Andrzej
Banachowicz
Earth without art is
just Eh
konto usunięte
Temat: z cyklu - co kupić :)
Z tego, co wybierasz to najlepszymi opcjami będzie Focus albo Colt. O Neonie nie słyszałem jeszcze dobrego słowa. Ja bym poszedł w stronę Focusa - dobrze wygląda i dobrze się prowadzi. Pomyśl też o Civic VI generacji, Rover 25 (chociaż z niezrozumiałych przyczyn ludzie boją się Roverów i MG), Peugeot 206, Renault Clio.
Tomasz
Cholewicki
Projektant,
Konstruktor,
Pasjonat motoryzacji
Temat: z cyklu - co kupić :)
Z tego co napisałeś to wybrałbym focusa 1.8 i bez gazu. Mało awaryjny a częsci dobrze dostępne. Serwisy miśka i Neona są kosztowne, tak jak same części do nich.Tomasz Cholewicki edytował(a) ten post dnia 04.04.11 o godzinie 15:06
Andrzej
Banachowicz
Earth without art is
just Eh
Temat: z cyklu - co kupić :)
Tomasz Cholewicki:
Z tego co napisałeś to wybrałbym focusa 1.8 i bez gazu. Mało awaryjny a częsci dobrze dostępne. Serwisy miśka i Neona są kosztowne, tak jak same części do nich.Tomasz Cholewicki edytował(a) ten post dnia 04.04.11 o godzinie 15:06
Przy obecnych cenach wachy, gaz niestety musi być :)
Temat: z cyklu - co kupić :)
Silniki Ford-a z gazem niekoniecznie się lubią poza tym Focusy gniją a wielowahacz z tyłu jest kosztowny w serwisowaniu. O Neonie nie wiem nic, co do Colta, to z gazem również nie powinno być problemów ale trzeba się liczyć z tym, że części do japońców są droższe niż do najpopularniejszych europejczyków. Jak ma być tanio i w gazie, to proponuje Daewoo/Opla lub coś z grupy VW - Ibiza, Cordoba, może Octavia.
Andrzej
Banachowicz
Earth without art is
just Eh
Temat: z cyklu - co kupić :)
W tej chwili jeżdżę Octavią, kiedyś jeździłem Cordobą.. i jakoś tak chcę się oderwać od VAG :) a francuzów i włochów nie chcę - może to głupawe ale jakoś z przekonania :) (lub ichniejszych problemów z elektryką).Arkadiusz Piotr Z. sticky business
Temat: z cyklu - co kupić :)
Marek Woźniak:
Silniki Ford-a z gazem niekoniecznie się lubią
prawda.
poza tym Focusy gniją
nie do końca prawda.
a wielowahacz z tyłu jest kosztowny w serwisowaniu.
znam kosztowniejsze, poza tym wielowahacz wytrzymuje całkiem spore przebiegi.
O Neonie nie wiem nic, co do Colta, to z gazem również nie powinno być problemów ale trzeba się liczyć z tym, że części do japońców są droższe niż do najpopularniejszych europejczyków. Jak ma być tanio i w gazie, to proponuje Daewoo/Opla lub coś z grupy VW - Ibiza, Cordoba, może Octavia.
do gazu zdecydowanie opel.
konto usunięte
Temat: z cyklu - co kupić :)
Neon - bardzo awaryjny samochód, zamulony, prowadzenie fatalneFocus - fajny, super zawieszenie i właściwości jezdne, ale gazu nie lubi. Rdzaw we wczesnych egzemplarzach.
Colt - pancerny ale jak się zepsuje to ceny części dają po kieszeni
Rover 25 - silniki benzynowe Rover'a ( a z tego co wiem tylko takowe były w ostatnich 2 generacjach) mają jakiś fakap i po 100k wymagają remontu. Znajomy miał takiego Rovera, miał taki problem i mówił że to norma.
Poponuje tak jak kolega niżej VW, Opla lub Suzuki albo innego Japończyka. IMO w takim budżecie da się znaleźć jakiś prosty samochód, który pojeździ ze 2 lata bez większych problemów.
Kamil
S.
"Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...
Temat: z cyklu - co kupić :)
Vectra B na przykład + instalacja Stag 300 z dobrymi wtryskami...pojeździ długo i serwis nie wypłucze kieszeni...
Andrzej
Banachowicz
Earth without art is
just Eh
Temat: z cyklu - co kupić :)
czy znacie może powód dlaczego Saaby tak z ceny lecą? za 8 z hakiem można kupić 9-5 z 2000 roku, 2,3 litra z automatem..Piotr G. moto kombinator
Temat: z cyklu - co kupić :)
Saaby są tanie, ponieważ ich eksploatacja jest droga.Odnośnie Colta to nie słuchaj pieprzenia bzdur fotografów i innych księgowych nie mających pojęcia o cenach i autach.
Mam Colta 2000r. Auto totalnie bezawaryjne.
Przykładowe ceny:
Ceny zawieszenia: końcówka kierownicza TRW w detalu kosztuje ok 70zł, drążek kierowniczy 555 w podobnej cenie, sworzeń również 70zł.
Rozrząd -pasek Mitsuboshi, rolka Koyo, pompa wody Aisin - koszt 300 zł.
Filtry standardowo 20-30 zł.
Wszystkie części dostępne w hurtowniach motoryzacyjnych od ręki.
