Mateusz
Z.
Profitroom - Simply
More Bookings
Temat: Pay Per Book zamiast Pay Per Click!
Już 16.11.2010 r, w warszawskim hotelu Hilton odbędzie się konferencja " Sales & marketing on-line". Po raz czwarty spotkają się tam profesjonaliści branży hotelarskiej zaangażowani w zarządzanie e-marketingiem, oraz osoby zainteresowane tą tematyką.Będzie to także okazja do polskiej premiery nowatorskiej formy reklamy internetowej, która rozliczana jest za efekt, z tym, że w tym przypadku efektem nie jest kliknięcie i przejście na stronę www hotelu, ale dokonana rezerwacja.
Bądźcie pierwsi, wyprzedzajcie swoją konkurencję stosując najnowocześniejsze technologie!
Z wiadomych przyczyn, w tym roku więcej czasu poświęcimy roli mediów społecznościowych w promocji hotelu. Postaramy się także odpowiedzieć na pytanie- czy można zmierzyć efektywność działań hotelu w social media?
Zatrzymamy się też na dłużej przy tematyce monitorowania opinii o hotelu na portalach branżowych i w social media. W dobie rosnącej popularności takich portali jak TripAdvisor, czy Zoover, nie można niedoceniać roli mediów UGC.
Nie zabraknie oczywiście problematyki revenue management-u, który wciąż wydaje się być niedoceniany w polskich hotelach. Omówimy także temat zarządzania kanałami dystrybucji, co staje się coraz bardziej czasochłonne wraz z rosnącą liczbą nowych portali rezerwacyjnych.
Każdy fan Hotel Profit Club otrzymuje 20% rabatu, a dla członków grupy "Hotel i hotelarze" mamy 15 "wejściówek" z dodatkowym rabatem 30%, co oznacza, że pierwszych 15 szczęśliwców kupi karty wstępu za połowę ceny. Wystarczy na karcie zgłoszenia wpisać hasło "GoldenLine"
Wśród uczestników konferencji rozlosowanę będą atrakcyjne bonusy. m.in. audyt działań e-marketingowych hotelu o wartości 1900 PLN, oraz vouchery rabatowe na usługi social media marketing.
Szczegółowy program konferecji znajduje się tutaj http://www.facebook.com/hotelprofit?v=app_4949752878&r...