konto usunięte
Temat: problem komiwojażera
przypadek jest takijest sobie firma i jej dystrybutor, firma w internecie też prowadzi swoją sprzedaż, poza tym jest powszechnie znana i ma oddziały w wielu miastach - jak ma przeprowadzić kampanię szeptaną dystrybutor, aby potencjalni zainteresowani kupowali od niego, a nie bezpośrednio od firmy [ceny są takie same tu i tu]
to tak ogólnie, a w szczegółach wygląda to tak: jestem agentem dużej firmy i zrobiłem stronę poświęconą jednemu z produktów inwestycyjnych. Obawiam się, że nawet jeśli uda mi się ściągnąć kogoś na stronę i zainteresować "przedmiotem", to istnieją szanse, że ten ktoś będzie wolał pójść do okienka i tam sobie podpisać umowę. Jak przeprowadzić kampanię w internecie, by tą obawę zmniejszyć?Piotr Stefaniak edytował(a) ten post dnia 25.06.08 o godzinie 19:23