konto usunięte

Temat: Papaya Films Newsletter - 1 wrzesnia 2008r.

Nowa kampania Nordea Bank 'Nordic Walking'.

Bezpłatne prowadzenie konta i wypłaty z bankomatów w całym kraju – tymi korzyściami będzie kusić bank Nordea w najnowszej kampanii reklamowej ROR. Telewizyjne spoty Nordea Spektrum z Tonym Hyyryläinenem ruszyły 29 sierpnia. Autorem kreacji jest krakowska agencja Hand Made, z którą bank pracuje od roku. Reżyserem filmu jest Piotr Rzepliński a autorem zdjęć Tomek Madejski. Film powstał w technice 35 mm

Nike + The Human Race w Warszawie.

15 tysięcy osób pobiegło w Warszawie w "Nike + Human Race". Ich śladem - około miliona biegaczy w 24 miastach świata. Za każdy przebiegnięty kilometr firma Nike przekazała pieniądze dla wybranych organizacji charytatywnych (m.in. UNCHR oraz Fundacji Lance'a Amstronga 'Live Strong'). Papaya Films była odpowiedzialna za realizację telewizyjną biegu oraz eventu podczas, którego zobaczyć można było koncerty m.in. Molesty Ewenement i Kayah.