Kamil B.

Kamil B. I NEED IT!!!:)

Temat: więc kto mistrzem Polski?

I tutaj dodam, że żadna, niestety, z tych drużyn na taki tytuł w tym sezonie NIE ZASŁUGUJE. Decyzję swą motywuję tym, iż jestem przekonany, ze poziom czołówki naszej ligi drastycznie spadł :)
Acha, w Legii brakuje przynajmniej jeszcze jednego, dobrego napastnika, inaczej Majster byłby pewien.
Rafał M.

Rafał M. Specjalista ( obszar
eksploatacji )
wsparcie

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Kamil B.:
Panowie, nie wiem za co sie przepraszacie ale istotne jest jedno: Legia będzie miała Majstra, ewentualnie Wisła:)
Oczywiście jestem za (L) :)

Ja stawiam jeśli już na Wisłę Kraków pod warunkiem takim że nie zgubią pkt :]
Mateusz Matuszak

Mateusz Matuszak Kierownik budowy,
Strabag Sp. z o.o.

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Krzysztof Kroczyński:
Mateusz Matuszak:
Krzysztof Kroczyński:
Mateusz Matuszak:
[...]
To jak, mój malutki: gdzie naklamałem?
Już panu mówiłem, gdzie pan kłamał i nie mam zamiaru się powtarzać.Mateusz Matuszak edytował(a) ten post dnia 13.05.09 o godzinie 12:24
Nie. Mówił Pan, gdzie się Pan ze mną nie zgadza. A to nie oznacza, ze kłamałem. Oznacza to, ze ma Pan odmienne zdanie w jakiejś kwestii. A skoro się nie ma zamiaru Pan powtarzać, a nie jest Pan w stanie ogarnąc tak prostej kwestii, to może się Pan łaskawie odczepi? Mnie specjalnie nie przeszkadza Pańskie gaworzenie, bynajmniej, może nawet tłumaczy ono poziom polskiego budownictwa drogowego, ale mimo wszystko, proszę zachowac umiar.
Nigdy nie mówiłem, że się z Panem nie zgadzam. Tylko, że przeinacza Pan rzeczywistość (w kłamstwie, bądź w niewiedzy). A co do polskiego drogownictwa, niech Pan wybaczy, ale nie jestem odpowiedzialny za stan wszystkich polskich dróg. Zapewniam Pana, że te, które do tej pory zrobiłem to najwyższa klasa jakości wykonania. Proszę mnie nie obrażać, że nie jestem wstanie czegoś ogarnąć. Powtarzanie się nie jest tu wskazane, bo zajęło by kilka stron i wątpię, czy komuś chciało by się czytać jak oczernia Pan innych

Mnie sie wydaje, ze to Pan mijał się z prawdą - ze wstydu, lub niewiedzy, ale to nie o to chodzi.
Za wtret o drogach - przepraszam.
Co za gośc, ciagle swoje ;)
Krzysztof Kroczyński

Krzysztof Kroczyński prezes Zarządu,
Orion Instruments
Polska

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Mateusz Matuszak:
Krzysztof Kroczyński:
Mateusz Matuszak:
Krzysztof Kroczyński:
Mateusz Matuszak:
[...]
To jak, mój malutki: gdzie naklamałem?
Już panu mówiłem, gdzie pan kłamał i nie mam zamiaru się powtarzać.Mateusz Matuszak edytował(a) ten post dnia 13.05.09 o godzinie 12:24
Nie. Mówił Pan, gdzie się Pan ze mną nie zgadza. A to nie oznacza, ze kłamałem. Oznacza to, ze ma Pan odmienne zdanie w jakiejś kwestii. A skoro się nie ma zamiaru Pan powtarzać, a nie jest Pan w stanie ogarnąc tak prostej kwestii, to może się Pan łaskawie odczepi? Mnie specjalnie nie przeszkadza Pańskie gaworzenie, bynajmniej, może nawet tłumaczy ono poziom polskiego budownictwa drogowego, ale mimo wszystko, proszę zachowac umiar.
Nigdy nie mówiłem, że się z Panem nie zgadzam. Tylko, że przeinacza Pan rzeczywistość (w kłamstwie, bądź w niewiedzy). A co do polskiego drogownictwa, niech Pan wybaczy, ale nie jestem odpowiedzialny za stan wszystkich polskich dróg. Zapewniam Pana, że te, które do tej pory zrobiłem to najwyższa klasa jakości wykonania. Proszę mnie nie obrażać, że nie jestem wstanie czegoś ogarnąć. Powtarzanie się nie jest tu wskazane, bo zajęło by kilka stron i wątpię, czy komuś chciało by się czytać jak oczernia Pan innych

