konto usunięte
Michał M. konsultant IT
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Filip Kamizela:
Michał H.:
Drugie 45 minut było o niebo lepsze od pierwszej połowy. Wszyscy wrócili na swoją pozycję - więc nic dziwnego.
Początkowo myślałem, że ta zmiana pozycji w rozpisce przedmeczowej (Krivets-Stilic-Rudnevs) - to tak tylko dla zmylenia przeciwnika. A wszyscy będą grać na swoich pozycjach. Po co zmieniać coś, co się sprawdza? Rudnevs kiesko gra w ataku?
Dziękuję za emocje pucharowe w tym sezonie, ale trzeba teraz zapie... w lidze!!!
Wygrali, ale zapie....niem bym tego nie nazwał. Słaby mecz Lecha, Widzew piłkarsko zaprezentował się znacznie lepiej. Lechici powinni być bardzo zadowoleni z wyniku.
Tyle, że poprzedni post dotyczył meczu z Bragą, a nie Widzewem...
Filip
Kamizela
trener sprzedaży,
handlowiec
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Łukasz O.:
Mecz z gatunku tych, o ktorych trzeba szybko zapomniec ;) Ciesza trzy punkty i wlasciwie wiecej nic. Ani my, ani Widzew nic wielkiego nie pokazalismy. W sumie chyba byly cztery celne strzaly na bramke plus jedna poprzeczka. Z tym, ze Widzew byl lepszy to sie pozwole nie zgodzic, no chyba, ze w faulach to owszem, w tym wygrali bezdyskusyjnie ;)
Masz prawo oczywiście się nie zgodzić, tym samym nie zgadzasz się również ze wszystkimi obecnymi dzisiaj w Canal + :)
Filip
Kamizela
trener sprzedaży,
handlowiec
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Michał Matląg:
Filip Kamizela:
Michał H.:
Drugie 45 minut było o niebo lepsze od pierwszej połowy. Wszyscy wrócili na swoją pozycję - więc nic dziwnego.
Początkowo myślałem, że ta zmiana pozycji w rozpisce przedmeczowej (Krivets-Stilic-Rudnevs) - to tak tylko dla zmylenia przeciwnika. A wszyscy będą grać na swoich pozycjach. Po co zmieniać coś, co się sprawdza? Rudnevs kiesko gra w ataku?
Dziękuję za emocje pucharowe w tym sezonie, ale trzeba teraz zapie... w lidze!!!
Wygrali, ale zapie....niem bym tego nie nazwał. Słaby mecz Lecha, Widzew piłkarsko zaprezentował się znacznie lepiej. Lechici powinni być bardzo zadowoleni z wyniku.
Tyle, że poprzedni post dotyczył meczu z Bragą, a nie Widzewem...
Ale napisałeś wyraźnie: "teraz trzeba zapier.... w lidzę".
Więc odpisałem, że dzisiaj tego zapier... nie widziałem.
Darek A. Medical Consultant
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Łukasz O.:
Mecz z gatunku tych, o ktorych trzeba szybko zapomniec ;) Ciesza trzy punkty i wlasciwie wiecej nic. Ani my, ani Widzew nic wielkiego nie pokazalismy. W sumie chyba byly cztery celne strzaly na bramke plus jedna poprzeczka. Z tym, ze Widzew byl lepszy to sie pozwole nie zgodzic, no chyba, ze w faulach to owszem, w tym wygrali bezdyskusyjnie ;)
Mnie tylko martwią poczynania Bakero ;) Mecz z Braga pokazał, że taktyk z niego żaden - dzisiejszy mecz z Widzewem tez niestety do najlepszych zaliczyć nie można... Najpierw wchodzi za Kiełba Mikołajczak, który moim zdaniem nic nie wnosi do gry - wygląda na boisku jak przestraszony dzieciak, następnie Bakero zdejmuje Murawskiego, który moim zdaniem do momentu zdjęcia go z boiska był najlepszym Lechitą... robił bardzo dużo z tyłu jak i z przodu - to po jego zagraniach Lech miał jedyne sytuacje strzeleckie w tym po jednej padła bramka... No i wprowadzenie obrońcy... troche to smutne, że Lech broni wyniku 1:0 na własnym stadionie no i Wołąkiewicz... jak dla mnie natenczas nie powinien grac - nie jest przygotowany ani kondycyjnie ani mentalnie... Mecz z Braga pokazal te braki, krótki epizod z Widzewem je podkreslił - wywalał piłke na oślep, podania były koszmarnie niecelne - gubił się na boisku - chyba jeszcze nie przyszedł na niego czas w Lechu... Ciesza te 3pkt , ale z taka grą w każdym meczu kibice będą przezywali horrory, bo z taka gra Lech może z kazdym zarówno wygrać jak i przegrać.
