Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy


Obrazek

...zapraszają na szkolenie Negocjacje w praktyce!

Co to jest?
Wiele osób w swoim codziennym życiu prowadzi negocjacje, choć często nie zdaje sobie z tego sprawy. Inni ludzie robią to zawodowo.
Każdy, kto kiedykolwiek miał okazję negocjowania, zastanawia się "jak odbierał mnie partner negocjacyjny, jak daleko mogłem posunąć się w żądaniach, co bym ugrał gdyby…"???

Szkolenie, które proponujemy adresowane jest do wszystkich chcących poznać, bądź utrwalić zagadnienia i techniki negocjacyjne.
Negocjacje to ta dziedzina, gdzie powiedzenie „Trening czyni Mistrza” sprawdza się wyśmienicie.
Dlaczego? Przyjdź i zobacz.

Wizja:
Podczas tego szkolenia przedstawimy Wam nieco przydatnej teori popartej przykładami z życia i przede wszystkim ćwiczeniami.
Wymienimy doświadczenia, bo nie ma lepszego nauczyciela niż Twój ewentualny przeciwnik przy stole negocjacyjnym.
Pragniemy, by zdobywane przez Was doświadczenie nie było oparte tylko i wyłącznie na własnych błędach, lecz również na błędach innych.
Chcemy, byś po zgłębieniu niezbędnych informacji i zastosowaniu ich w praktyce, nigdy nie miał poczucia przegranej w kontaktach z innymi ludźmi.

Cel szkolenia:
Szkolenie prowadzone przez doświadczonych trenerów pozwoli Ci poznać praktyczne podejście do negocjacji.

Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć:
- różne style negocjowania
- techniki stosowane w negocjacjach
- sposoby manipulacji i jak się przed nimi bronić
- stosowane formy nacisku negocjacyjnego

Nauczysz się negocjować z wykorzystaniem technik pozwalających Ci odejść od stołu negocjacyjnego z poczuciem dobrze przeprowadzonych rozmów!

Czas:
4-5 grudnia 2010r. (2 dni), godz. 9-17

Miejsce:
Sala szkoleniowa w Warszawie

Program szkolenia:
- czym są negocjacje? ;
- style negocjacyjne – który, kiedy i jak sobie z nimi radzić? ;
- jakim jestem negocjatorem? – analiza ;
- przygotowanie negocjacji ;
- model BATNA ;
- fazy negocjacji teoria i praktyka ;
- manipulacje w negocjacjach ;
- podstawowe zasady negocjacji ;
- formy nacisku negocjacyjnego ;
- emocje w negocjacjach ;

Za ile?
1050 PLN płatne do 18stego listopada 2010r.
1170 PLN płatne po 18stym listopada 2010r.

PROMOCJA!
Zaproś drugą osobę na szkolenie, a cena dla niej będzie wynosić 700 PLN (to ponad 60% rabatu) - nie trzeba nikomu mówić, że wówczas cena dla dwóch osób to: 700PLN+1170PLN=935PLN/os (a w przedpłacie jeszcze mniej)!

UWAGA!Po pierwszym dniu szkolenia, dla wszystkich chętnych, godzinna konsultacja z trenerami ekspertami! (eksperci odpowiedzą na pytania uczestników, dotyczące wiedzy i umiejętności z zakresu negocjacji – żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!)

Kontakt
Katarzyna Wójcik, 665 151 715, katarzyna.wojcik@tadopartners.pl
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

ANIMACJA CZASU WOLNEGO - ZAPROSZENIE NA SZKOLENIE

Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu.

Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie.

Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.
Patronat merytoryczny:

Jakub B. Bączek - najpopularniejszy w Polsce szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książki "Animacja czasu wolnego" oraz wielu innych publikacji z tego tematu. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją czasu wolnego. Na co dzień wykłada na śląskich uczelniach i prowadzi szkolenia na terenie całej Europy. Na jego zajęcia zjeżdżają się kursanci ze wszystkich zakątków kontynentu, a jego książki rozchodzą się w błyskawicznym tempie. Jakub B. Bączek był animatorem w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Zakynthos, Turcja, Finlandia, Tunezja czy Jamajka. Później pracował jako manager animacji w największych polskich firmach turystycznych. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet, Happy Events, Neckermann Polska czy Endemol (wydawca programu Big Brother) obecnie związany jest z Firmą STAGEMAN POLSKA. W 2010 roku otrzymał za swoją działalność szkoleniowo-publicystyczną tytuł Mecenasa Zdrowia. Porozumiewa się ze swoimi kursantami w siedmiu językach. Swoje szkolenia prowadzi z pasją i pełnym zaangażowaniem - oprócz wiedzy i doświadczenia przekazuje słuchaczom sporo energii i inspiracji do samodzielnej pracy.
Nasi Trenerzy:

