentarze gdyby udało się wygrać ze Szwecją.
Piotr L.

Piotr L. Starszy Analityk
Finansowy, Basell
Orlen Polyolefins Sp
z...

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

andrzej mikłaszewicz:
Poza tym szansa na 5 miejsce w świecie. To aż tak źle? Oczywiście też jestem zawiedziony, ale przykładając to do naszych innych dyscyplin to i tak dobry wynik.

Ależ oczywiście, że tak. Tutaj chodzi o co innego - jest potencjał na znacznie więcej i dyskutujemy dlaczego ten potencjał nie został wykorzystany.
Nie wiadomo kiedy znowu trafi nam się takie pokolenie graczy i dlatego w każdych Mistrzostwach trzeba grać na osiągnięcie maksymalnego celu.
Poza tym jeżeli nie zmienimy naszej mentalności to nigdy nie zdobędziemy niczego wielkiego! "Mamy świadomość, że jesteśmy bardzo dobrzy i gramy o najwyższe cele" - takie przeświadczenie powinno towarzyszyć zarówno piłkarzom jak i nam - kibicom.
Pewnie, że możemy mówić, że 5-7 miejsce na MŚ to super i w porównaniu np. z reprezentacją baseballa, czy badmintona to kosmiczny wynik, tylko że w reprezentacjach tych dyscyplin nie ma aż takiego potencjału jak w tej.
Jeśli chodzi o Wentę to moze faktycznie czas sie skupić na jednym zadaniu. Chociaż o ile inne byłyby komentarze gdyby udało się wygrać ze Szwecją.

Oj przepraszam, ja od samego początku mówiłem, że to nie jest dobry pomysł i dalej się tego trzymam
Mirosław Hossa

Mirosław Hossa Technik, Energa
Operator SA Oddział
w Toruniu

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Witam ! Mam pytanie czy wybiera się ktoś na mecz Polaków o 5/6 miejsce, który będą grali w piątek. Nie mam wątpliwości że we wtorek poradzą sobie z Chorwatami. Czy może ktoś ma jakieś wiadomości co do biletów itd
Ewa Tkacz

Ewa Tkacz Zakupy, Purchasing

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Piotr Lewandowski:
Andrzej Ł.:

Krytykować, pewnie że trzeba, tylko jeżeli on będzie chciał pracować z reprezentacją to moim zdaniem nie należy rozpatrywać zwolnienia trenera.

Związek przeanalizuje raport po MŚ i plan rozwoju kadry i wtedy zdecyduje.
Moje zdanie jest jednak takie, że Wenta powinien skupić się na jednym stanowisku - albo trenuje kadrę albo Kielce...

Piotrze,

Jakby to był Walther to pewnie by tak nie bolało, prawda?
Piotr L.

Piotr L. Starszy Analityk
Finansowy, Basell
Orlen Polyolefins Sp
z...

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Ewa Tkacz:

Piotrze,

Jakby to był Walther to pewnie by tak nie bolało, prawda?

Ewo,

Nieprawda, bolałoby tak samo. Pewne standardy powinny obowiązywać bez względu na wszystko.Piotr Lewandowski edytował(a) ten post dnia 24.01.11 o godzinie 18:48
Andrzej Mikłaszewicz

Andrzej Mikłaszewicz przedstawiciel
handlowy

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Na temat potencjalnych możliwości mozemy sobie podyskutować. Potencjał trzeba jeszcze wykorzystać. W naszym przypadku oznacza to, że kazdy z kadry zagra na swoich normalnym ligowym poziomie, a w tych mistrzostwach mamy przeplataniec. Brak meczu w którym byloby więcej niż 2,3 osoby "ciągnące" grę.
Miasteczko Lund ma 4 drużyny piłki ręcznej. Jest z kogo brac przykład.
Co do mentalności to uważam, że akurat w tej dyscyplinie jest ok.
Wg mnie chyba trochę nietrafiliśmy z formą, a jednocześnie zapas szczęścia wykorzystaliśmy w poprzednich turniejach.

konto usunięte

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Piotr Lewandowski:

Jurkiewicz, Grabarczyk i Tomczak :) Wiecej wiary wiecej wiary albo lepsze okulary.
Gdyby nasi kopacze podobny poziom prezentowali byli by chwaleni pod niebiosa.