I jezeli chodzi o sama gre to niestety, ale Widzew wyglądał lepiej - w ich akcjach była jakas logika i na prawde mieli pare fajnych sytuacji, pare razy stwarzali niebezpieczeństwo - Lechowi tego brakowało - strasznie byli pogubieni - a skutecznośc podań ... dramat ;)Darek A. edytował(a) ten post dnia 27.02.11 o godzinie 21:30
konto usunięte
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Masz prawo oczywiście się nie zgodzić, tym samym nie zgadzasz się również ze wszystkimi obecnymi dzisiaj w Canal + :)
A kto byl obecny? Nie mam Canal+, wiec ominela mnie przyjemnosc zapoznania sie z opiniami;) Byc moze z innej perspektywy (stanowiska komentatorskiego, czy transmisji tv) wygladalo to inaczej niz z trybun, ale tak to juz jest. Widzew moze i probowal atakowac czesciej niz Lech, ale nie stwarzal specjalnie groznych sytuacji. W calym meczu oddali bodaj jeden celny strzal. To raczej slabe zagrozenie prawda?
Więc odpisałem, że dzisiaj tego zapier... nie widziałem.
W porownaniu do czwartu byl duzy postep ;) Chociaz do zapierdalania jeszcze troche brakowalo ;)
Mikolajczak dzisiaj zagral przyzwoicie. Staral sie, cos tam probowal. Za Murawskiego wszedl Mozdzen i moim zdaniem nie zagral zle. Szkoda tego strzalu kiedy walna kilometr od bramki zamiast sprobowac podejsc jeszcze z metr albo piec. Generalnie jednak dal dobra zmiane. Wolakiewicz mial pewnie zajac miejsce Kikuta, a tenze zastapic Wilka na skrzydle. Jak dla mnie zmiana logiczna, a czy udana to inna kwestia.
Filip
Kamizela
trener sprzedaży,
handlowiec
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Łukasz O.:
Masz prawo oczywiście się nie zgodzić, tym samym nie zgadzasz się również ze wszystkimi obecnymi dzisiaj w Canal + :)
A kto byl obecny? Nie mam Canal+, wiec ominela mnie przyjemnosc zapoznania sie z opiniami;) Byc moze z innej perspektywy (stanowiska komentatorskiego, czy transmisji tv) wygladalo to inaczej niz z trybun, ale tak to juz jest. Widzew moze i probowal atakowac czesciej niz Lech, ale nie stwarzal specjalnie groznych sytuacji. W calym meczu oddali bodaj jeden celny strzal. To raczej slabe zagrozenie prawda?
Więc odpisałem, że dzisiaj tego zapier... nie widziałem.
W porownaniu do czwartu byl duzy postep ;) Chociaz do zapierdalania jeszcze troche brakowalo ;)
Mikolajczak dzisiaj zagral przyzwoicie. Staral sie, cos tam probowal. Za Murawskiego wszedl Mozdzen i moim zdaniem nie zagral zle. Szkoda tego strzalu kiedy walna kilometr od bramki zamiast sprobowac podejsc jeszcze z metr albo piec. Generalnie jednak dal dobra zmiane. Wolakiewicz mial pewnie zajac miejsce Kikuta, a tenze zastapic Wilka na skrzydle. Jak dla mnie zmiana logiczna, a czy udana to inna kwestia.
Oprócz prowadzących był jak zwykle Antek Bugajski, Tomasz Wieszczycki, Sławek Stępniewski oraz jako gość trener Maciej Skorża.
