Temat: Premiership 2009/2010

Tym razem nie o meczu czy wspaniałych występach, ale o cytacie roku w wykonaniu Nahornego, który właśnie komentując mecz Liverpool - Arsenal zadał pytanie czy Arshawin będzie w drugiej połowie widoczny i czy jego nazwisko będzie często wymieniane a nawet każda litera nazwiska będzie wymieniana z dużej litery.

Kurcze ciekawe jaka byłaby różnica w wymowie arshawin a ARSHAWIN

Ostatecznie to właśnie Arshawin zapewnił Arsenalowi zwycięstwo ale teraz właśnie mam kłopot z jakich liter mam wymawiać jego nazwisko.

W ogóle to kilka niespodziewanych wyników Man Utd przegrywa z Villa u siebie, a teraz Liverpool z Arsenalem. Walka o tytuł zapowiada się niezwykle ciekawie.

Mnie jednak wciąż zastanawia Arsenal. w sumie to niewiele im brakuje, by walczyć o tytuł, przydałoby się ze 2-3 poważne wzmocnienia. Na Liverpool nie stawiam, bo moim zdaniem dopóki trenerem jest Benitez ta drużyna nie będzie miała mentalności mistrza.Krzysztof Sasin edytował(a) ten post dnia 13.12.09 o godzinie 18:59
Dominik Fliśnik

Dominik Fliśnik Recruitment and
Training

Temat: Premiership 2009/2010

Wszystko zależy od polityki transferowej Wangera. Jeżeli dokona wartościowych zakupów tak że w kluczowym momencie sezonu nie zabraknie mu "armat" to może być ciekawie. Jeżeli zaś nie to skończy się jak zawsze. Ja jako fan Arsenalu bym sobie bardzo życzył nowego bramkarza, bo Almunia jest męką do oglądania, ale chyba raczej nie zanosi się na zmianę na tej pozycji.

Temat: Premiership 2009/2010

Dominik Fliśnik:
Wszystko zależy od polityki transferowej Wangera. Jeżeli dokona wartościowych zakupów tak że w kluczowym momencie sezonu nie zabraknie mu "armat" to może być ciekawie. Jeżeli zaś nie to skończy się jak zawsze. Ja jako fan Arsenalu bym sobie bardzo życzył nowego bramkarza, bo Almunia jest męką do oglądania, ale chyba raczej nie zanosi się na zmianę na tej pozycji.


Może by wykupił z Liverpoolu Torresa? przynajmniej miałby szanse na walkę o tytuł, bo w LFC się raczej nie doczeka:)

Edit.
A po dzisiejszej porażce to nie wiem czy nawet będzie w czwórce. Zastanawiam się ile cierpliwości mają właściciele do Beniteza. Chyba już sprzątaczka byłaby lepsza od niego.
Nie wiem czy są tu fani LFC ale już kiedyś to pisałem i teraz powtórzę. dopóki Rafa jest trenerem to Liverpool może co najwyżej powalczyć o miejsca 2-4

No i Tomek Kuszczak znów wyszedł w podstawowym składzie. No takiej serii to jeszcze nie miałKrzysztof Sasin edytował(a) ten post dnia 19.12.09 o godzinie 16:03

Temat: Premiership 2009/2010

Zastanawiam się kiedy właściciele Liverpoolu stracą cierpliwość, ale jak czytam takie pomysły transferowe to chyba nie długo już.

http://sport.onet.pl/74327.1,1248702,2105255,,szykuje_...

Może by tak jeszcze ściągnąć Owena, Fowlera i paru innych i stworzyć drużynę oldboyów?
Michał Pytel

Michał Pytel Senior Account
Executive

Temat: Premiership 2009/2010

Wszystko praktycznie sugeruje zwolnienie Beniteza. Tylko właściciele LFC są świadomi faktu że mało kto osiągnie lepsze wyniki z tym klubem i odejście Beniteza może za sobą pociągnąć odejście Torresa...
Dominik Fliśnik

Dominik Fliśnik Recruitment and
Training

Temat: Premiership 2009/2010

Dzisiaj onet podaje o praktycznie przesądzonym już transferze Maxi Rodrigueza do LFC , wątpię że taki transfer sugeruje koniec cierpliwości ze strony włodarzy i zwolnienie Beniteza.

konto usunięte

Temat: Premiership 2009/2010

Po długim czasie lider wraca do północnego Londynu - AFC na górze tabeli :).