Samochód produkowany wyłącznie w Japonii, silniki 1,3 i 1,6 idealnie tolerujące gaz. W moim instalacja KME Diego 20 tyś km, beż żadnej najmniejszej awarii. Spalanie LPG w silniku 1,6 90km = 10 litrów w mieście.
Ja polecam Colta.Arkadiusz Grabowski edytował(a) ten post dnia 04.04.11 o godzinie 21:19
Krzysztof
P.
PROFESJONALNY SERWIS
ROWEROWY
WWW.BIKESERVICE.COM.
PL
Temat: z cyklu - co kupić :)
Z wymienionych tylko ColtNiezawodny, niezawodny i jeszcze raz niezawodny, trwałe zawieszenia, silnikowo nie do zabicia, nieżle zabezpieczony antykorozyjnie.
Andrzej
Banachowicz
Earth without art is
just Eh
Temat: z cyklu - co kupić :)
Arkadiusz Grabowski:
Mam Colta 2000r. Auto totalnie bezawaryjne.
Przykładowe ceny:
Ceny zawieszenia: końcówka kierownicza TRW w detalu kosztuje ok 70zł, drążek kierowniczy 555 w podobnej cenie, sworzeń również 70zł.
Rozrząd -pasek Mitsuboshi, rolka Koyo, pompa wody Aisin - koszt 300 zł.
Filtry standardowo 20-30 zł.
Wszystkie części dostępne w hurtowniach motoryzacyjnych od ręki.
Samochód produkowany wyłącznie w Japonii, silniki 1,3 i 1,6 idealnie tolerujące gaz. W moim instalacja KME Diego 20 tyś km, beż żadnej najmniejszej awarii. Spalanie LPG w silniku 1,6 90km = 10 litrów w mieście.
ceny cześci w normie, spalanie bomba :)
kwestia jest z ilością miejsca za fajerką?.. w colcie jeszcze nie siedziałem.. a jestem dość dużym człowiekiem ;) zarówno w górę jak i w szerz ;) 188 cm w górę..
Krzysztof
P.
PROFESJONALNY SERWIS
ROWEROWY
WWW.BIKESERVICE.COM.
PL
Temat: z cyklu - co kupić :)
nie wiem jak w szerz ale w góre 197 cm wchodzi bez problemu :)
Andrzej
Banachowicz
Earth without art is
just Eh
Temat: z cyklu - co kupić :)
no to nieźle :)Piotr G. moto kombinator
Temat: z cyklu - co kupić :)
Ja 188cm i 115kg i jest naprawdę wygodnie (jedynie pasażerowie z tyłu mogą narzekać na brak miejsca)Bogusz Julian Kasowski zawodowy INV€$TOR
Temat: z cyklu - co kupić :)
Andrzej Banachowicz:Bo ludzie się boją. Rzekomo drogich części, rzekomo drogiego serwisu, rzekomo niedostępności na rynku.
czy znacie może powód dlaczego Saaby tak z ceny lecą? za 8 z hakiem można kupić 9-5 z 2000 roku, 2,3 litra z automatem..
Tak samo jest z Lancią - fakt, że są sklepy co chcą zarobić mają wyższe ceny, ale bez problemu, poświęcając parę minut można znaleźć w normalnej cenie.
Dlatego wystarczy się nie bać i można wyhaczyć naprawdę dobre autko:)
A tak w ogóle ceny aut spadają gdy wychodzą nowe modele, albo gdy firmie grozi bankructwo - a Saab jak wszyscy pamiętamy niedawno był na skraju bankructwa, ale się wywinął:)
Arkadiusz Piotr Z. sticky business
Temat: z cyklu - co kupić :)
colt - brzydki, w środku plastikowy, głośno, twardo zestrojony.. samochód dla nastolatków, w zasadzie dwuosobowy:) po octavii będziesz niezadowolony.Arkadiusz Piotr Z. edytował(a) ten post dnia 04.04.11 o godzinie 21:35
Andrzej
Banachowicz
Earth without art is
just Eh
Temat: z cyklu - co kupić :)
ogólnie to samochód ma być 2 osobowy - jakbym się na colta decydował to już nawet kombinowałem żeby tylne szyby przyciemnić i wywalić tylną kanapę na powiększenie bagażnika :)Arkadiusz Piotr Z. sticky business
Temat: z cyklu - co kupić :)
a musi być gaz? diesel nie? za te pieniądze dostałbyś mazdę 6 z 2000 roku, diesel i na dodatek kombi nawet:)Podobne tematy
-
Motoryzacja » o wybrac? czyli z cyklu jak kupic fajne kombi... -
-
Motoryzacja » Kia Sportage II 2.0 CRDi 140KM - czy warto kupić? -
-
Motoryzacja » Szukam firme, gdzie można kupić części zamienne do diesel... -
-
Motoryzacja » Jaki samochód kupić? -
-
Motoryzacja » Potrzebuję pilnie kupić auto do 50 tys PLN -
-
Motoryzacja » Co kupić? Mazda MX-3 czy Honda CRX Del Sol? -
-
Motoryzacja » Honda Accord czy Ford Mondeo co kupić za 30tyś PLN -
-
Motoryzacja » Czy znacie miejsce w sieci gdzie można kupić... -
-
Motoryzacja » Nieduże ekonomiczne auto - nie wiem co mam kupić -
-
Motoryzacja » Jaki samochód kupić ? -
Następna dyskusja: