konto usunięte

Temat: Twarz hotelu

Znacie przypadki z polskiego poletka, gdzie znane osoby podpisywały kontrakty na reklamę obiektów hotelarskich?

Pytam z tego względu, że całkiem niedawno jeden z brukowców doniósł, iż aktor Kuba Wesołowski zainkasował 180 tys. zł za kontrakt na promowanie hotelu pod Warszawą, który ma zostać wkrótce otwarty.

Wiem, wiem, ciężko wierzyć doniesieniom z takich gazet, dlatego zapytuję tutaj. Jaki hotel pod Warszawą ma się wkrótce otworzyć i nawet jeśli to nie jest prawda, mógłby dysponować takim budżetem na promocję dla jednej twarzy?

Temat: Twarz hotelu

Kamil Newczyński:
Znacie przypadki z polskiego poletka, gdzie znane osoby podpisywały kontrakty na reklamę obiektów hotelarskich?

Pytam z tego względu, że całkiem niedawno jeden z brukowców doniósł, iż aktor Kuba Wesołowski zainkasował 180 tys. zł za kontrakt na promowanie hotelu pod Warszawą, który ma zostać wkrótce otwarty.

Wiem, wiem, ciężko wierzyć doniesieniom z takich gazet, dlatego zapytuję tutaj. Jaki hotel pod Warszawą ma się wkrótce otworzyć i nawet jeśli to nie jest prawda, mógłby dysponować takim budżetem na promocję dla jednej twarzy?

Kryptoreklama?

konto usunięte

Temat: Twarz hotelu

Cygal D.:
Kamil Newczyński:
Znacie przypadki z polskiego poletka, gdzie znane osoby podpisywały kontrakty na reklamę obiektów hotelarskich?

Pytam z tego względu, że całkiem niedawno jeden z brukowców doniósł, iż aktor Kuba Wesołowski zainkasował 180 tys. zł za kontrakt na promowanie hotelu pod Warszawą, który ma zostać wkrótce otwarty.

Wiem, wiem, ciężko wierzyć doniesieniom z takich gazet, dlatego zapytuję tutaj. Jaki hotel pod Warszawą ma się wkrótce otworzyć i nawet jeśli to nie jest prawda, mógłby dysponować takim budżetem na promocję dla jednej twarzy?

Kryptoreklama?
Nie, publicity stunt. Ale to zbyt trudne słowo dla Ciebie, więc jeśli nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia w temacie i we wszystkich wątkach na GL szukasz pretekstu do zaczepek i podejrzliwości, to bądź uprzejmy nie zabierać głosu.

Ja nie uprawiam na GL szemranek. Pytam śmiertelnie poważnie.Kamil Newczyński edytował(a) ten post dnia 29.01.13 o godzinie 12:15
Ewa M.

Ewa M. Szukam wyzwań :)

Temat: Twarz hotelu

180tys? Fakt, stawki ostatnimi czasy poleciały na łeb na szyję...
Izydor Nowakowski

Izydor Nowakowski Właściciel firmy
Leadline

Temat: Twarz hotelu

Szanowny kolego,

180 tys. to poważna kwota ale całkiem realna o ile dotyczy długoterminowej kampanii reklamowej a nie jednego eventu. Miałem przyjemność uczestniczyć swego czasu w przygotowaniu otwarcia hotelu, gdzie miała występować "gwiazda wieczoru" - topowe nazwisko polskiego rynku celebryckiego. Cennik za 6 godzin "bawienia gości" rozpoczynał się od 20 tys. a kończył na bodajże 80 tys. (zespół).
Warszawa to silny konkurencyjnie rynek i może ktoś wyszedł z założenia, że zamiast rozdawać cukierki i długopisy na festynach można zainwestować w odrobinę próżności i swój biznes hotelarski "sprzedawać" wraz z wizerunkiem znanej twarzy. Ludzie szybko kojarzą polskie "gwiazdy" z jakimiś wydarzeniami, rzeczami materialnymi np. Doda = białe Porsche, Majewski = bank, Górniak = hymn....

Reasumując - cóż to jest 180 tys. w skali wielomilionowej inwestycji jaką jest hotel? Znana twarz to magnes, który pewnie przyciągnie chętnych do skorzystania z usług hotelu na pewno raz, a czy tam wrócą? To już nie od celebryty zależy :-)

Temat: Twarz hotelu

Nie, publicity stunt. Ale to zbyt trudne słowo dla Ciebie, więc jeśli nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia w temacie i we wszystkich wątkach na GL szukasz pretekstu do zaczepek i podejrzliwości, to bądź uprzejmy nie zabierać głosu.

Ja nie uprawiam na GL szemranek. Pytam śmiertelnie poważnie.