Ciekawe na jak długo. Przed nimi w najbliższym czasie bezpośrednie pojedynki z czołówką ligi, 31 sty z ManU i 7 lut z Chelsea. Potem na dokładkę 10 lut z Liverpool...
Michał Pytel

Michał Pytel Senior Account
Executive

Temat: Premiership 2009/2010

Dziwny ten sezon. MU osłabione, Arsenal osłabiony, Liverpool fatalnie, a Chelsea ma tylko nieznaczną przewagę. Wszystko się może zdarzyć, ale czuję że mistrzostwo rozstrzygnie się między drużyną Ancelottiego, a drużyną Wengera. Ferguson przekombinował...oddał najlepszego zawodnika i zawalił wzmocnienia bo niezły Valencia to trochę za mało, do tego ciągła rotacja składu w przeciwieństwie do Arsenalu i Chelsea i ciągła zmiana ustawienia...

Temat: Premiership 2009/2010

co prawda Chelsea ma zaległy mecz i jak go wygra to powróci na 1 miejsce.
Nie mniej Arsenal to dla mnie niesamowita drużyna. Nie kupują drogich piłkarzy (no wyjątkiem jest tu Arshawin) a opierają się na młodych których ściągają do klubu i szkolą, Na dodatek oddają Adebayora i Ture czyli kluczowych zdawało się graczy.
A jednak są na szczycie ligi.

Jak porównać to z miotaniem się bez celu i sensu Beniteza próbującego stworzyć drużynę potrafiącą wygrać ligę czy z potentatami jak wspomniana Chelsea i Man Utd, którzy jednak jak kupują to za poważne pieniądze to jednak konsekwencja w budowie zespołu przez Wengera robi wrażenie.

W tym sezonie pewnie nie dadzą rady (choć bardzo bym chciał) ale stać ich na tytuł i coś czuję że w ciągu góra 2-3 sezonów powrócą na tron.

konto usunięte

Temat: Premiership 2009/2010

Fakt... Arsenal to porzadna druzyna jednakze uwazam ze jest za slaba na Mistrza Anglii. Nie zgodzilbym sie ze stwierdzeniem ze stac ich na tytul nawet na przelomie kolejnych 2-3 sezonow. Problem nie tkwi w samych pilkarzach ale w Wengerze. Troche sie juz wypalil a kibice wcale mu nie pomagaja. Oby to sie zmienilo bo cholernie lubie ten zespol :) ale zaklady na pierwsza 5tke moge przyjmowac.

Moim zdaniem mistrzostwo roztrzygnie sie miedzy Chelsea i MU a niespodzianke zrobi Aston Villa ktora ma naprdawde silny i rowny sklad. Chcac nie chcac Chelsa obstawiam na mistrza bo graja coraz rowniej i lepiej. Bardziej mnie ciekawi kto w tym roku spadnie z ligi. :)

Temat: Premiership 2009/2010

Problemem Arsenalu jest chyba bardziej brak zmienników dla kluczowych piłkarzy. Brak np. Van Persiego czy powiedzmy Fabregasa powoduje, ze Arsenal już nie gra aż tak dobrze.

Nie mniej wydaje mi się, ze jeśli na kluczowych pozycjach pozyskaliby (choćby nawet ze swojej szkółki) dobrych piłkarzy to jednak jest szansa na tytuł. Może nie w tym sezonie, ale właśnie w tych 2-3 latach.

A czy Wenger jest wypalony? myślę że kibice The Reds oddaliby wiele za tak wypalonego trenera w zamian za Beniteza.
Ta drużyna jest dla mnie kompletną porażką i zamiast się rozwijać to się cofa. Ale dopóki jest tam Benitez to nie życzę im dobrze.
Arkadiusz R.

Arkadiusz R. Menedżer ds.
Produktów
Oszczędnościowych
Produktów KI, Al...

Temat: Premiership 2009/2010

To co Benitez zrobil z The Reds...chyba nie trzeba szczegolowo komentowac...tabela i gra dokladnie to odzwierciedlaja.

Jesli chodzi o Arsenal to nie napisze niczego odkrywczego...mnostwo utalentowanych mlodych pilkarzy, niestety brak kilku doswiadczonych powoduje, iz w kluczowych momantach mlodzi pilkarze moga sie sparzyc...

w Man U widac brak Ronaldo...

co do Chelsea to wydaje mi sie ze maja najwieksza szanse na mistrzostwo...ale czas pokaze..