Mnie sie wydaje, ze to Pan mijał się z prawdą - ze wstydu, lub niewiedzy, ale to nie o to chodzi.
Za wtret o drogach - przepraszam.
Co za gośc, ciagle swoje ;)
Czyżby Pan zmienił zdanie? Nie wydaje mi się. Ja zupełnie tak samo. I o ile moja postawa jest zrozumiała, bo mam racje i przy niej trwam, to Pan pozostaje w błedzie.
Krzysztof Kroczyński

Krzysztof Kroczyński prezes Zarządu,
Orion Instruments
Polska

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Kamil B.:
I tutaj dodam, że żadna, niestety, z tych drużyn na taki tytuł w tym sezonie NIE ZASŁUGUJE. Decyzję swą motywuję tym, iż jestem przekonany, ze poziom czołówki naszej ligi drastycznie spadł :)
Acha, w Legii brakuje przynajmniej jeszcze jednego, dobrego napastnika, inaczej Majster byłby pewien.

A mnie się zdaje, ze brakuje przynajmniej jednego srodkowego pomocnika, który nie robiłby za gwiazdę, jak Roger Ajwen i Giza, tylko zapier... przez cały mecz. Napastnika oczywiscie takze, ale przede wszystkim pomocnika.

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Krzysztof Kroczyński:
A mnie się zdaje, ze brakuje przynajmniej jednego srodkowego pomocnika, który nie robiłby za gwiazdę, jak Roger Ajwen i Giza, tylko zapier... przez cały mecz. Napastnika oczywiscie takze, ale przede wszystkim pomocnika.

I tu moim zdaniem wychodzi błąd z pozbyciem się Vuko. Może to nie wirtuoz środka pola, ale skupiał się na swoim. Przy nim Ajwen miał miejsce na grę ofensywną. Był takim walczakiem środka pola. No i był idealny na kapitana.

Wisła na tej pozycji ma Sobola i ze to nie wirtuoz gry to jednak bez niego Wisła gra dużo słabiej

Niestety Jarza po pierwsze znów kontuzjowany poza tym to nie ten typ piłkarza, a Borysiuk jeszcze nie ten kaliber
Piotr C.

Piotr C. spekulant

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Krzysztof Kroczyński:
A mnie się zdaje, ze brakuje przynajmniej jednego srodkowego pomocnika, który nie robiłby za gwiazdę, jak Roger Ajwen i Giza, tylko zapier... przez cały mecz.


[sarkazm on]
No jak to, to Borysiuk, który kapitalnie czyścił w środku pola w meczu z Wisłą nie wystarczy?
[sarkazm off]
Krzysztof Kroczyński

Krzysztof Kroczyński prezes Zarządu,
Orion Instruments
Polska

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Piotr C.:
Krzysztof Kroczyński:
A mnie się zdaje, ze brakuje przynajmniej jednego srodkowego pomocnika, który nie robiłby za gwiazdę, jak Roger Ajwen i Giza, tylko zapier... przez cały mecz.


[sarkazm on]
No jak to, to Borysiuk, który kapitalnie czyścił w środku pola w meczu z Wisłą nie wystarczy?
[sarkazm off]

Borysiuk jest pomocnikiem defensywnym i nie jest jego głównym zadaniem kreowanie akcji, tylko czyszczenie akcji przeciwnika. Do tego ma osiemnascie lat i trudno oczekiwać, że jest w stanie udźwignąc grę drużyny walczącej o majstra. Potrzebny jest zawodnik rozgrywajacy, który nie znika z pola widzenia na długie minuty, tylko zasuwa cały czas. Taki Roger sprzed półtora roku, czy Ajwen z jesieni.

Temat: więc kto mistrzem Polski?

No to teraz się okaże czy legia potrafi dobrze zagrać bez Tejkszura i tez wygrać.

http://sport.onet.pl/74331,1248675,1971217,wiadomosc.html

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Krzysztof Kroczyński:
Borysiuk jest pomocnikiem defensywnym i nie jest jego głównym zadaniem kreowanie akcji, tylko czyszczenie akcji przeciwnika. Do tego ma osiemnascie lat i trudno oczekiwać, że jest w stanie udźwignąc grę drużyny walczącej o majstra. Potrzebny jest zawodnik rozgrywajacy, który nie znika z pola widzenia na długie minuty, tylko zasuwa cały czas. Taki Roger sprzed półtora roku, czy Ajwen z jesieni.