Nasi Wykładowcy, Trenerzy, Prowadzący, to wybitni specjaliści w swoich dziedzinach. Dbamy, by nasze szkolenia prowadzili praktycy, nie zatrudniamy Wykładowców, którzy dzielą się tylko teorią! Starannie dobrana kadra i długotrwała współpraca z zaufanymi Szkoleniowcami powodują, że oferta Stageman Polska zadowala nawet najbardziej wymagających Klientów. Wśród naszych wykładowców możemy pochwalić się takimi osobami jak: najpopularniejszy trener animatorów w Polsce, jeden z najwybitniejszych socjotechników w Europie, najmłodszy profesor w kraju i wielu innych praktyków: hadlowcy, telemarketerzy, animatorzy, managerowie, wokaliści itd.
Program:

1. Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne
1.1. Czym jest animacja?
1.2. Kto to jest animator i jakie powinien mieć cechy?
1.3. Ile zarabia animator?
1.4. Gdzie powinien szukać pracy?
1.5. Jakie są prawa i obowiązki animatora?
1.6. Jakie są funkcje animacji?
1.7. Jakie są typy animatorów?
1.8. Jak wygląda dzienny program animacyjny?
1.9. Czym różni się praca w Polsce od pracy za granicą?

2. Animacja sportowa
2.1. Jak zaplanować zajęcia sportowe?
2.2. Jak przygotować zajęcia sportowe?
2.3. Jak przeprowadzić zajęcia sportowe?
2.4. Jakie są najpopularniejsze sporty w animacji?
2.5. Jak sędziować sporty animacyjne?
2.6. Jak zachować się w przypadku kontuzji?
2.7. Jak podzielić turystów na drużyny?
2.8. Jak zabezpieczać teren i sprzęt sportowy?
2.9. Jak zachęcić do wysiłku?

3. PR w pracy animatora czasu wolnego
3.1. Co to jest PR?
3.2. Jak zastosować PR w animacji?
3.3. Jak prowadzić relację z gośćmi hotelu?
3.4. Jak prowadzić relacje z obsługą hotelową?
3.5. Jak prezentować program animacyjny?

4. Autoprezentacja – warsztaty
4.1. Jak się ubrać do pracy?
4.2. Jak się zachowywać w pracy?
4.3. Jak korzystać z mowy ciała?
4.4. Jak mówić do turystów?
4.5. Jak zachować się na scenie?
4.6. Jak trzymać mikrofon?
4.7. Jak zapraszać do animacji?
4.8. Na co turyści zwracają uwagę?
4.9. Jak radzić sobie z obcymi językami?

5. Animacja dzieci i młodzieży
5.1. Jakie są cechy dzieci?
5.2. Jak przeprowadzić zajęcia z dziećmi?
5.3. Jak przekonać dzieci do siebie?
5.4. Jak mówić do dzieci?
5.5. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci?
5.6. Jak radzić sobie z „trudnymi” grupami?
5.7. Co należy do Twoich obowiązków?
5.8. Jak prowadzić zajęcia z młodzieżą?
5.9. Jak zachęcić młodzież do udziału w zajęciach?

6. Trening antystresowy w zawodzie animatora
6.1. Co to jest stres?
6.2. Jakie są objawy stresu?
6.3. Jak walczyć ze stresem?
6.4. Jak w pracy animatora radzić sobie z tęsknotą i trudnymi klientami?

Patronat merytoryczny: Polska Izba Turystyki

Patronat medialny: Dziennik Turystyczny

Cena: 305 zł
W cenę wliczone jest:

a) 16 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów
b) materiały szkoleniowe
c) certyfikat ukończenia szkolenia
d) książka „Animacja czasu wolnego”
e) propozycja pracy w animacji!!!

Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- poznasz i przetestujesz na własnej skórze różne scenariusze zabaw;;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowych, kreatywnych ludzi;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).
Najbliższe szkolenia:

- Wrocław: 27 - 28 listopada
- Katowice: 18 - 19 grudnia
- Warszawa: 08 - 09 stycznia
- Gdańsk: 29 - 30 stycznia

Więcej informacji pod mailem: szkolenia@stageman.pl i pod numerem: 793 773 372
Patrycja S.

