Temat: OK system
Ja niestety też coraz częściej się z tym spotykam. Na szczęście mam 3 kluby, do których chodzę na stałe, więc pewno dostałabym info, że się rozstają z Oksystem, ale czasem zdarza mi się trafić "z marszu" w inne miejsce. Ostatni przykład - klub na Chodowieckiego w Krakowie, który w systemie ma zapisany fitness i siłownię. W ub. tygodniu chciałam skorzystać z fitnessu - i zonk. Okazuje się, że mogę tylko z siłowni. Według informacji, jakie uzyskałam - ta sytuacja jest od maja 2011. Co więcej - napisałam do oksystem o tym - żadnej reakcji (ani odpowiedzi na maila, ani weryfikacji na stronie - nadal widnieje fitness i siłownia).
W październiku - nie odnotowano mojej wpłaty, przez co nie mogłam skorzystać z zajęć. Odnaleziono ją dopiero jak wysłałam potwierdzenie wpłaty, a następnie upomniałam się o odpowiedź. Poza (kolejnym) przepraszam nie padła jakakolwiek propozycja zadośćuczynienia (choćby - chodzi pani stale do klubu X, na saunę jest dopłata - to przez tydzień może pani skorzystać bez tego, 3% zniżki na następny miesiąc, cokolwiek), w zamian jeszcze się dowiedziałam, że "jak nie chcę mieć więcej takich sytuacji, to proponują, żeby co miesiąc przesyłać im potwierdzenie wpłaty". Że co???? Nie po to ustawiam polecenie zapłaty, żebym miała pamiętać o przesłaniu potwierdzeń.
Przyznam, że po takich wpadkach w końcu doszłam do wniosku, że to mój ostatni rok z OKSystem (drugi) - w lutym kończy mi się umowa i nie będę przedłużać. Może mam pecha, ale łącznie mam bardzo silne odczucie, że na początku firma się starała, a teraz, gdy nabrała rozpędu - zaczęła się równia pochyła w zakresie obsługi klienta. W tym roku miałam cztery razem problem z wejściem na zajęcia - za każdym razem z winy firmy, mimo, że karnety są regulowane na bieżąco. I za każdym razem kończyło się na zasadzie - klient ma umowę roczną, nie odejdzie, nie musimy nic więcej robić. W takim układzie ja swoje pieniądze wolę dać firmie, której będzie na mnie zależeć i z którą nie będę musiała się zastanawiać, czy w kolejnym miesiącu na początku wejdę na zajęcia, czy ponownie będę musiała tłumaczyć się obsłudze klubu i wydzwaniać do Usługodawcy, aby opłacona usługa została zrealizowana.