Blanka
Retmańska-Man
Współtwórca programu
Horeca Idea (program
dla hoteli i re...
Temat: Świadome zarządzanie sprzedażą eventów w hotelach i...
Ponieważ zbliża się nowy sezon konferencyjny Chcę poruszyć temat skutecznej sprzedaży konferencji i bankietów.Po ostatnich szkoleniach realizowanych w hotelach chcę zwrócić uwagę na problemy które dostrzegłam:
- zbyt długi czas na przygotowywanie oferty przez pracownika
- brak standardów wyglądu i układu oferty co powoduje problemy z jej rozumieniem przez klienta
- wysyłanie klientom informacji, które mają wartość SPAMu
- brak historii kontaktów z klientem i katalogu zrealizowanych imprez - CRM
- zbyt długi czas przygotowywania procedury realizacji eventu
- brak kontroli nad kosztami i ceną eventu - "gdzie podziała się marża"
- brak narzędzi do analizowana sprzedaży i preferencji klientów
- brak utrzymania relacji z klientem po realizacji eventu.
Jeśli macie z tym Państwo problemy u siebie proponuję zastanowić się nad dokonaniem zmiany w funkcjonowaniu działu bankietów i konferencji. Zapomnijcie o kalendarzach, kartkach i segregatorach. Zastanówcie się nad implementacją Horeca Idea - programu do sprzedaży eventów i zarządzania salami.
Szczegóły na http://horecaidea.pl
Tak powinien wyglądać kalendarz eventów :)