Patrycja S. hotelsadvisory.com

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Witam,
nawiązując do tematu, chciałabym przedstawić firmę HOTELS ADVISORY.

zapraszam na hotelsadvisory.com

Chętnie pomożemy w:

- pozycjonowaniu i repozycjonowaniu marki

- wprowadzaniu nowych produktów na rynek

- audycie obiektów dla inwestora i dla managera

- marketingu i strategii sprzedaży: plan i egzekucja

- kreowaniu raportów operacyjnych

- zarządzaniu marketingiem

- planowaniu strategicznego rozwoju spółek

- analizie konkurencji i benchmarkingu

- standardowym rozwoju

- zarządzaniu aktywami

- tworzeniu doświadczenia dla gości

- szkoleń

- aliansów marketingowych i operatorskich

- wzrostu sprzedaży

- ogólnym zrozumieniu biznesu hotelarskiego

- restrukturyzacji kadr

- redukcji kosztów

- długoterminowym nadzorowaniu zarządzania

- tworzeniu odpowiednich procedur dla personelu

- tworzeniu PR hotelu niskim kosztem

- outsourcing’u

- tworzenie wartości vs. ceny

zapraszam do współpracy :)

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Druk cyfrowy materiałów szkoleniowych - 24/7

Zapraszam do współpracy

Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Mamy serdeczną przyjemność zaprosić wszystkich chętnych do udziału w szkoleniu organizowanym przez Global Protection Group pod patronatem medialnym SASMA Europe.

Ochrona pirotechniczna placówek użyteczności publicznej

Szkolenie przygotowane jest dla pracowników ochrony, administratorów obiektów oraz innych osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo placówek użyteczności publicznej. Instruktorzy prowadzący to m.in. szkoleniowcy z uprawnieniami MSW i MON, na co dzień przygotowujący obsady Patroli Saperskich „EOR” i „EOD” w składzie PKW, specjaliści w zakresie zwalczania terroru bombowego, międzynarodowi trenerzy ochrony osób i mienia.
Program szkolenia obejmuje m.in.:
• Zagrożenie terrorem bombowym
• Możliwości zmniejszenia stopnia oddziaływania skutków wybuchu na otoczenie
• Zasady i sposoby indywidualnej ochrony przed skutkami wybuchu
• Procedury rozpoznawcze stosowane przy wyszukiwaniu środków niebezpiecznych
• Postępowanie z niebezpiecznymi materiałami, urządzeniami lub przesyłkami
• Instrukcja alarmowa w razie zgłoszenia o podłożeniu lub znalezieniu ładunku wybuchowego w obiekcie użyteczności publicznej
• Zgłoszenie wypadku/incydentu z użyciem materiału wybuchowego
Czas trwania zajęć to ok. 20 godzin lekcyjnych podzielonych na dwa dni (jeden zjazd). Osoby, które pozytywnie zdadzą egzamin końcowy otrzymują dyplom ukończenia szkolenia, pozostali certyfikat uczestnictwa. Szkolenie odbędzie się w połowie lutego 2011 roku w Legnicy, koszt uczestnictwa to 500 zł brutto.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do końca stycznia na adres gpg@globalprotectiongroup.eu
lub telefonicznie 661 523 412. Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla zamkniętej grupy uczestników.

Szkolenie honorowane przez
The International Association of Personal Protection Agents
Rafał Pasenik

Rafał Pasenik Właściciel/Trener
ds. gastronomii, H&R
System

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Zapraszamy na SZKOLENIE KELNERSKIE

Realizujemy dofinansowany ze środków Unii Europejskiej projekt szkoleniowy, którego organizatorem jest firma Vento Consulting.


Obrazek


Beneficjenci: mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa – pracownicy i właściciele pracujący i mieszkający na terenie województwa dolnośląskiego, łódzkiego i zachodnipomorskiego (uwaga! w województwie zachodnipomorskim beneficjentami są tylko małe i średnie przedsiębiorstwa)

SZKOLENIE KELNERSKIE

„Profesjonalna obsługa klienta w restauracji krok po kroku z elementami sprzedaży”

Cel: podwyższenie kwalifikacji pracowników w zakresie profesjonalnej obsługi Klienta i umiejętności sugestywnej sprzedaży

Grupa docelowa: pracownicy restauracji i hoteli – kelnerzy

Czas trwania: 3 dni/24 h szkoleniowe

Cena: (dla grupy 10-osobowej): 294,12 zł (mikro i małe przedsiębiorstwa), 441,18 zł (średnie przedsiębiorstwa)

Szkolenie dedykowane jest dla hoteli/restauracji, które mają do przeszkolenia min. 8 osób.

Program dostosowywany jest do potrzeb Klienta. Szkolenie odbywa się u Klienta.

Program:

Czystość i estetyka
Wprowadzenie dziennych obowiązków
Przygotowanie sali restauracyjnej
System notowania
Numeracja stolików i Gości
Obsługa krok po kroku
Rozmowy telefoniczne, obsługa rezerwacji przez telefon
Psychologia sprzedaży
Aperitif
Podstawowa wiedza o winach
Różne rodzaje Gości ich indywidualna obsługa
Różnice kulturowe
O czym rozmawiać/nie rozmawiać z Gościem
Savoir-vivre w obsłudze
Rodzaje serwisów
Różne rodzaje przyjęć
Protokół dyplomatyczny
Digestive
Show elementem obsługi Gości
Przyjmowanie reklamacji i sposoby rozwiązywania problemów
Jak zarabiać więcej tip'ów?

