Joanna N.

Joanna N. na zawsze
hotelarstwo

Temat: Promocja hotelu

No i super. Moim zdaniem to, że Pan ma chęci a do tego zgrany zespół to chyba więcej niż połowa sukcesu. Miło się czyta kiedy ktoś pisze, że ma taką wspaniałą załogę - teraz wierzę, że Wam się uda, chociaż nie ukrywam, że odzyskać utraconych Gości jest niezmiernie trudno. Życzę powodzenia i czekam na pierwsze sukcesy, mam nadzieję niedługo...

A ta a propos to faktycznie tragedia, kiedy prywatny inwestor stawia na stanowisko kierownika, dyrektora obiektu kogoś kto nim być nie powinien, chyba, że są to jakieś celowe działania...

Pozdrawiam bardzo serdecznie
Daniel P.

Daniel P. szukam pracy

Temat: Promocja hotelu

Ewa Słodczyk:
w całym 2010 r. z portali konferencyjnych spłyneło do nas do hotelu 2 zapytania.

jestem za tym aby umieszczac wpisy na serwisach nieodpłatnych, ale nawet niewielkie opłaty niespecjalnie się zwracają.
Ostatnio przeprowadzaliśmy niewielki telemarkieting. Na kilkadziesiąt telefonów, na pytanie o korzystanie z tego typu portali nie padła ani jedna pozytywna odpowiedź..

a ja właśnie korzystam ale bardziej do wyszukiwania obiektów, szybkiego porównania itp, po czym znajduję właściwą stronę obiektu i piszę maila
nie zgodzę się wiec że umieszczanie wpisów na takich portalach nie ma sensu
Ewa Słodczyk

Ewa Słodczyk Hotel Centuria
Wellness&SPA

Temat: Promocja hotelu

Panie Danielu, zatem jest Pan jednym z niewielu. Niemniej jednak to dobrze, w koncu po coś te strony istnieją. Ja opisałam krótko jedynie swoje doświadczenia i odzew po telemarketingu.
Ponadto - nalezałoby zwrócić uwage, że Pan korzysta - bo je zna - zna je wiekszosc ludzi w branzy.
Zasadnicza większość Klientów konferencyjnych naszego Hotelu znajduje nasza ofertę poprzez wyszukiwarki, stad osobiscie jestem zdania, ze budzet wole przeznaczyc na kampanie adwords niz na platne wpisy na portalach.

konto usunięte

Temat: Promocja hotelu

Joanna Nowak:
No i super. Moim zdaniem to, że Pan ma chęci a do tego zgrany zespół to chyba więcej niż połowa sukcesu. Miło się czyta kiedy ktoś pisze, że ma taką wspaniałą załogę - teraz wierzę, że Wam się uda, chociaż nie ukrywam, że odzyskać utraconych Gości jest niezmiernie trudno. Życzę powodzenia i czekam na pierwsze sukcesy, mam nadzieję niedługo...

A ta a propos to faktycznie tragedia, kiedy prywatny inwestor stawia na stanowisko kierownika, dyrektora obiektu kogoś kto nim być nie powinien, chyba, że są to jakieś celowe działania...

Pozdrawiam bardzo serdecznie
Witam. Troszkę już udało mi się zrobić. Między innymi częściowy remont pokoi, zmiana wizualizacji hollu i recepcji, reklama. Jak również zapełnić w 100% okres od 23.06-30.08.2011 Zaczynam powoli w to wszystko się wdrażać i mam nadzieje że będzie dobrze. Teraz tylko szukam dofinansowań jakiś, bo nasz ośrodek jest przystosowany dla os.niepełnosprawnych /mamy 40 miejsc w pokojach 2-u os/ chciałbym troszkę podnieść standard tych pokoi, zrobić remont itp..
Joanna N.

Joanna N. na zawsze
hotelarstwo

Temat: Promocja hotelu

Brawo, to rozumiem. Pisałam, że wierzę w Pana i zespół z którym Pan pracuje. Nie jestem oczywiście jakimś autorytetem, ale kocham to co robię i cieszy mnie kiedy innym się udaje. Tak trzymać !!!

konto usunięte

Temat: Promocja hotelu

ja również kocham to co robie...i daje mi to duza satysfakcje

Temat: Promocja hotelu

Brawo Panie Marcinie- przeczytałam cały wątek i trzymam mocno za Pana kciuki!

