Kamil Maroszek Hotelarz
Temat: Wymeldowanie gościa
Drodzy Hotelarze,przyszła mi do głowy sytuacja, z którą jeszcze się nie spotkałem, a być może ktoś z Was miał okazję.
Otóż o godzinie 08:00 rano przychodzi do recepcji gość X celem wymeldowania, reguluje należności i wyjeżdża. Sprawne Panie pokojowe sprzątają pokój (hotel jest pełny), i już o 10:00 mamy wczesny przyjazd, z radością meldujemy gościa Y, który jest zadowolony, że udało się tak wcześnie zająć pokój.
O 10:10 przyjeżdża gość X, mówiąc, że w związku z tym, że doba trwa do 12:00 chciałby jeszcze skorzystać z pokoju, za który wcześniej zapłacił.
Co robić w takiej sytuacji? Bo przecież regulamin zwykle nie reguluje kwestii tego, że po wymeldowaniu gość nie ma już wejścia do pokoju, czyż nie?
Co Wy na to?
Pzdr,
KM