Czas trwania projektu:

województwo dolnośląskie: do końca sierpnia 2011
województwo łódzkie: do końca kwietnia 2011
województwo zachodniopomorskie: do końca kwietnia 2011

Mikroprzedsiębiorstwo - to przedsiębiorstwo, które:
- zatrudnia mniej niż 10 pracowników
- jego roczny obrót nie przekracza 2 milionów euro lub całkowity bilans roczny nie przekracza 2 milionów euro

Małe przedsiębiorstwo - to przedsiębiorstwo, które:
- zatrudnia więcej niż 10 i mniej niż 50 pracowników oraz
- jego roczny obrót nie przekracza 10 milionów euro lub całkowity bilans roczny nie przekracza 10 milionów euro

Średnie przedsiębiorstwo - to przedsiębiorstwo, które:
- zatrudnia więcej niż 50 i mniej niż 250 pracowników oraz
- jego roczny obrót nie przekracza 50 milionów euro lub całkowity bilans roczny nie przekracza 43 milionów euro

Osoba kontaktowa:
Katarzyna Pilarek - k.pilarek@hr-system.pl, 501 553 944


Organizator:


Obrazek


Szkolenia prowadzi:


Obrazek
Rafał Pasenik

Rafał Pasenik Właściciel/Trener
ds. gastronomii, H&R
System

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Zapraszamy na SZKOLENIE MANAGERSKIE dla HoReCa

Realizujemy dofinansowany ze środków Unii Europejskiej projekt szkoleniowy, którego organizatorem jest firma Vento Consulting.


Obrazek


Beneficjenci: mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa – pracownicy i właściciele pracujący i mieszkający na terenie województwa dolnośląskiego, łódzkiego i zachodnipomorskiego (uwaga! w województwie zachodnipomorskim beneficjentami są tylko małe i średnie przedsiębiorstwa)

SZKOLENIE MANAGERSKIE

„Manager gastronomii - komunikacja, rekrutacja, motywacja”

Cel: doskonalenie kompetencji managerskich w zakresie budowania zespołów sprzedażowych i zarządzania personelem

Grupa docelowa: właściciele i managerowie restauracji

Czas trwania: 3 dni/24h szkoleniowe

Cena: 318,12 zł (mikro i małe przedsiębiorstwa), 477,18 zł średnie przedsiębiorstwa)

Jest to szkolenie otwarte - terminy uzgadniane są po zebraniu grupy. Prosimy o zgłaszanie propozycji terminów.[b]

[b]Miejsce szkolenia:


Szczecin: Hotel Focus, Hotel Novotel

Łódź: Instytut Europejski

Wrocław: Hotel Qubus, AFK, Profi Lingua

Program:

Sposoby komunikowania się
Komunikacja niewerbalna
Komunikacja werbalna
Rekrutacja
Rozmowa kwalifikacyjna
Zasady wprowadzania nowych pracowników
Coaching nowego pracownika
Monitoring nowego pracownika
Analiza progresu
Wywieranie wpływu na daną osobę
Informacja jako cel rozmowy
Problemy, krytyka, informacja zwrotna: cel, zasada, sposoby
Rozwiązywanie konfliktów
Sposoby kierowania konfliktem konstruktywnym
Trudny/wymagający pracownik
Trudny/wymagający Gość
Trudny/wymagający właściciel (manager)
Budowanie relacji z Gośćmi – sposoby prawidłowego komunikowania się
Budowanie komunikacji pomiędzy salą a kuchnią

Czas trwania projektu:
województwo dolnośląskie: do końca sierpnia 2011
województwo łódzkie: do końca kwietnia 2011
województwo zachodniopomorskie: do końca kwietnia 2011

Mikroprzedsiębiorstwo - to przedsiębiorstwo, które:
- zatrudnia mniej niz 10 pracowników
- jego roczny obrót nie przekracza 2 milionów euro lub całkowity bilans roczny nie przekracza 2 milionów euro

Małe przedsiębiorstwo - to przedsiębiorstwo, które:
- zatrudnia więcej niż 10 i mniej niż 50 pracowników oraz
- jego roczny obrót nie przekracza 10 milionów euro lub całkowity bilans roczny nie przekracza 10 milionów euro

Średnie przedsiębiorstwo - to przedsiębiorstwo, które:
- zatrudnia więcej niż 50 i mniej niż 250 pracowników oraz
- jego roczny obrót nie przekracza 50 milionów euro lub całkowity bilans roczny nie przekracza 43 milionów euro

Osoba kontaktowa:
Katarzyna Pilarek - k.pilarek@hr-system.pl, 501 553 944


Organizator:


Obrazek


Szkolenia prowadzi:


Obrazek
Anna Liszewska

Anna Liszewska Specjalista ds.
dziwienia się światu

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o. o. z przyjemnością informuje o uruchomieniu nowych tematów i terminów szkoleń w ramach projektu "Sprzedaż Dźwignią Handlu" dofinansowanego ze środków UE.

