Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Sport Star RTC

SportStar RTC
to nowoczesny, metalowy dolnopłat przeznaczony do szkoleń PPL/JAR-FCL.
Dzięki świetnej aerodynamice i niskiej wadze (MTOW 600kg),
samolot ten wykazuje się wspaniałą ekonomiką - zużywa jedynie 15 l zwykłej benzyny U95 /1h lotu.
W porównaniu z klasyczymi samolotami szkoleniowymi koszty operacyjne są niższe do 50%. SportStar RTC może być używany do holowania szybowców,jest wyposazony w system spadochronowy.Ladislav Zaparka edytował(a) ten post dnia 25.05.12 o godzinie 15:02
Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Sport Star RTC

Konstrukcja posiada juz certyfikaty EASA RTC (POA/DOA)
i moze zostac wykorzystana do szkolenia PPL.
zdjecia na http://LZ.pl
Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Sport Star RTC

Pelny opis
http://lotniczapolska.pl/SportStar-RTC-z-certyfikatem-...
na Lotnicza Polska
Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Sport Star RTC

EVEKTOR SPORTSTAR RTC

Planuje pokazac Sport Star RTC poczatkiem pazdziernika
klientom w Polsce, na lotnisku w Radomiu.
RTC jest certyfikowanym samolotem do szkolen na PPL.

Przylot w piatek 05.10. po 16,00
Odlot w niedziele 09.10. po 12,00
Jezeli ktos bedzie chcial zobaczyc, poprosze o kontakt.
0604 94 63 95
Zapraszam w sobote popołudniu
albo w niedziele do 12,00.
Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Sport Star RTC

W grudniowym numerze Przegladu Lotniczego bedzie szczególowy opis
samolotu Sport Star RTC i zdjecia z lotów w Radomiu.
Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Sport Star RTC

SportStar RTC firmy Evektor Aerotechnik - Kunovice CZ,
to nowoczesny, metalowy dolnopłat przeznaczony do szkoleń PPL/JAR-FCL
posiadający wszystkie certyfikaty EASA (POA/DOA).
Dzięki świetnej aerodynamice i niskiej wadze (MTOW 600kg),
samolot ten wykazuje się wspaniałą ekonomiką - zużywa jedynie 15 l zwykłej benzyny 95 /1h lotu.
W porównaniu z klasyczymi samolotami szkoleniowymi koszty operacyjne są niższe do 50%.
SportStar RTC może być używany do holowania szybowców ( hak do 700kg)
i jest wyposazony na życzenie w system spadochronowy Magnum 600.

W grudniowym Przeglądzie Lotniczym znajdą Państwo obszerny reportaż
o samolocie Sport Star RTC redaktora Marcina Wiśniewskiego
uzupelniony o wspaniale zdjecia Andrzeja Rutkowskiego
W kioskach RUCH, Kolportera, Empikach i jinych salonach prasowych juz od 11.12.2012
Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Sport Star RTC

Sport Star EPOS z napedem elektrycznym w locie probnym.
http://www.novinky.cz/veda-skoly/297621-v-kunovicich-p...
Monika Ciesielska

Monika Ciesielska Managing Partner,
Carpenter Consulting
- IMSA Poland

Temat: Sport Star RTC

Zdjęcia z Przeglądu Lotniczego :)

http://www.photo-plane.com/index.php/pl/portfolio/26
Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Sport Star RTC

Andrzej robi fantastyczne zdjecia.
Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Sport Star RTC

EV 97 Eurostar SL Plus - OK-FUU 09 (2013)

Silnik Rotax 912 UL 100 HP, TTSN nalot 100 hod, śmigło tryłopatowe Woodcomp Propuls AES,
radio Becker AR6201 + transponder XPDR BXP 6401 + BE 6400,
Dynono Sky View 10"EFIS + 10"EMS + ADAHRS (2x), +GPS modul (2x),
Dynon Mapping + Synthetic Vision, kompas S.I.R.S.
System ratowniczy GRS 6/473, światla pozycyjne Whelen MB3 i stroboskopowe,
reflektor do lądowania Whelen LED 71141,
zbiorniki paliwowe w skrzydlach 120 l, trim elektryczny, komfortowy interier.

Stan bardzo dobry, gwarancja pełna - jak samolotu nowego 2 roky oraz 200 godz.


Cena: 97.890,- // nowa cena 90.000,- Eur/Exw
Z powazaniem
L.Zaparka
0604 946395
http://LZ.plTen post został edytowany przez Autora dnia 08.05.14 o godzinie 09:20

Następna dyskusja:

Laszowanie na TL-96 Star




Wyślij zaproszenie do