Borysiuk jak każdy młody piłkarz ma wahania formy i wciąż się uczy.
Na jesieni za plecami Ajwen miał Vuko i różnicę było widaćKrzysztof Sasin edytował(a) ten post dnia 15.05.09 o godzinie 13:17

konto usunięte

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Krzysztof Sasin:
No to teraz się okaże czy legia potrafi dobrze zagrać bez Tejkszura i tez wygrać.

http://sport.onet.pl/74331,1248675,1971217,wiadomosc.html

Abstrahujac od tego, to rewelacyjny komentarz pod zdjeciem:"Pierwszy raz widze, zeby murzyn uprawial lyzwiarstwo szybkie'' :D
Mateusz Matuszak

Mateusz Matuszak Kierownik budowy,
Strabag Sp. z o.o.

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Kamil B.:
Panowie, nie wiem za co sie przepraszacie ale istotne jest jedno: Legia będzie miała Majstra, ewentualnie Wisła:)
Oczywiście jestem za (L) :)
Legia nie ma już szans na majstra, bo nic nie zależy tylko od niej, musi liczyć, że potkną się zarówno Wisła i Lech, Lech musi liczyć, że potknie się tylko Wisła. Największe szanse mają Wiślacy, bo wszystko zalezy tylko od nich. Tak więc, jak dla mnie szanse są takie: Wisła 60%, Lech 30%, Legia 10%. ALE I TAK ZWYCIĘŻY LECH !!! ;)Mateusz Matuszak edytował(a) ten post dnia 15.05.09 o godzinie 14:10

konto usunięte

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Wisła 40%, Lech 38%, Legia 22%...

... takie szanse na mistrzostwo Polski mają poszczególne zespoły na trzy kolejki przed końcem rozgrywek. Przedstawiamy analizę potencjalnych rozstrzygnięć w walce o mistrzostwo, puchary i o utrzymanie w lidze.

/.../

Rozstrzygnięcia poszczególnych meczów

W naszych symulacjach braliśmy pod uwagę dokładne wyniki bramkowe, ale poniżej przedstawiamy dla uproszczenia już tylko prawdopodobieństwa poszczególnych wyników punktowych dla każdego meczu:

1 x 2
Arka - Ruch 48,1% 31,8% 20,0%
Legia - Polonia B. 90,2% 7,5% 2,2%
Jagiellonia - Polonia W. 24,3% 24,3% 51,5%
Cracovia - Bełchatów 29,1% 32,4% 38,5%
Górnik - Odra 55,6% 25,1% 19,3%
Lech - Lechia 77,2% 16,8% 6,0%
ŁKS - Wisła 16,0% 28,5% 55,5%
Piast - Śląsk 31,0% 29,8% 39,2%

Ruch - ŁKS 38,5% 32,2% 29,2%
Polonia B. - Jagiellonia 56,0% 30,4% 13,7%
Bełchatów - Arka 67,5% 23,7% 8,8%
Lechia - Wisła 21,8% 28,3% 49,9%
Śląsk - Legia 30,9% 33,7% 35,4%
Polonia W. - Lech 21,4% 31,3% 47,3%
Odra - Piast 39,5% 47,8% 12,7%
Cracovia - Górnik 50,0% 42,8% 7,1%

Jagiellonia - Bełchatów 41,6% 23,6% 34,9%
Lech - Cracovia 77,8% 15,3% 6,9%
Legia - Ruch 83,4% 13,8% 2,8%
Wisła - Śląsk 71,2% 17,0% 11,7%
Piast - Lechia 52,2% 30,6% 17,3%
Arka - Odra 58,2% 23,9% 18,0%
ŁKS - Polonia B. 45,1% 27,9% 27,0%
Górnik - Polonia W. 13,1% 20,6% 66,3%

/.../

Wnioski końcowe

Szanse na mistrzostwo przedstawiają się następująco:

1) Wisła - 40,02%
2) Lech - 38,12%
3) Legia - 21,79%
4) Polonia - 0,06%
5) Bełchatów - 0,02%

Co ciekawe, szanse na to, że czołowa trójka wygra komplet pozostałych do końca spotkań, nie są duże - w przypadku Wisły, która ma najtrudniejszy terminarz - 19,7%, w przypadku Legii - 26,6%, zaś w przypadku Lecha - 28,4%. Szansa, że cała trójka solidarnie zdobędzie po dziewięć pkt. w ostatnich trzech meczach, wynosi zaledwie 1,5%!