Zachowujesz się jak dziecko w piaskownicy ,któremu ktoś łopatkę zabrał.

Uważasz się za najmądrzejszego to trzymaj dyskusje na poziomie.

I nie pomawiaj mnie bo to po prostu głupie jest z Twojej strony...

P.s.ŚLĄSK pozdrawia Poznań;-)

Wszystkiego dobrego!Cygal D. edytował(a) ten post dnia 29.01.13 o godzinie 13:44
Krzysztof Stęplowski

Krzysztof Stęplowski Skuteczny
e-marketing hotelu

Temat: Twarz hotelu

Dawidzie, nie ma najmniejszego sensu podejrzewanie Kamila o kryptoreklamę - przeciwnie, dzięki Kamilowi na tym forum pojawiają się regularnie ciekawe tematy do dyskusji - takie, jak ten.

Jeśli chodzi o ten konkretny przypadek - jeśli wierzyć doniesieniom brukowców - pan Wesołowski jest współwłaścicielem tej inwestycji.

Wracając do kwestii kwoty 180 tyś. Dla branży hotelarskiej to astronomiczna kwota, szczególnie jeśli chodzi o działania marketingowe. Obserwuję smutną tendencję - bardzo często właściciele lub inwestorzy są w stanie wydać potężne pieniądze na budynek i wnętrza, natomiast dużym problemem stają się wydatki marketingowe - choćby na stronę internetową czy sesję zdjęciową.

W efekcie wiele przepięknych obiektów posiada okropne strony internetowe, a ich działania marketingowe są wybiórcze, prowadzone ad hoc, pozbawione profesjonalnej strategii. Ale to chyba temat na odrębną dyskusję.

Pozdrawiam,
Krzysztof Stęplowski
www.marketinghotelu.pl

konto usunięte

Temat: Twarz hotelu

Krzysztof Stęplowski:
Dawidzie, nie ma najmniejszego sensu podejrzewanie Kamila o kryptoreklamę - przeciwnie, dzięki Kamilowi na tym forum pojawiają się regularnie ciekawe tematy do dyskusji - takie, jak ten.

Jeśli chodzi o ten konkretny przypadek - jeśli wierzyć doniesieniom brukowców - pan Wesołowski jest współwłaścicielem tej inwestycji.

Wracając do kwestii kwoty 180 tyś. Dla branży hotelarskiej to astronomiczna kwota, szczególnie jeśli chodzi o działania marketingowe. Obserwuję smutną tendencję - bardzo często właściciele lub inwestorzy są w stanie wydać potężne pieniądze na budynek i wnętrza, natomiast dużym problemem stają się wydatki marketingowe - choćby na stronę internetową czy sesję zdjęciową.

W efekcie wiele przepięknych obiektów posiada okropne strony internetowe, a ich działania marketingowe są wybiórcze, prowadzone ad hoc, pozbawione profesjonalnej strategii. Ale to chyba temat na odrębną dyskusję.

Pozdrawiam,
Krzysztof Stęplowski
www.marketinghotelu.pl
haha :D Nie, Krzysiek, nie broń mnie. To zły kierunek. Jeszcze ktoś pomyśli, że działamy w zespole, a Ty podbijasz wątek ;)

Mam identyczne przemyślenia co Ty, dlatego właśnie rozwinąłem ten wątek i zapytałem. Bo nawet jeśli weźmiemy pod uwagę wielomilionową inwestycję hotelową, to taki wydatek marketingowy na starcie wydaje się ogromną kwotą. Szczególnie w kontekście problemów z wydatkiem kilku tysięcy na dobrą stronę www, czy kampanią on-line. Także to jest właśnie ten kierunek, w którym chciałem pójść w tej dyskusji: są w stanie wydać na twarz hotelu astronomiczną kwotę, a kręcą nosem przy wydawaniu paru patyków na możliwą do zmierzenia kampanię?Kamil Newczyński edytował(a) ten post dnia 04.02.13 o godzinie 00:39

konto usunięte

Temat: Twarz hotelu

Krzysztof Stęplowski:
W efekcie wiele przepięknych obiektów posiada okropne strony internetowe, a ich działania marketingowe są wybiórcze, prowadzone ad hoc, pozbawione profesjonalnej strategii. Ale to chyba temat na odrębną dyskusję.

Pozdrawiam,
Krzysztof Stęplowski
www.marketinghotelu.pl

Skorzystają na tym sieci, które mają świetne pole do przejmowania obiektów w zarządzanie oraz udzielania franczyzy. Większy poziom 'usieciowienia' wydaje się być nieuchronny.

Następna dyskusja:

Wizerunek hotelu




Wyślij zaproszenie do