Marek P.

Marek P. Albergolog,
Współpracownik Domu
Gospodarki Niemiecko
- Po...

Temat: ZŁOTY STANDARD

Drodzy Hotelarze! Od pewnego czasu w naszym krajowym hotelarstwie przystąpiono do bardzo ważnego współzawodnictwa, które w istotnym stopniu przyczynia się do znacznej poprawy jakości świadczonych usług. Ten nowoczesny projekt nosi nazwę "Złoty Standard", który stanowi równocześnie nagrodę w postaci Certyfikatu. Do tej pory udział w projekcie i programie wzięło udział ok. 150 obiektów hotelarskich, a niedawno takie Certyfikaty wręczono kolejnym 23 laureatom. Podzielcie się proszę swoimi Certyfikatami i zaprezentujcie je w naszej grupie. Warto jest się pochwalić tak ważnym i wspaniałym osiągnięciem, które bezsprzecznie stanowi o jakości usług danego hotelu. Zachęcam i zapraszam!
Izydor Nowakowski

Izydor Nowakowski Właściciel firmy
Leadline

Temat: ZŁOTY STANDARD

Trochę informacji na ten temat:

Projekt „Złoty Standard w Obsłudze Klienta – wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii” ma na celu bezpłatny audyt, doradztwo i certyfikację potwierdzającą wysoki standard obsługi klienta.
Projekt jest współfinansowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 5.2 „Wspieranie instytucji otoczenia biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym”.

Celem Projektu jest wprowadzenie standardu nowej usługi proinnowacyjnej dla małych i średnich przedsiębiorstw „MŚP”, jaką jest Audyt Potrzeb w Obsłudze Klienta (APK). W okresie realizacji Projektu, to jest od stycznia 2011 do grudnia 2012 roku zostanie przeprowadzonych 250 usług APK dla przedsiębiorstw z sektora MŚP prowadzących działalność na terenie RP zaliczających się do co najmniej jednego z poniższych profili działalności:
- obiekt oferujacy usługi hotelowe,
- lokal gastronomiczny.

Po zakończeniu realizacji Projektu Audyt Potrzeb w Obsłudze Klienta (APK) stanie się usługą świadczoną komercyjnie, tj. za odpłatnością ze strony przedsiębiorców.

Początek rekrutacji uczestników: kwiecień 2011 r.

- tyle ze strony oficjalnej.
Jako, że jest to projekt współfinansowany przez UE to musie on jakoś zarabiać. O ile audyt w chwili obecnej jest bezpłatny o tyle w niedalekiej przyszłości trzeba będzie sięgnąć do kieszeni. Certyfikaty fajna rzecz, jak trofeum u myśliwego na ścianie - kolejne.

Nie jestem sceptykiem w tej kwestii ale nie do końca przekonują mnie kolejne kwitki wystawiane przez.... no właśnie i tutaj ciekawostka: Agencję Rozwoju Lokalnego S.A., która ma tyle wspólnego z branżą hotelarską co nic.

Na darmowy audyt bym się jeszcze pokusił ale już sięgając do własnej kieszeni oddał bym sprawę w ręce profesjonalistów.
Adrian Greczycho

Adrian Greczycho Ponad 10 letnie
doświadczenie w
sprzedaży i
marketingu

Temat: ZŁOTY STANDARD

Korzystałem wprowadzając w ten program hotel, którym zarządzałem. Uważam że warto
Izydor Nowakowski

Izydor Nowakowski Właściciel firmy
Leadline

Temat: ZŁOTY STANDARD

Panie Adrianie,

Ja oczywiście uważam, że każdy darmowy audyt warto przeprowadzić - zaznaczam DARMOWY. Chciałem tylko zwrócić uwagę na to iż usługa płatna wg. mnie musi być poparta profesjonalizmem a tutaj na chwilę obecną mogę mieć wątpliwości.

Niemniej jednak tak jak Pan zauważył - warto chociażby z jednego powodu - ktoś z zewnątrz może unaocznić nam rzeczy, których do tej pory nie dostrzegaliśmy.

Pozdrawiam.
Adrian Greczycho

Adrian Greczycho Ponad 10 letnie
doświadczenie w
sprzedaży i
marketingu

Temat: ZŁOTY STANDARD

Moim zdaniem to jest tak, że przed czymś nowym zawsze jest obawa. Ja miałem podobnie. Czytając ogłoszenie o tym projekcie sam zastanawiałem sie :jakie oni mają doświadczenie i czy nie będzie tak, że ktoś wyciągnie informacje etc.: Bo darmowy nie oznacza za darmo i ja jestem czasem zwolennikiem że lepiej zapłacić za coś niż stracić czas za darmo.

Ale całe szczęście jest w umowie klauzula o poufnosci. Koszt choć trochę zawyżony jest w całości finansowany z pomocy de minimis. Wiec cena do jakości jest odpowiednia.
Gdybym mial płacić w gotówce "z kieszeni" to zapewne wymagałbym więcej.

Raport z odpowiednimi klasyfikacjami a wnioski bez wzgledu na rekomendacje należy wyciagnąć samemu.
Agnieszka Irmina Antoniak

Agnieszka Irmina Antoniak hotelarz,
marketingowiec

Temat: ZŁOTY STANDARD

Wprowadzałam do hotelu którym zarządzałam i polecam.
Maria Ceynowa - Lech

Maria Ceynowa - Lech życie samo rozdaje
karty....

Temat: ZŁOTY STANDARD

Hotel w którym pracuje jest po audycie.
Oni znależli to czego my nie zauważaliśmy.
Również polecam !Maria Ceynowa - Lech edytował(a) ten post dnia 25.09.12 o godzinie 20:24
Piotr Tabor

Piotr Tabor Hotele PLUS

Temat: ZŁOTY STANDARD

Duże zainteresowanie i potrzeba rynku na takie rozwiązanie a także dotychczasowe działania w ramach tego programu dają mu dużą szansę... po kongresie w Warszawie 167 uczestników programu podjemie decyzję czy będzie w nim uczestniczyć na zasadach komercyjnych...

Następna dyskusja:

Wysoki standard usług




Wyślij zaproszenie do