Jak uda się Panu odświeżyć wizerunek proszę pochwalić się obiektem na naszej grupie :)

konto usunięte

Temat: Promocja hotelu

witam. dziekuje bardzo, mile slowa z Waszej strony to dodatkowa moblilizacja dla mnie. Obecnie szukam jakis dokumentow itp, jakis dofinansowań ze środków UE bo chcialbym odremontowac troszke to co zostalo zniszczone min przeprowadzic modernizacje pokoi dla os niepełnosprawnych

konto usunięte

konto usunięte

Temat: Promocja hotelu

dopiero startujemy ale kiedyś trzeba zacząć City Tester. Na portalu geolokalizacja, pełen opis dla odwiedzających i połączenie wpisu z atrakcjami turystycznymi oraz wydarzeniami oraz możliwość komentowania. Wszystko bezpłatnie !Adam Ż. edytował(a) ten post dnia 11.07.11 o godzinie 12:50
Michał Stradomski

Michał Stradomski @konferencje.pl

Temat: Promocja hotelu

Ewa Słodczyk:
w całym 2010 r. z portali konferencyjnych spłyneło do nas do hotelu 2 zapytania.

jestem za tym aby umieszczac wpisy na serwisach nieodpłatnych, ale nawet niewielkie opłaty niespecjalnie się zwracają.
Ostatnio przeprowadzaliśmy niewielki telemarkieting. Na kilkadziesiąt telefonów, na pytanie o korzystanie z tego typu portali nie padła ani jedna pozytywna odpowiedź..

Pani Ewo,

1. Serwisy konferencyjne to nie tylko zapytania. Sami organizujemy konferencje od 10 lat i zawsze najpierw dzwonimy do hotelu zanim prześlemy zapytanie. Wiem, że u Pani jest inaczej, ale otrzymanie oferty od hotelu wyłącznie na zapytanie mailowe lub wysłane przez serwis branżowy jest raczej wyjątkiem niż regułą a my działamy pod presją czasu i robimy oferty na wczoraj.

2. Umieszczanie reklamy w serwisach nieodpłatnych jest marnowaniem czasu (czyli nie są one nieodpłatne bo czas pracy kosztuje, nie mówiąc już o dbaniu o reputację marki i wprowadzaniu zmian). Żeby serwis był użyteczny, skuteczny, ZNANY W BRANŻY, miał dobrą obsługę i się rozwijał, musi pobierać opłaty. Proszę pomyśleć, dlaczego goście nie nocują bezpłatnie na dworcu tylko płacą 100 euro w hotelu biznesowym :) ?

3. Przez badania telemarketingowe kilkudziesięciu osób nie dotrze się do tej baaardzo wąskiej grupy organizatorów, którzy organizują po kilka - kilkaset eventów rocznie i nie mają czasu szukać obiektów w Google (ani brać udziału w badaniach :).

"Nie licz tych, do których docierasz, docieraj do tych, którzy się liczą"

4. W Google po prostu nie da wpisać np. [b]hotel od 3 do 4 gwiazdek oddalony do 20 km od Poznania, w którym można zrobić konferencję na 125 osób w ustawieniu teatralnym, lunch na 130 oraz nocleg dla 125 osób w tym 100 osób w twin'ach i 25 w jedynkach (uwzględniając dwójki do pojedynczego wykorzystania)[b/]? Takich informacji, jak chociażby struktura pokoi nie znajdzie Pani nawet na stronach bardzo dobrych hoteli a często nie wiedzą tego nawet osoby w recepcji.

4. Reklama w Adwords jest OK ale wychodzi dużo drożej. Wpis w naszym serwisie branżowym, to kilkadziesiąt złotych miesięcznie a Adwords dla słów branżowych to kilka-kilkanaście złotych za każde kliknięcie. Płaci Pani nawet za osoby, dla których Państwa hotel jest np. za mały. W serwisie branżowym te koszty rozkładają się na kilkaset obiektów.
Maksymilian T.

Maksymilian T. Inżynier
Konstruktor, GE

Temat: Promocja hotelu

.Maksymilian Tomaszewski edytował(a) ten post dnia 17.08.11 o godzinie 14:04

konto usunięte

Temat: Promocja hotelu

Nowy serwis promujący polskie miasta idealny dla promocji hotelu.
Potencjalny klient wybiera hotel i widzi jakie inne atrakcje ma w pobliżu miejsca noclegu np. atrakcje turystyczne, zakupy, usługi oraz znając datę pobytu w hotelu widzi jakie imprezy będą się odbywać w okolicy a za dodatkową opłatą może wynająć prywatnego przewodnika po nieznanych stronach miasta :-)

wszystko to jeszcze na stratup-ie ale z dnia na dzień baza się powiększa

CityTester.pl

serdecznie zapraszamAdam Ż. edytował(a) ten post dnia 21.07.11 o godzinie 13:00



Wyślij zaproszenie do