Szanse na zdobycie Pucharu Polski wynoszą około 80% dla Lecha i 20% dla Ruchu (dane szacunkowe, ponieważ wyliczone na podstawie dorobku ligowego, a w rozgrywkach pucharowych należałoby też uwzględnić potencjalnie możliwe dogrywkę i rzuty karne). Z tego zaś wynika, że szanse na udział w europejskich pucharach wynoszą dla poszczególnych drużyn około:

1) Wisła - 98,2%
2) Lech - 98,6%
3) Legia - 98,6%
4) Polonia - 30,9%
5) Bełchatów - 23,5%
6) Ruch - 50,4%

Ryzyko spadku bezpośredniego z ligi:

1) Górnik - 74,16%
2) Cracovia - 69,44%
3) Arka - 24,83%
4) Ruch - 23,75%
5) Lechia - 7,39%
6) Piast - 0,40%
7) Jagiellonia - 0,01%
8) ŁKS - 0,01%
9) Odra i Polonia Bytom - mniej niż 0,01%

Ryzyko zajęcia miejsca w strefie spadkowo-barażowej (14-16):

1) Górnik - 87,37%
2) Cracovia - 86,86%
3) Arka - 49,31%
4) Ruch - 46,31%
5) Lechia - 26,43%
6) Piast - 3,00%
7) Jagiellonia - 0,37%
8) ŁKS - 0,22%
9) Odra - 0,09%
10) Polonia Bytom - 0,04%

Opracował:
Paweł Mogielnicki

źródło: http://www.90minut.pl/news/91/news919825-Wisla-40-Lech...Michał Z. edytował(a) ten post dnia 15.05.09 o godzinie 14:18

konto usunięte

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Zaiste wielka musi byc milosc tego kogos do polskiej ligi skoro chcialo mu sie to wszystko liczyc:)
A
Michał M.

Michał M. konsultant IT

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Co do udziału w pucharach to jeśli Lech zdobędzie RPP i jednocześnie będzie w pierwszej trójce to szanse Polonii i Bełchatowa rosną bo wówczas startem w pucharach będzie premiowana także 4 pozycja w tabeli.
Michał M.

Michał M. konsultant IT

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Tomasz Czaja:
W roku 93 Legia w ostatniej kolejce wygrala z Wisla w Krakowie 6-0 a LKS ( drugi kandydat do mistrzostwa ) chyba z Olimpia Poznan u siebie 7-1! Mistrzostwo Polski miala zdobyc druzyna, ktora bedzie miala lepszy stosunek bramek. To juz byla era komorek! Te brameczki padaly prawie jak na zamowienie! W Krakowie Legia strzelala takie bramki, ze kibice smiali sie do rozpuku ( pokazywano je w TV, wypowiadali sie kibice Wisly i pisaly o tym gazety na drugi dzien )! Cala Polska widziala ten kabaret tylko pan Wojcik ( ktory wtedy byl trenerem Legii a dzis chce uzdrawiac polska pilke) i kibice Legii uwazali, ze wszystko jest ok!? I do dzis uwazaja, ze wszystko bylo ok.

Bramki Legia wtedy strzelała ładne, tylko obrońcy i bramkarz Wisły jakby z okręgówki byli ;-))
http://www.youtube.com/watch?v=U2XRJjXxykUMichał Matląg edytował(a) ten post dnia 15.05.09 o godzinie 15:23

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Konrad Nowiński:
Abstrahujac od tego, to rewelacyjny komentarz pod zdjeciem:"Pierwszy raz widze, zeby murzyn uprawial lyzwiarstwo szybkie'' :D


Skoro Jamajczycy jeżdżą bobslejami:) to czemu nie.

Może to dla niego szansa jest szybki silny. może jednak spróbuje:D

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Michał Matląg:
Bramki Legia wtedy strzelała ładne, tylko obrońcy i bramkarz Wisły jakby z okręgówki byli ;-))


Czyżbym słyszał w tle mojego "ulubionego" komentatora z tamtych czasów Zydorowicza?

konto usunięte

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Krzysztof Sasin:
Michał Matląg:
Bramki Legia wtedy strzelała ładne, tylko obrońcy i bramkarz Wisły jakby z okręgówki byli ;-))


Czyżbym słyszał w tle mojego "ulubionego" komentatora z tamtych czasów Zydorowicza?

Ten to potrafilby uspic widza nawet na ostatnich Gran Derbi Europa.
Pamietam keidys mecz Wisly w ramach elimnacji do PUEFA z Flora Tallin.Lato, godzina popoludniowa, senna atmosfera na stadioniku rodem z IV ligi plus kilkuset widzow na trybudnie i komentuje Zydorowicz. Bramke chyba strzelil Zwurawski ale Zydorowicz nawet tego nie zauwazyl bo wtedy opowiadal jak to byl za mlodu na jakims tam meczu z kims tam i jakie to bylo przezycie dla niego. To byl srodek lata i srodek dnia a ja pamietam, ze poczulem sie tak senny, jakby to byl mecz Ligi Szachowej o 2giej w nocy.

Temat: więc kto mistrzem Polski?

Kiedyś pamiętam płyta mu się chyba zacięła i przez cały mecz gadał że strzałów jest "serdecznie mało"



Wyślij zaproszenie do