Strzałów faktycznie nie oddali dużo - ale mieli więcej akcji bramkowych, które wydawały się składniejsze i bardziej przemyślane od tych Lecha.
konto usunięte
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Akcji rzeczywiscie troche mieli tylko wiekszosc konczyla sie albo na obroncach, albo strzaly lecialy w trzecie pietro. Pod tym wzgledem wypadlismy lepiej bo bylo raz a konkretnie ;) Do tego grozny strzal Kielba, ktory chyba tylko Mielcarz wie jak obronil i poprzeczka Kriwca. Nie zmienia to faktu, ze mecz byl slaby i obie druzyny nic specjalnego nie pokazaly.konto usunięte
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Bakero musi odejść.konto usunięte
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Powtorze za Janem Tomaszewskim: jego nie mozna zwolnic, jego trzeba wypierdolic. ;)
Michał
H.
Aby do czegoś dojść,
trzeba wyruszyć w
drogę
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Wszystkie statystyki meczu z Widzewem na korzyść Lecha (posiadanie piłki, strzały, celne)- ale z perspektywy spotkania, oglądanego niestety tym razem w tv, tą przewagę trudno było odczuć.Wsłuchując się jedynie w komentarze komentatorów, można by wyciągnąć wniosek - że to Widzew ten mecz wygrał. Jest to jednak bardziej zasługa wysokich wymagań w stosunku do Lecha, niż stronniczości tychże komentatorów. Ten pierwszy mecz po odpadnięciu z LE trzeba było po prostu wygrać. Nieważne jakim stylem. Dalej.. powinno być już łatwiej.
konto usunięte
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Janas w Lechu? Dobry pomysł?konto usunięte
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Przynajmniej sie nie bedzie wpierdalal ;)konto usunięte
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Podobno Ilijan Micanski ma szanse wrócić na Bułgarską. Dobry to pomysł?konto usunięte
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Czy ja wiem? Z jednej strony patrzac - nie sprawdzil sie u nas. Z drugiej - w sumie jakiejs wiekszej szansy nie dostal, bo Nochal go skreslil wlasciwie na starcie. Ciekawe co on soba reprezentuje po zmarnowanym sezonie w Niemczech.
Dariusz
Dąbrowski
Szukasz inwestora?
Zadzwoń.
Temat: Lech Poznań 2010/2011
- Kibice Manchesteru City świętowali swój sobotni triumf nad Manchesterem United w sposób, jaki nauczyli się od fanów Lecha Poznań:http://www.sport.pl/lechpoznan/1,104429,9452979,W_sobo...
'Let's all do the Poznan' :)
Grzegorz
B.
copywriter;
ghostwriter
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Tak sobie czytam wypowiedzi z różnych wątków odnośnie Bakero. I myślę sobie...Doskonały przed laty piłkarz. Początkujący trener. Ma szansę stać się dobrym graczem, ale ptrzebuje czasu na naukę. Dlatego schował do kieszeni i przyszedł do Polski. Uczy się.
Oczywiście, drużya taka jk Lech powinna mieć jak najlepszego trenera. Pytanie tylko, czy w obecnych czasach załugujemy wszyscy na lepsze nazwiska? Coś tam się powoli zmienia. Bakero odejdzie gdzieś, a za 5 lat jego drużyna będzie grać w LM - tak samo byo choćby z Petrescu.
Tak się zastanawiam... Bakero pracował w Barcelonie z najlepszym treneram świata - Cruijffem. W reprezentacji: min. z Munozem, Clemente. Potem współpraca z Koemanem. Wzorce posiada więc doskonałe. Pytanie, czy on nie potrafi ich przełożyć na jakość gry, czy my po prostu nie dojrzeliśmy jeszcze dow wielkiego footballu.
konto usunięte
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Mysle jednak, ze to on jest slabym trenerem. Popatrz na przykladzie Turcji, gdzie mieli podobna sytuacje jak my teraz. Lal ich kazdy i wszedzie dopoki nie zaczeli sporwadzac naprawde uznanych i dobrych trenerow.Moze Bakero awansuje z jakims malo znanym zespolem do LM, natomiast o ile w przyapdku Dana mam pewnosc ze osiagnal to dzieki cholernie ciezkiej pracy, to w przypadku Bakero jakos ciezko mi bedzie w takie cos uwierzyc.
