Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

Ostatnio zastanawiałam się, a raczej szukałam 'dziury',tzn. czy można się przyczepić do czegoś w naszej firmie;)
No właśnie! Czy jest jakaś grupa czynników,a może pojedyńczy czynnik,który Was wkurza. Czy coś powinno się wewnątrz firmy zmienić? Wśród osób pracujących dla tej korporacji czy raczej wszystko jest ok, nie macie nic do zarzucenia?
To mnie najbardziej ciekawi zatem do dzieła;)

konto usunięte

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

mnie najbardziej zabolało to ze orange posługuje się KKB aby ich sprzedaz wzrastała ale jeśli na stronie orange.pl ceny telefonów sa nizsze niz moze zaoferowac KKB to coś jest chyba nie tak, czyz nie prawda ? nie jednego klienta na tym stracilem ktory po prostu sobie wszedl na strone i zobaczył nizsza cene telefonu jaka mu oferowalem, na swoj sposob sobie z tym poradzilem no ale po co sobie w droge wchodzic
Joanna G.

Joanna G. "Bywa, że sobą
zdumiewam siebie"

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

KH:
Magda, szukasz pomysłów racjonalizatorskich? :) Ekologia jest modna więc może zgłoszę z takich drobnostek np. to że zmiana z programu winietki na serwusa - powoduje zużycie 5 razy większej ilości kartek papieru, mamy też więcej wycinania, firma traci więcej $ Hmm, może nawet zgłoszę to gdzieś :)

Lepiej pisać o pozytywach - więc może zacznij ;)KH edytował(a) ten post dnia 06.03.08 o godzinie 02:49


Krzyś! wprost z ust mi to wyjąłeś..
Jaroslaw Wielgat

Jaroslaw Wielgat Business Solutions
Manager, Sprzedaż do
klientów Kluczowy...

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

Widzę że na naszym gronie jest poruszany coraz częściej temat dotyczący kierunku rozwoju PTK i naszych rolach w tej firmię. Ja od siebie nic nie dodam w tej kwestii. Jedynie polecam wszystkim strone http://oorange.pl. Zastanawiajace spojrzenie naszych klientów na markę "Orange", które powinno dac nam wiele do myslenia jesli leży nam na sumieniu dobro i rozwój centertela. Czy aby poliktyka centralizacji PTK i TP.SA jest na pewno dobra dla
PTK, bo powoli salon Orange łaczy sie z negatywnym wizerunkiem TP, "idziecie na masówke" jak to mówia klienci - i chyba maja racje, bo zamiast sprzedaży jest coraz wiecej reklamacji. Az dziw ze mamy pozycje lidera, ale czy na długo? Co o tym wszystkim sadzicie?Jaroslaw Wielgat edytował(a) ten post dnia 23.03.08 o godzinie 23:23

konto usunięte

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

Jaroslaw Wielgat:
Widzę że na naszym gronie jest poruszany coraz częściej temat dotyczący kierunku rozwoju PTK i naszych rolach w tej firmię. Ja od siebie nic nie dodam w tej kwestii. Jedynie polecam wszystkim strone http://oorange.pl. Zastanawiajace spojrzenie naszych klientów na markę "Orange", które powinno dac nam wiele do myslenia jesli leży nam na sumieniu dobro i rozwój centertela. Czy aby poliktyka centralizacji PTK i TP.SA jest na pewno dobra dla
PTK, bo powoli salon Orange łaczy sie z negatywnym wizerunkiem TP, "idziecie na masówke" jak to mówia klienci - i chyba maja racje, bo zamiast sprzedaży jest coraz wiecej reklamacji. Az dziw ze mamy pozycje lidera, ale czy na długo? Co o tym wszystkim sadzicie?Jaroslaw Wielgat edytował(a) ten post dnia 23.03.08 o godzinie 23:23
Ogólnie rzecz biorąc najwięcej problemów jest z usługą Orange Freedom.. ale to młoda usługa więc na pewno będzie lepiej. Moim zdaniem lepiej było jak firmy działąły osobno, miejmy nadzieję, że będzie lepiej.

konto usunięte

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

Witam, czy wiecie dlaczego w naszym serwisie nie ma telefonów zastępczych, gdy oddaje się do naprawy służbowy? Mój był w serwisie od połowy zeszłego roku już trzy razy, do tej pory radziłam sobie telefonem testowym. Niestety - w piątek musiałam go zwrócić, a już dziś moja "służbówka" znów wylądowała na Pańskiej. No i zostałam bez aparatu. Ciekawostka...

konto usunięte

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

dużo rzeczy mi się nie podoba, ale teraz najbardziej:

nie podoba mi się to, że jest kolejny miesiąc i znowu nie mogę sobie wydrukować faktury
W zeszłym tygodniu nawet orange do mnie dzwonił w tej sprawie i pytali się co mogą poprawić. No i poprawili, hehe, powtórkę z rozrywki
Ciekawe ile tym razem będe czekać na pojawienie się słowa "pobierz"

PORAŻKA

i nie podobają mi się oferty dla starych klientów orange oraz oferta telefonow w tej chwili, nie ma co wybrać, a iPhone jest tragicznyBeata B. edytował(a) ten post dnia 27.09.08 o godzinie 00:01
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

obsługa-fatalna
BOK-koszmar z ulicy wiązów to bajka na dobranoc przy BOK Orange
dno i metr mułu, odziedziczone i rownięte najgorsze tradycje rodem z TPSA i epoki gierkowskiej.
Tomasz N.