Szkolenia skierowane są do właścicieli i zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenu województwa dolnośląskiego działających w ramach poniższych branż:

* hotelarstwo
* turystyka
* gastronomia
* obsługa imprez masowych
* usługi komunikacyjne
* budownictwo
* poligrafia
* usługi w zakresie PR
* promocja i reklama.

Szkolenia realizowane są we Wrocławiu. Zapraszamy do zapoznania się z terminarzem i szczegółowymi informacjami.
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Partnerzy Zarządzający, Coachowie i Trenerzy z firmy


Obrazek

mają przyjemność zaprosić na spotkanie „Coaching jako metoda wsparcia pracowników” dla menadżerów restauracji i lokali gastronomicznych, które odbędzie się dn. 15 lutego 2011r. w Sali Szkoleniowej przy ul. Kierbedzia 4 w Warszawie w godz. 17:00-21:00.

Spotkanie ma na celu:
- zapoznanie menadżerów lokali gastronomicznych z procesem coachingu jako narzędziem rozwojowym wspierającym m.in. budowanie relacji i motywowanie pracowników gastronomii oraz rozwój postaw przywódczych i liderskich,
- rozwój osobisty poprzez zwiększenie świadomości swoich mocnych stron i naukę przeciwdziałania ograniczeniom,
- obserwację przykładowych sesji demonstracyjnych coachingu,
- stworzenie okazji do doświadczenia procesu jako klient w coachingu,
- wymianę doświadczeń między uczestnikami w zamkniętej grupie branżowej.

W programie:
- uczestnictwo w 3 mini warsztatach na temat coachingu;
- 1,5 godzinna sesja coachingowa (umówiona w najbardziej odpowiednim terminie) po spotkaniu,
- godzinna konsultacja rozwojowa z 2 doświadczonymi coachami (w trakcie trwania spotkania);
- zaproszenie do dwóch grup dyskusyjnych dot. coachingu i szkoleń na portalu GoldenLine.pl;
- tzw. serwis kawowy;

Koszt udziału w spotkaniu:
240 PLN/za osobę
200 PLN/os. w przypadku zgłoszenia do 31 stycznia 2011r.

Sprawdź osobiście jak działa coaching – niezwykłe narzędzie pomocne w pracy nad własną skutecznością – nie tylko w zawodzie menadżera, ale również w życiu osobistym.

Zapraszamy!

Więcej o prowadzących spotkanie można znaleźć na stronie http://tadopartners.pl ,na której znajdziecie Państwo również referencje i opinie naszych klientów.
Zapraszamy do odwiedzenia również profili Katarzyny i Michała na portalu Goldenline.pl:
http://www.goldenline.pl/katarzyna-wojcik58
http://www.goldenline.pl/michal-bloch2
Elżbieta Marta Koniecko

Elżbieta Marta Koniecko Ricoh Polska Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy


Obrazek

Obrazek


W imieniu Ricoh Polska oraz Philips Lighting Poland, chcielibyśmy zaprosić Państwa na kolejną konferencję z cyklu „Doradztwo dla Hoteli”.

Wcześniejsze spotkania dla branży hotelowej miały miejsce w pięciu miastach Polski i cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem.

Najbliższe spotkania odbędą się:
17 lutego 2011 r. w Niebieski Art Hotel & Spa w Krakowie, godz. 10:00
25 lutego 2011 r. w Hotelu Bristol w Warszawie, godz. 10:00
3 marca 2011 r. w The Granary La Suite Hotel we Wrocławiu, godz. 10:00


Celem konferencji jest przedstawienie korzyści płynących ze współpracy z firmami Philips Lighting Poland oraz Ricoh Polska. W ramach spotkania zaprezentujemy rozwiązania z zakresu doradztwa w dziedzinie energooszczędnych koncepcji oświetleniowych, zarządzania elektroniczną archiwizacją dokumentów, a także możliwości obniżenia kosztów środowiska dokumentowego.

Konferencję prowadzi zespół doświadczonych specjalistów zaangażowanych w tworzenie zaawansowanych rozwiązań dla hoteli. Liczymy, że spotkanie to będzie szansą prowadzenia szerokiej dyskusji na temat Państwa potrzeb, a także pozwoli na szczegółowe zapoznanie się z naszą ofertą skierowaną do hoteli.

Harmonogram konferencji:
10:00 - Przywitanie gości, przedstawienie zespołu odpowiedzialnego za konferencję
10:10 - Zrównoważony rozwój jako główny proces strategii firm Ricoh Polska oraz Philips Lighting Poland
10:40 - Energooszczędne rozwiązania dla Hoteli
11:20 - Oferta doradztwa dla Hoteli - audyty
11:40 - Przerwa kawowa
12:00 - Case study na przykładzie Hoteli
13:15 - Lunch
14:00 - Podsumowanie spotkania oraz rozlosowanie nagród wśród zaproszonych gości


KONFERENCJA BEZPŁATNA

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o jak najszybszą rezerwację na podany poniżej adres e-mail lub faks:
- ekoniecko@ricoh.com.pl
- faks (022) 608 15 80

Prosimy o podanie imienia, nazwiska, firmy i telefonu kontaktowego osób biorących udział w spotkaniu.