Tak się zastanawiam... Bakero pracował w Barcelonie z najlepszym treneram świata - Cruijffem. W reprezentacji: min. z Munozem, Clemente. Potem współpraca z Koemanem. Wzorce posiada więc doskonałe. Pytanie, czy on nie potrafi ich przełożyć na jakość gry, czy my po prostu nie dojrzeliśmy jeszcze dow wielkiego footballu.
Zwolnienie Petrescu to jest najwiekszy blad Wisly w ostatnich latach.
Grzegorz
B.
copywriter;
ghostwriter
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Dawid B.:
Mysle jednak, ze to on jest slabym trenerem.
Ae popatrz, że o Danie też tak mówiliśmy. Pamiętasz? A okazało się, że to on miał rację. Bakero zapewne nie otrzyma szansy, ale śmiem twierdzić, że z każdym sezone będzie lepszy - gdzie by nie poszedł. A Lech to po prostu słaba obecnie drużyna. No bo czy za Zielińskiego w tym sezonie było lepiej? Po mistrzostwie wyraźnie stanęli. Odeszli Lewy i Peszko. Arboleda i Bosacki stracili formę, a raczej wrócili do tego, co prezentowali wcześniej. Stilic zniknął zanim jeszcze pojawił się Bask. Wszystko się wysypało. Jak dla mnie potrzebna jest ogromna roszada personalna. Nowy zespół zbudowałbym wokół Krivca. Bo jego podejście do piłki i swoich obowiązków bardzo mi się podoba.
Popatrz na przykladzie Turcji, gdzie mieli podobna sytuacje jak my teraz. Lal ich kazdy i wszedzie dopoki nie zaczeli sporwadzac naprawde uznanych i dobrych trenerow.
Chyba jednak raczej świetnie opłacanych piłkazy. Skoro stać ich, by wyciągać zawodników w najlepszych lig świata? Może nie tych najefektowniejszych, ale spokojnie wystarczających, by zwiększyć atrakcyjność i potencjał sportowy ligi. Wszystko kwestia kasy.
Moze Bakero awansuje z jakims malo znanym zespolem do LM, natomiast o ile w przyapdku Dana mam pewnosc ze osiagnal to dzieki cholernie ciezkiej pracy, to w przypadku Bakero jakos ciezko mi bedzie w takie cos uwierzyc.
Bakero wykazuje się ogromną cierpliwością i samozaparciem. Ma oczywiście braki. Ale popatrzmy. Kafarski otrzymuje spory kredyt zaufania od zarządu i Lechia w każdym sezonie gra lepiej. Od przyszłego sezonu walczymy o najwyższe cele i mam nadzieję, że z Kafarem u steru. A w Polsce jest tendencja do zmieniania trenerów. Chyba nigdzie indziej w cywilizowanym pilkarskim świecie nie ma tak częstych roszad.
Fajnie jest spojrzeć na Polonię Warszawa. Wojciechowski wyjebał Zielińskiego, potem wydał masę kasy na innych trenerów i na koniec znów wrócił do Zielińskiego. I drużyna walczy o puchary...
Zwolnienie Petrescu to jest najwiekszy blad Wisly w ostatnich latach.
Zgadzam się.
konto usunięte
Temat: Lech Poznań 2010/2011
Grzegorz B.:Ja pamietam jednak, ze bardziej niz do Petrescu kibice mieli pretensje do pilkarzy ze sie opierdalaja. Pamietasz ta slynna akcje jak ich Dan zaporiwadzil rano do fabryki Cupiala?
Dawid B.:
Mysle jednak, ze to on jest slabym trenerem.
Ae popatrz, że o Danie też tak mówiliśmy. Pamiętasz? A okazało się, że to on miał rację. Bakero zapewne nie otrzyma szansy, ale śmiem twierdzić, że z każdym sezone będzie lepszy - gdzie by nie poszedł. A Lech to po prostu słaba obecnie drużyna. No bo czy za Zielińskiego w tym sezonie było lepiej? Po mistrzostwie wyraźnie stanęli. Odeszli Lewy i Peszko. Arboleda i Bosacki stracili formę, a raczej wrócili do tego, co prezentowali wcześniej. Stilic zniknął zanim jeszcze pojawił się Bask. Wszystko się wysypało. Jak dla mnie potrzebna jest ogromna roszada personalna. Nowy zespół zbudowałbym wokół Krivca. Bo jego podejście do piłki i swoich obowiązków bardzo mi się podoba.