Tomasz N. kompetentna sprzedaż
i doradztwo w
sektorze opieki
zdrowo...

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

z technicznych problemów
- bardzo często zrywane są dłużej prowadzone rozmowy - pojawia się to CODZIENNIE, nie jest kwestia aparatu bo zmieniałem i testowałem kilka
- ustawienia powiadomień o prowadzonej rozmowie lub zajętości zmieniają się jak sobie życzy operator bez wiedzy (miąłem ustawione sygnał zajętości a obecnie operator informuje że prowadzę rozmowę mimo że niczego nie zmieniałem - ciekawostka),
- nieraz brakuje sms powidomienia o próbie kontaktu

moim zdaniem problemy te są generowane przez oprogramowanie / serwery obsługujące połacznia

czasem po kilku dniach mam info że ktoś próbował się połączyć

czas informacji sms "właściwości" jest przesunięty wg. operatora info o kilka godzin wcześniej :???

konto usunięte

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

fakt, dłuższe rozmowy są zrywane bardzo często

teraz jeszcze do mojej książki skarg i zażaleń dołączył salon Orange w Promenadzie (ten duży). Siedzi tam jakiś facet, który zupełnie nie potrafi obsługiwać klientów, jest arogancki, bezczelny, no brak słów.
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

Beata B.:
fakt, dłuższe rozmowy są zrywane bardzo często

teraz jeszcze do mojej książki skarg i zażaleń dołączył salon Orange w Promenadzie (ten duży). Siedzi tam jakiś facet, który zupełnie nie potrafi obsługiwać klientów, jest arogancki, bezczelny, no brak słów.

"jakoś" obsługi to specialite de la maison Orange:) nie odpowiadają programowo na żadną korespondencję i takie tam. Wierzbięcice w salonie firmowym w Poznaniu - Hit roku: nie będziemy zawrać głowy pani kierownik bo idą święta i ma wolne:) poważnie.
problem wystapił 22.12 do dziś zero odzewu. jeszcze ma wolne. święta.
Ilona Świstak

Ilona Świstak Dyrektor Oddziału w
Getin Noble Bank
S.A.

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

Arkadiusz Piotr Z.:
"jakoś" obsługi to specialite de la maison Orange:) nie odpowiadają programowo na żadną korespondencję i takie tam. Wierzbięcice w salonie firmowym w Poznaniu - Hit roku: nie będziemy zawrać głowy pani kierownik bo idą święta i ma wolne:) poważnie.
problem wystapił 22.12 do dziś zero odzewu. jeszcze ma wolne. święta.

a co takiego się wydarzyło jeżeli mogę zapytać? jaki jest problem, którym "zajmuje się" w/w salon?
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

Ilona Świstak:
Arkadiusz Piotr Z.:
"jakoś" obsługi to specialite de la maison Orange:) nie odpowiadają programowo na żadną korespondencję i takie tam. Wierzbięcice w salonie firmowym w Poznaniu - Hit roku: nie będziemy zawrać głowy pani kierownik bo idą święta i ma wolne:) poważnie.
problem wystapił 22.12 do dziś zero odzewu. jeszcze ma wolne. święta.

a co takiego się wydarzyło jeżeli mogę zapytać? jaki jest problem, którym "zajmuje się" w/w salon?
ten salon właśnie się nie zajmuje. pani kierownik ma urlop. chciałem nową umowę dla dzieciaków i nowe telefony, ale wystąpił problem z systemem, bo pani kierownik ma urlop. Bóg da już na nim do końca zostanie. postaram się.
Ilona Świstak

Ilona Świstak Dyrektor Oddziału w
Getin Noble Bank
S.A.

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

Arkadiusz Piotr Z.:
a co takiego się wydarzyło jeżeli mogę zapytać? jaki jest problem, którym "zajmuje się" w/w salon?

ten salon właśnie się nie zajmuje.

dlatego też zajmuje się było w cudzysłowiu:)
pani kierownik ma urlop. chciałem nową umowę dla dzieciaków i nowe telefony, ale wystąpił problem z systemem, bo pani kierownik ma urlop. Bóg da już na nim do końca zostanie. postaram się.

jeżeli chodzi o przedłużenie umowy proponuję kontakt z *400 bądź *600..
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

Ilona Świstak:
Arkadiusz Piotr Z.:
a co takiego się wydarzyło jeżeli mogę zapytać? jaki jest problem, którym "zajmuje się" w/w salon?

ten salon właśnie się nie zajmuje.