W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu:
Elżbieta Koniecko
tel. 22/608-15-85


http://www.lighting.philips.pl
http://www.ricoh.com.plElżbieta Marta Koniecko edytował(a) ten post dnia 03.02.11 o godzinie 14:28

konto usunięte

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Diploma in Hospitality and Tourism Marketing - Unia dofinansowuje, warto się szkolić!

Zapraszamy właścicieli i pracowników mikro i małych firm z województwa małopolskiego do uczestnictwa w dofinansowanym przez UE w blisko 90% prestiżowym programie Diploma in Hospitality and Tourism na licencji największej na świecie instytucji marketingowej The Chartered Institute of Marketing.

Więcej szczegółów znajdziecie na stronie projektu:

http://akademia.questus.pl/dtm.html

W razie pytań zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
e-mail: sbrys@questus.pl
tel.: 669 288 444
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

ANIMACJA CZASU WOLNEGO

Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu.

Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie.

Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.
Program i opieka merytoryczna:

Jakub B. Bączek - najpopularniejszy w Polsce szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książki "Animacja czasu wolnego" oraz wielu innych publikacji z tego tematu. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją czasu wolnego. Na co dzień wykłada na śląskich uczelniach i prowadzi szkolenia na terenie całej Europy. Na jego zajęcia zjeżdżają się kursanci ze wszystkich zakątków kontynentu, a jego książki rozchodzą się w błyskawicznym tempie. Jakub B. Bączek był animatorem w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Zakynthos, Turcja, Finlandia, Tunezja czy Jamajka. Później pracował jako manager animacji w największych polskich firmach turystycznych. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet, Happy Events, Neckermann Polska czy Endemol (wydawca programu Big Brother) obecnie związany jest z Firmą STAGEMAN POLSKA. W 2010 roku otrzymał za swoją działalność szkoleniowo-publicystyczną tytuł Mecenasa Zdrowia. Porozumiewa się ze swoimi kursantami w siedmiu językach. Swoje szkolenia prowadzi z pasją i pełnym zaangażowaniem - oprócz wiedzy i doświadczenia przekazuje słuchaczom sporo energii i inspiracji do samodzielnej pracy.
Nasi Trenerzy:

Szkolenie prowadzi jeden z trzech naszych najwybitniejszych specjalistów od animacji: Jakub B. Bączek, Paweł Cieślak lub Joanna Gradomska. Są to praktycy, animatorzy z pasji i powołania. Wiedzę przekazują w sposób interaktywny i nie pozwalają się nudzić. Starannie dobrana kadra doświadczonych Animatorów sprawia, że każde szkolenie jest prawdziwą przygodą a kursanci wręcz nie mogą się doczekać na jego termin. Gwarantujemy doskonałą zabawę, mnóstwo praktycznych informacji (które przydadzą się nie tylko w animacji, ale i w życiu) oraz niezapomniane emocje dzięki zintegrowaniu się grupy i energii, którą wywołują tańce mini disco i wspólne zabawy.
Program:

1. Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne
1.1. Czym jest animacja?
1.2. Kto to jest animator i jakie powinien mieć cechy?
1.3. Ile zarabia animator?
1.4. Gdzie powinien szukać pracy?
1.5. Jakie są prawa i obowiązki animatora?
1.6. Jakie są funkcje animacji?
1.7. Jakie są typy animatorów?
1.8. Jak wygląda dzienny program animacyjny?
1.9. Czym różni się praca w Polsce od pracy za granicą?

2. Animacja sportowa
2.1. Jak zaplanować zajęcia sportowe?
2.2. Jak przygotować zajęcia sportowe?
2.3. Jak przeprowadzić zajęcia sportowe?
2.4. Jakie są najpopularniejsze sporty w animacji?
2.5. Jak sędziować sporty animacyjne?
2.6. Jak zachować się w przypadku kontuzji?
2.7. Jak podzielić turystów na drużyny?
2.8. Jak zabezpieczać teren i sprzęt sportowy?
2.9. Jak zachęcić do wysiłku?

3. PR w pracy animatora czasu wolnego
3.1. Co to jest PR?
3.2. Jak zastosować PR w animacji?
3.3. Jak prowadzić relację z gośćmi hotelu?
3.4. Jak prowadzić relacje z obsługą hotelową?
3.5. Jak prezentować program animacyjny?

