Katarzyna Kowal Wice-dyrektor
Temat: wcześniejsze wymeldowanie gościa z obiektu
Witam,Ostatnio gościliśmy pewną rodzinę w naszym obiekcie. Zapłacili za pobyt 6 dniowy jednak z powodów rodzinnych postanowili wyjechać po 5 dniach. Ostatnia doba została przez nich niewykorzystana więc usługi noclegowe za ten dzień im przepadły. Po kilku dniach otrzymaliśmy pismo iż rodzina domaga sie zwrotu pieniędzy za tą dobę. Odpisaliśmy im,że po wcześniejszym check-out pieniądze nie są zwracane jednak po tym liście otrzymaliśmy telefon,że rodzina ta będzie się domagała zwrotu pieniędzy wysyłając skargę do Urzędu Konsumenta. W takiej sytuacji moje pytanie brzmi: Czy jest jakiś punkt w ustawie, który podkreśla,że zwrot nie przysługuje po wcześniejszym wymeldowaniu? Nie wiem jak teraz zareagować na ten fakt. Proszę o poradę. Z góry dziękuję. Katarzyna