Piotr
Danielewicz
front-end developer,
Media 4 U
Temat: PV3D pierwsze kroki
Pierwsze kroki dla zdobycia doświadczenia, a może bardziej dla zabawy ;)Myślałem, by zrobić sobie coś na kształt wirtualnego pomieszczenia. Pomyślałem sobie, że są dwa rozwiązania. Pierwsze
to Cube z mapami. Z GoToAndLearn ściągnąłem gotowy przykład i działa. Spoko, Ale jak zrobię przybliżanie to nie wchodzę w obiekt tylko Cube od razu przechodzi za kamerę i nie widać wnętrza. No spoko, nic straconego. Drugim sposobem było stworzenie
6xPlane i na nich rozmieszczenie odpowiednich bitmap. Powinno się udać, ale nieee, nic z tego.
Wywala mi błąd:
1046: Type was not found or was not a compile-time constant: Plane.
1180: Call to a possibly undefined method Plane.
Cały kod to:
package {
import flash.display.Sprite;
import org.papervision3d.cameras.Camera3D;
import org.papervision3d.render.BasicRenderEngine;
import org.papervision3d.scenes.Scene3D;
import org.papervision3d.view.Viewport3D;
import org.papervision3d.objects.primitives.Plane;
public class papervision extends Sprite {
public var viewport:Viewport3D = new Viewport3D();
public var scene:Scene3D = new Scene3D();
public var camera:Camera3D = new Camera3D();
public var renderer:BasicRenderEngine = new BasicRenderEngine();
public var plane:Plane = new Plane();
public function papervision() {
addChild(viewport);
scene.addChild(plane);
renderer.renderScene(scene, camera, viewport);
}
}
}
Teraz pytanie, czy na tak prostym przykładzie można się zawiesić?
Widać można ;)
Tym samym poproszę o pomoc przynajmniej w początkowej fazie ;)Piotr Danielewicz edytował(a) ten post dnia 02.02.10 o godzinie 10:58