4. Autoprezentacja – warsztaty
4.1. Jak się ubrać do pracy?
4.2. Jak się zachowywać w pracy?
4.3. Jak korzystać z mowy ciała?
4.4. Jak mówić do turystów?
4.5. Jak zachować się na scenie?
4.6. Jak trzymać mikrofon?
4.7. Jak zapraszać do animacji?
4.8. Na co turyści zwracają uwagę?
4.9. Jak radzić sobie z obcymi językami?

5. Animacja dzieci i młodzieży
5.1. Jakie są cechy dzieci?
5.2. Jak przeprowadzić zajęcia z dziećmi?
5.3. Jak przekonać dzieci do siebie?
5.4. Jak mówić do dzieci?
5.5. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci?
5.6. Jak radzić sobie z „trudnymi” grupami?
5.7. Co należy do Twoich obowiązków?
5.8. Jak prowadzić zajęcia z młodzieżą?
5.9. Jak zachęcić młodzież do udziału w zajęciach?

6. Trening antystresowy w zawodzie animatora
6.1. Co to jest stres?
6.2. Jakie są objawy stresu?
6.3. Jak walczyć ze stresem?
6.4. Jak w pracy animatora radzić sobie z tęsknotą i trudnymi klientami?

Patronat merytoryczny: ŚLĄSKI ODDZIAŁ POLSKIEJ IZBY TURYSTYKI
Patronat medialny: DZIENNIK TURYSTYCZNY

Cena: 305 zł
W cenę wliczone jest:

a) 16 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów
b) materiały do szkolenia (balony, zabawki itp.)
c) certyfikat ukończenia szkolenia
d) książka Jakuba B. Bączeka „Animacja czasu wolnego”
e) zniżki na kolejne szkolenia Stageman
f) propozycja pracy w animacji!!!
Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- poznasz i przetestujesz na własnej skórze różne scenariusze zabaw;;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowe, kreatywne osoby;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).
Najbliższe szkolenia:

- Wrocław: 19 - 20 lutego
- Katowice: 12 - 13 marca
- Warszawa: 09 - 10 kwietnia
5 powodów, żeby zapisać się już dziś:

1) nasze szkolenia prowadzą najlepsi animatorzy w kraju - praktycy, a nie wykładowcy akademiccy, który przekazują wiedzę na temat turystyki w teorii
2) naszemu szkoleniu patronuje Jakub B. Bączek (autor pierwszej w Polsce książki na temat animacji), Polska Izba Turystyki - oddział Śląski (największa organizacja turystyczna w Polsce) i Dziennik Turystyczny (znany każdemu, kto interesuje się czasem wolnym)
3) wspaniałe gry i zabawy oraz tańce mini disco nadają się na każdą okazję - nie tylko do animacji, ale także dla nauczycieli, rodziców, pedagogów, konferansjerów i... na studencką imprezę
4) dyplom Stageman uprawnia Cię do nabycia pracy w animacji na całym świecie, od eventów w Polsce po pracę w najlepszych kurortach morskich na całym świecie
5) ilość miejsc jest ograniczona więc... kto pierwszy ten lepszy

OSOBA KONTAKTOWA:

Barbara Ligocka
Koordynator Szkoleń
tel.: 794 513 937
e-mail: szkolenia@stageman.pl
gg: 12385489
Robert Nobel

Robert Nobel mesoLOGIC - medycyna
estetyczna

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Szkolenie Manager SPA 2011 - ostatnie dni promocji !!!

Szkolenie kierujemy do obecnych jak i przyszłych właścicieli oraz osób świadomych odpowiedzialności bycia managerem obiektu Spa. Także do tych, którzy w sposób przemyślany chcą zaplanować swój rozwój i związać się z branża Spa i Wellness na poziomie kreatywnego zarządzania. Zatem jeśli jesteś managerem, kierownikiem obiektu, lub chcesz podnieść kwalifikacje zawodowe i uzyskać taką wiedzę, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Co ważne, treści przekazywane podczas szkoleń i warsztatów są wynikiem doświadczenia trenerów oraz najnowszych badań polskiego rynku ekskluzywnych usług Spa i Wellness.

Szczegółowy program szkolenia
Andrzej R.

Andrzej R. specjalista ds.
ochrony osób i
mienia

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Konferencja "Bezpieczny Hotel 2012"
Warszawa Hotel Gromada Lotnisko 12 - 13.04.2011
Szczegóły:
http://e-hotelarstwo.com

konto usunięte

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Zapraszam na bezpłatne spotkanie informacyjne o programie "Dyplom z turyzmu drogą do rozwoju małych i mikroprzedsiębiorstw", który inaugurujemy w Krakowie 12 marca 2011r.

Jest to projekt dofinansowany ze środków UE w 90 %, kierowany do pracowników oraz właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw, działających w branży turystycznej oraz sektorze czasu wolnego, posiadających swą siedzibę bądź filię na terenie województwa małopolskiego.