Temat: Premiership 2009/2010

Jeśli chodzi o Arsenal to jednak trudno powiedzieć, by taki Fabregas, który poprowadził reprezentację Hiszpanii do tytułu mistrza Europy nie jest doświadczonym graczem. Podobnie jak Van Persie czy Arshawin mimo wciąż młodego wieku.

Niestety każda kontuzja czy pauzowanie za kartki kluczowych piłkarzy powoduje, ze nie ma ich kim zastąpić za bardzo.

Gdyby np. Arsenal wykosztował się i jakoś wykupił Toresa i Gerarda lub sprowadził kogoś podobnej klasy to już chyba na pewno byłby to jeden z faworytów do tytułu.

Liverpool dopóki nie pozbędzie się Beniteza nic nie zdobędzie. Będzie się co rok staczał.

A na dziś jednak kandydatami głównymi do tytułu to Chelsea i Man Utd, ja jednak mimo wszystko trzymam kciuki za kanonierów
Arkadiusz R.

Arkadiusz R. Menedżer ds.
Produktów
Oszczędnościowych
Produktów KI, Al...

Temat: Premiership 2009/2010

Krzysztof Sasin:
Jeśli chodzi o Arsenal to jednak trudno powiedzieć, by taki Fabregas, który poprowadził reprezentację Hiszpanii do tytułu mistrza Europy nie jest doświadczonym graczem. Podobnie jak Van Persie czy Arshawin mimo wciąż młodego wieku.


Co do Fabregasa, Arshawina i Van Persiego to racja sa to doswiadczeni pilkarze...ale 3, 4zawodnikow doswiadczonych jak na premiership to za malo. Masz racje taki wyjadacz jak Gerrard na pewno by sie przydal

Tez 3mam kciuki za Arsenal!!!

Temat: Premiership 2009/2010

Arkadiusz R.:
Co do Fabregasa, Arshawina i Van Persiego to racja sa to doswiadczeni pilkarze...ale 3, 4zawodnikow doswiadczonych jak na premiership to za malo. Masz racje taki wyjadacz jak Gerrard na pewno by sie przydal

Tez 3mam kciuki za Arsenal!!!


Kłopot w tym, że jak kiedyś ponoć spytano Wengera co by zrobił jakby dostał kilka milionów na zakupy to stwierdził, że oddał by połowę.
Choć mam nadzieję ze to się zmieni. Bo mecze Arsenalu bardzo dobrze się ogląda. Jakby do tego doszło kilku jeszcze dobrych piłkarzy to mielibyśmy powtórkę z sezonów kiedy zdobywali ostatnie mistrzostwa , a wtedy ich gra była naprawdę imponująca.
Michał Pytel

Michał Pytel Senior Account
Executive

Temat: Premiership 2009/2010

Za tydzień mecz Arsenal - MU. Dla przegranego to może być początek końca walki o tytuł. Wenger może irytować z tym swoim przywiązaniem do młodzieży, ale tym większy należy mu się szacunek że drużyna rok w rok walczy o najwyższe miejsca.

Temat: Premiership 2009/2010

Michał Pytel:
Za tydzień mecz Arsenal - MU. Dla przegranego to może być początek końca walki o tytuł. Wenger może irytować z tym swoim przywiązaniem do młodzieży, ale tym większy należy mu się szacunek że drużyna rok w rok walczy o najwyższe miejsca.


nie mniej zapowiada się fascynująco:)
Michał Pytel

Michał Pytel Senior Account
Executive

Temat: Premiership 2009/2010

Owszem dla mnie to zawsze wyjątkowy mecz. Siadamy z ojcem (on wielki kibic Arsenalu) ja (MU), browar na stole i niech wygra lepszy :-)

Temat: Premiership 2009/2010

Michał Pytel:
Owszem dla mnie to zawsze wyjątkowy mecz. Siadamy z ojcem (on wielki kibic Arsenalu) ja (MU), browar na stole i niech wygra lepszy :-)


Zresztą jak to kiedyś określili jacyś dziennikarze "bitwa o Anglię" rzadko bywa nudna.
Ja stawiam na Arsenal:)))
Michał Pytel

Michał Pytel Senior Account
Executive

Temat: Premiership 2009/2010

Mi rozum podpowiada Arsenal, serce MU. Atutem MU w meczach z Arsenalem był ostatnio Ronaldo, teraz go bardzo brakuje.

Następna dyskusja:

Bundesliga 2009/2010




Wyślij zaproszenie do