dlatego też zajmuje się było w cudzysłowiu:)
pani kierownik ma urlop. chciałem nową umowę dla dzieciaków i nowe telefony, ale wystąpił problem z systemem, bo pani kierownik ma urlop. Bóg da już na nim do końca zostanie. postaram się.

jeżeli chodzi o przedłużenie umowy proponuję kontakt z *400 bądź *600..
dzięki, ale nie skorzystam. chwila dąsów młodzieży a potem będzie radość np. z plusa. orange i tpsa nie ma do mnie już wstępu.

konto usunięte

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

no to ja jeszcze dołożę
20 grudnia podpisałam nową umowę
do wczoraj miałam nic nie zmienione na stronie internetowej, naliczane jest wszystko wedlug starych stawek, więc limit się już wyczerpał, profit nie przyjmuje zlecenia z punktów.

Dzwonię na infolinię. OOOOO, ktoś zapomniał wklepać. Zaraz coś z tym zrobię, mówi pani:-) Była miła.

Jeszcze nie sprawdzałam czy już pozmieniali, ale wolałabym nie mieć korekty faktury.

He, no oczywiście dalej jest nic nie zmienione, po staremu, inny plan taryfowy niż mój aktualny, a minęło 14 dni. Tak więc dalej nie wiem ile mam wykorzystanych środków z abonamentu.Beata B. edytował(a) ten post dnia 03.01.09 o godzinie 17:50

konto usunięte

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

Ilona Świstak:
Arkadiusz Piotr Z.:
a co takiego się wydarzyło jeżeli mogę zapytać? jaki jest problem, którym "zajmuje się" w/w salon?

ten salon właśnie się nie zajmuje.

dlatego też zajmuje się było w cudzysłowiu:)
pani kierownik ma urlop. chciałem nową umowę dla dzieciaków i nowe telefony, ale wystąpił problem z systemem, bo pani kierownik ma urlop. Bóg da już na nim do końca zostanie. postaram się.

jeżeli chodzi o przedłużenie umowy proponuję kontakt z *400 bądź *600..

na *400 dostajesz zupełnie inne oferty niż w salonie. Na dodatek na początek proponują najgorszą z możliwych i jeśli nie wiesz co jest jeszcze, to może człowiek i uwierzy i kupi. Jednym słowem była dla mnie propozycja 0,75 gr za minutę po 10 latach korzystania z Orange.
Ja dostałam teraz w sumie 4 różne oferty (2 salony i 2 w *400), dobre. Wybrałam tam gdzie dali mi najtaniej telefon z tą samą wg mnie dobrą ofertą. Rożnica wynosiła 200 zł za ten sam telefon u tego łebka w Promendzie w dużym salonie i za to samo w drugim salonie w Promie (mały punkt).
Dodatkowo tam dostałam na caly okres gratis Zatrzymaj czas, a on twierdził, ze nie może mi tego dać.
To co? Inny system mają czy jak to jest? Bo nic z tego nie rozumiem. W każdym razie wystałam się godzine w kolejce bez sensu. Tam się obsługuje 2 osoby na godzinę (duży salon w Promenadzie).Beata B. edytował(a) ten post dnia 03.01.09 o godzinie 17:56
Ilona Świstak

Ilona Świstak Dyrektor Oddziału w
Getin Noble Bank
S.A.

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

Beata B.:
na *400 dostajesz zupełnie inne oferty niż w salonie. Na dodatek na początek proponują najgorszą z możliwych i jeśli nie wiesz co jest jeszcze, to może człowiek i uwierzy i kupi. Jednym słowem była dla mnie propozycja 0,75 gr za minutę po 10 latach korzystania z Orange.
Ja dostałam teraz w sumie 4 różne oferty (2 salony i 2 w *400), dobre. Wybrałam tam gdzie dali mi najtaniej telefon z tą samą wg mnie dobrą ofertą. Rożnica wynosiła 200 zł za ten sam telefon u tego łebka w Promendzie w dużym salonie i za to samo w drugim salonie w Promie (mały punkt).
Dodatkowo tam dostałam na caly okres gratis Zatrzymaj czas, a on twierdził, ze nie może mi tego dać.
To co? Inny system mają czy jak to jest? Bo nic z tego nie rozumiem. W każdym razie wystałam się godzine w kolejce bez sensu. Tam się obsługuje 2 osoby na godzinę (duży salon w Promenadzie).

oferta propozycja to negocjacje oraz kombinacje różnych rozwiązań dlatego mogą się od siebie różnić..poza tym oferta jest zmienna w czasie..to jest normalne..
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: CO WAM SIĘ PODOBA A CO NIE W NASZEJ FIRMIE

Beata B.:
Tam się obsługuje 2 osoby na godzinę (duży salon w
Promenadzie).Beata B. edytował(a) ten post dnia 03.01.09 o godzinie 17:56

luksus! na wierzbięcicach jedego klienta obsługuje się w dwie godziny. na dodatek nieskutecznie.



Wyślij zaproszenie do