Termin spotkania: poniedziałek 28 lutego 2011r., godz. 18.00

Miejsce: Hotel WITEK (ul. Handlowców 14, Kraków- Modlnica)

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału do poniedziałku 28 lutego do godziny 11.00.
Robert Nobel

Robert Nobel mesoLOGIC - medycyna
estetyczna

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Last minute - prestiżowe szkolenie 30% taniej!
Startujemy 5 marca o godzinie 9.00 w Warszawie.
Dwudniowe szkolenie za 899 zł z pełnym kateringiem.
http://strefa-spa.pl/index.php?id=manager2011strefaspa
Michał Konieczny

Michał Konieczny Prezes Zarządu,
MK-Estate Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy


Obrazek
Robert Nobel

Robert Nobel mesoLOGIC - medycyna
estetyczna

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Po sukcesie pierwszego szkolenia jakie odbyło się 5-6 marca oraz zapytaniami o kolejne terminy szkoleń Strefa SPA już wyznaczyła następny termin szkolenia Manager Spa 2011!!
Już 9-10 kwietnia w Warszawie kolejne szkolenie dla managerów oraz inwestorów z branży kosmetycznej i spa.
Podczas szkolenia otrzymacie Państwo rzetelna wiedzę oraz warsztaty, które pozwolą Wam zupełnie inaczej podejść do pracy managera spa oraz przyczynić się do sukcesu Waszego miejsca!!!

http://strefa-spa.pl/index.php?id=manager2011strefaspa
Mateusz Z.

Mateusz Z. Profitroom - Simply
More Bookings

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Trudne sytuacje w obsłudze gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu – szkolenie dla hotelarzy

„To wyjątkowe miejsce! Rzadko można spotkać się z taką gościnnością”
Jeśli chcesz, aby tak mówiono właśnie o Twoim hotelu, pensjonacie lub restauracji, postaw na profesjonalną obsługę gościa!

Profesjonalizm w obsłudze stał się słowem - kluczem.
Jako klienci na każdym kroku oczekujemy profesjonalizmu, często narzekamy na jego brak. Każdy kontakt pracownika z gościem jest okazją do kształtowania wizerunku hotelu. Profesjonalizm ma wpływ zarówno na wizerunek firmy jak i na jej wyniki ekonomiczne.

Dlatego warto zadbać o to, aby pracownicy Twojego hotelu byli NAJLEPSI. Najlepsi poradzą sobie w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji w obsłudze gościa Twojego Hotelu.

Zapraszamy na szkolenie, które ma charakter praktyczny. Przedstawimy teorię i pokażemy oraz przećwiczymy, jak tę teorie wykorzystywać w praktyce.

Wychodzimy z założenia, że kluczem do rozwiązywania trudnych sytuacji jest umiejętność zarządzania emocjami swoimi i gościa. Uważamy też, że trening czyni mistrza. Dlatego celem szkolenia jest szlifowanie umiejętności związanych z zarządzeniem emocjami oraz profesjonalnym zachowaniem w trudnych sytuacjach.

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu Twoi pracownicy:
• poczują się pewniej,
• będą wstanie pogłębić relacje z klientem, dzięki pomyślnemu przejściu przez trudne sytuacje,
• sprawią, że klient mimo wcześniejszego zdenerwowania czy niezadowolenia wyjdzie usatysfakcjonowany.

Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 26-27.04.2011 w hotelu Olandia w Kwilczu (woj. wielkopolskie)

Zapraszamy pracowników hoteli zarejestrowanych w województwach: wielkopolskim, zachodniopomorskim, dolnośląskim, śląskim, małopolskim, mazowieckim i pomorskim.

Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
- dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
- dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
http://www.akademiagoscinnosci.pl
Proszę także o kontakt:
• mailowy kontakt@akademiagoscinnosci.pl lub
• pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

Zapraszam!
Adrianna Słyk
Akademia GościnnościMateusz Z. edytował(a) ten post dnia 21.03.11 o godzinie 19:02
Anna K.

Anna K. Analityk finansowy

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Szanowni Państwo!

DC Edukacja sp. z o.o. ośrodek we Wrocławiu zaprasza na BEZPŁATNE SZKOLENIA m.in. z zakresu obsługi Word, Excel, PowerPoint, Access Project oraz obsługa komputera i Internetu, które realizowane będą w ramach projektu:
„Bądź gotowy na Euro 2012 – szkolenia informatyczne dla pracowników z branż: hotelarstwo, turystyka, gastronomia i obsługa imprez masowych z woj. dolnośląskiego”.

Dodatkowe informacje o projekcie można uzyskać dzwoniąc na numer 71 348 81 19 lub pod adresem http://www.euro2012.edukacja.com

Zapraszamy!Anna K. edytował(a) ten post dnia 28.03.11 o godzinie 16:00



Wyślij zaproszenie do