Dziękuję, ale wzrok mam jeszcze doskonały. Okularów nie potrzebuję, no chyba że do dostrzegania tych następców, bo jakoś gołym okiem ich niezbyt widać :)

- Jurkiewicz następcą? Hmm, facet ma 31 lat, tyle samo co Tkaczyk i 2 lata więcej niż Karol, więc to chyba raczej dla niego trzeba by powoli szykować następcę? Poza tym to raczej facet od obrony, ma porywy w ataku ale rzadko. Więc zostaje M.Jurecki (27 lat) i Karol (29 lat)
- Grabarczyk - owszem, bardzo ciekawy gracz i moim zdaniem lepiej prezentujący się na MŚ od Siódmiaka. Uważam natomiast, że aby stać się defensywnym "dyrygentem" naszej kadry powinien wyjechać do Bundes i grać więcej meczy o stawkę, uczyć się boiskowego cwaniactwa.
- Tomczak, być może, ale potrzeba mu dalszego rozwoju. Chodzą słuchy, że już jest w Kielcach - będzie tam już bodajże 5-tym lewoskrzydłowym...
Moim zdaniem lepiej byłoby dla niego aby wyjechał do Bundesligi i pograł na początku nawet w nieco słabszej drużynie.

Przepraszam, ale to porównanie do kopaczy pozostawię bez komentarza...Piotr Lewandowski edytował(a) ten post dnia 24.01.11 o godzinie 12:52

Kolego Piotrze,

W sprawie Bartka Tomczaka przecież Wisła miała takie same możliwości zaangażowania tego gracza jak Iskra. To tylko Wasza wina, że Bertus zgarnia najlepszych zawodników do Kielc. Fakt, że w Kielcach jest Wenta - to silny magnes - ale zadaj sobie pytanie, czemu od wielu sezonów nikt nie chce grać w Płocku - no może poza kaleką Madsenem i kilku wyrobnikami.

Grabarczyka do Bundes tak od razu nie wysyłaj :) Myślę, że w Kielcach z taką paką na pewno ten zawodnik dobrze będzie się rozwijał. Cwaniactwa nauczy się w meczach Ligi Mistrzów, rozgrywek w których w Płock długo nie zobaczycie:)

Przy okazji mały dowcip:

Młody kibic Wisły Płock pyta swojego ojca:

- Tata, a jak wyglada II runda Europejskich pucharów?

Ojciec odpowiada:

- Nie wiem, zapytaj dziadka:)

Piszesz Piotrze, że Wenta powinien się zdecydować, czy Kielce czy repra. Ale założę się, że Ci się buźka uśmiechała jak chłopaki pod wodzą Wentyla sięgali po srebro i brąz MŚ? Wtedy wszystko było ok. Wiem wiem, Wenta jest dla Was w Płocku jak drzazga w f... :) Ale spokojnie, mieliście przecież czas przywyknąć do roli tła dla Iskry.

Pozwoliłem sobie napisać ten nieco kąśliwy post z wątkami klubowymi sprowokowany niemądrymi wypowiedziami kolegi Piotra.

konto usunięte

Temat: Mistrzostwa Świata w Szwecji 2011

Piotr T.:
Piotr Lewandowski:

>>
Związek przeanalizuje raport po MŚ i plan rozwoju kadry i wtedy zdecyduje.
Moje zdanie jest jednak takie, że Wenta powinien skupić się na jednym stanowisku - albo trenuje kadrę albo Kielce...
Dopóki były medale, to można było to godzić, ale teraz faktycznie trzeba się zastanowić czy to jest dla kadry lepsze. Z drugiej strony nie wyobrażam sobie, żeby ktokolwiek inny mógł naszej kadrze tyle dać, co Wenta, pod warunkiem, że kadra nie będzie tylko kwiatkiem do kożucha (do Vive :).
Ograją się chłopaki na międzynarodowym poziomie i zaraz będą (jeśli jeszcze ich nie ma) w Kielcach. Dla klubu wspaniale, dla kadry masakra. Wczoraj cytowany był Vujin - przechodzi do Bundesligi, bo węgierska liga z tylko dwoma dobrymi klubami (znajomo chyba brzmi?) to za mało i on się nie rozwija...

Tak, tak - klasyczne pretensje do garbatego, że ma dzieci proste...

Następna dyskusja:

Mistrzostwa Świata 2009




Wyślij zaproszenie do