Bakero pewnie bedzie lepszym trenerem(chocby z racji doswiadczenia), natomiast ja nie moge narazie ogarnac jego logiki. O ile rozumiem odstawienie od skladu Stilica, to juz ustawianie go na skrzydle lub inne dziwne roszady na pozycjach to dla mnie zagadka.
On chyba nie ma pomyslu.A moze i ma ale nie robi nic, zeby to pokazac.
No ale trenerow tez: Derwall, Daum, Pareirra, ClementePopatrz na przykladzie Turcji, gdzie mieli podobna sytuacje jak my teraz. Lal ich kazdy i wszedzie dopoki nie zaczeli sporwadzac naprawde uznanych i dobrych trenerow.
Chyba jednak raczej świetnie opłacanych piłkazy. Skoro stać ich, by wyciągać zawodników w najlepszych lig świata? Może nie tych najefektowniejszych, ale spokojnie wystarczających, by zwiększyć atrakcyjność i potencjał sportowy ligi. Wszystko kwestia kasy.
Zgadzam sie w 100% z ta karuzela trenerska.To chyba cecha wszystkich rozwijajacych sie dopiero pilakrsko krajow (wyjatkiem Atletico ;) ).Moze Bakero awansuje z jakims malo znanym zespolem do LM, natomiast o ile w przyapdku Dana mam pewnosc ze osiagnal to dzieki cholernie ciezkiej pracy, to w przypadku Bakero jakos ciezko mi bedzie w takie cos uwierzyc.
Bakero wykazuje się ogromną cierpliwością i samozaparciem. Ma oczywiście braki. Ale popatrzmy. Kafarski otrzymuje spory kredyt zaufania od zarządu i Lechia w każdym sezonie gra lepiej. Od przyszłego sezonu walczymy o najwyższe cele i mam nadzieję, że z Kafarem u steru. A w Polsce jest tendencja do zmieniania trenerów. Chyba nigdzie indziej w cywilizowanym pilkarskim świecie nie ma tak częstych roszad.
Mam nadzieje, ze skonczyl sie czas ternerow-cudotworcow. Fajna robote robia Kafarski, Fornalik czy ...no wlasnie.Malo ich jednak. Marzy mi sie w Wisle ktos na ksztalt Piotra Nowaka, ktory uwazam byl najlepszym z mozliwych kandydatow do budowania druzyny na Euro 2012.Wlasnie przez sam fakt umiejetnosci budowania, przygotwania zespolu w dluzszej perspektywie czasowej.
Ja bym sie jednak do tego rpzykladu odiosl dopiero wtedy, jak Zielinski popracuje do konca rundy jesiennej ;)
Fajnie jest spojrzeć na Polonię Warszawa. Wojciechowski wyjebał Zielińskiego, potem wydał masę kasy na innych trenerów i na koniec znów wrócił do Zielińskiego. I drużyna walczy o puchary...
That's the point!Zwolnienie Petrescu to jest najwiekszy blad Wisly w ostatnich latach.
Zgadzam się.
Podobne tematy
-
Piłka nożna » Transfery Ligii Polskiej -Lech Poznań -
-
Piłka nożna » Lech Poznań. -
-
Piłka nożna » Mecz o mistrzostwo ekstraklasy: Legia Warszawa - Lech... -
-
Piłka nożna » 1 Liga 2010/2011 -
-
Piłka nożna » Lech Poznań - Deportivo La Coruña -
-
Piłka nożna » Liga Mistrzów 2010/2011 -
-
Piłka nożna » LECH POZNAŃ - POLONIA WARSZAWA, NIEDZIELA 13-08-2009... -
-
Piłka nożna » Puchar UEFA: ЦСКА Москва-Lech Poznań -
-
Piłka nożna » Lech Poznań - Polonia Warszawa (Bułgarska/Canal+)... -
-
Piłka nożna » EKSTRAKLASA 2010/2011 -
Następna dyskusja: