konto usunięte

Temat: “Nie zauważamy spadku zaangażowania” – rozmowa z Karolem...

Wysyłka blisko 3 mln newsletterów dziennie i utrzymanie zaangażowania odbiorców to nie lada wyzwanie. Na blogu EmailMarketing.pl znajdziecie moją rozmowę z Karolem Milewskim z firmy Groupon Poland, który mówi o największych wyzwaniach, planach na przyszłość i czerpaniu wzorców z USA:

http://www.emailmarketing.pl/nie-zauwazamy-spadku-zaan...

Jak Waszym zdaniem przedstawia się zaangażowanie jeśli chodzi o mailing Groupona? Czy otwieracie codziennie każdą ofertę, czy tylko te, które mają dla Was atrakcyjny temat? Jeśli chodzi o mnie, to Groupon ma ok. 40-50% open rate (otwieram średnio 4-5 ofert na 10 otrzymanych).Maciej Ossowski edytował(a) ten post dnia 07.04.11 o godzinie 11:08Maciej Ossowski edytował(a) ten post dnia 07.04.11 o godzinie 11:10