konto usunięte
Temat: Wizerunek hotelu
Hello,jestem Ciekaw co wg. Was decyduje o wizerunku hotelu, konkretniej jakie elementy , działania etc.
pzdr
Marcin
konto usunięte
konto usunięte
Martyna
S.
Business Development
Director, Poland &
Czech Republic at...
Ania
Gasińska
Osti-hotele
Senacki****/Kossak**
**
konto usunięte
konto usunięte
Martyna
S.
Business Development
Director, Poland &
Czech Republic at...
Tomasz
Krzysztanowski
dynamic and
innovative
professionalist!
Martyna
S.
Business Development
Director, Poland &
Czech Republic at...
Tomasz Krzysztanowski:
Nie da sie ukryc, ze recepjca jest sercem hotelu.....pierwsz rzut oka na front desk , pierwsza wymiana spojrzen..jesczze przed wypowiedzeniem pierszych slow buduje sie odpowiedz na pytanie hate it or love it ...kazda siec ma inny model podejscis pracownika do goscia, LEARN w przypadku sieci Marriott wydaje sie byc skutecznym ( listen, empatize, act, react, notify). Najgorszy jest moment, kiedy gosc czuje sie jak intruz, gdy recepcjonisci zajeci sa rozmowa miedzy soba.....ale tutaj wiele zalezy od odpowiedniego doboru pracownika.pozdrawiam.
konto usunięte
konto usunięte
Martyna
S.
Business Development
Director, Poland &
Czech Republic at...
Wojciech Białecki:
Pracuje w recepcji wiec moze nie powinienem tego pisac ale przeceniacie recepcje i wrazenie jakie robi, lub raczej nie doceniacie pozostalych dzialow ( rezerwacja, sprzedaz, marketing czy housekeeping)
Tak naprawde uwazam ze ilu jest gosci tyle poprawnych odpowiedzi.
Wizerunek hotelu, moim zdaniem, buduje sie kompleksowo. Po to wlasnie tworzy sie specjalne systemy obslugi, brandy hotelowe, techniki sprzedazy itd.
Po prostu to wszystko musi byc spojne i niesc przeslanie dla gosci " TU JEST MILO "
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Wojciech Białecki:
Pracuje w recepcji wiec moze nie powinienem tego pisac ale przeceniacie recepcje i wrazenie jakie robi, lub raczej nie doceniacie pozostalych dzialow ( rezerwacja, sprzedaz, marketing czy housekeeping)
Tak naprawde uwazam ze ilu jest gosci tyle poprawnych odpowiedzi.
Wizerunek hotelu, moim zdaniem, buduje sie kompleksowo. Po to wlasnie tworzy sie specjalne systemy obslugi, brandy hotelowe, techniki sprzedazy itd.
Po prostu to wszystko musi byc spojne i niesc przeslanie dla gosci " TU JEST MILO "
konto usunięte
Dorota I.:
Ja mimo pracy w dziale marketingu, także najbardziej doceniam dział rezerwacji.
Tak jak w psychologii - pierwsze wrażenie najważniejsze. Więc jeśli dla Gościa Recepcja jest pierwszym miejscem w hotelu, z którym ma styczność, to uśmiech, uprzejmość.. można wymieniac w nieskończoność. Są najważniejsze.
Dbamy o to, by każdy nasz pracownik uśmiechem witał Gościa - nie ma w tym momencie znaczenia jaki to dział hotelu.
Co mnie mile zaskakakuje od początku mojej pracy w hotelach, jest to że panie z hk są serdeczne, i nie widać na ich twarzach niechęci, czy zmęczenia.
Ale oczywiście wizerunek, to i tak jak wspominaliscie - składowych jest wiele...
konto usunięte
konto usunięte
Nie chę być monotematyczny ale pierwsze wrażenie to wzrok i zapach( a często kogoś nie widzimy czujac jego zapach już wyobrażamy sobie jaką osobą może być) ;-)) podobnie w hotelu wchodzimy i często nei widzimy jak wygląda recepcja i wnętrze hotelu, a jużczujemy zapach, nie daj bożę tytoniu czy kuchenny...
konto usunięte
Dorota I.:
Nie chę być monotematyczny ale pierwsze wrażenie to wzrok i zapach( a często kogoś nie widzimy czujac jego zapach już wyobrażamy sobie jaką osobą może być) ;-)) podobnie w hotelu wchodzimy i często nei widzimy jak wygląda recepcja i wnętrze hotelu, a jużczujemy zapach, nie daj bożę tytoniu czy kuchenny...
ehh ten aroma-marketing ;-)
Anna Wierzbicka po prostu ja..
Następna dyskusja: