konto usunięte

Temat: Na co zwracacie uwagę dodając hotel do serwisu noclegowego?

Dzień dobry,

Szanowni Hotelarze, na co zwracacie uwagę dodając swój obiekt do kolejnej bazy noclegowej, co Was szczególnie zniechęca a co jest atrakcyjną ofertą?

Prowadzę serwis internetowy Horizo.pl, stąd moje pytanie. Staram się aby nasze usługi były atrakcyjne (wierzę, że są :), ale chciałbym poznać Państwa zdanie - przecież takich serwisów jest masa, nie do wszystkich się dopisujecie, prawda?

W Horizo.pl można zarejestrować się i utworzyć wizytówkę hotelu bezpłatnie, bez okresu próbnego, bez warunków. Oczywiście nie jesteśmy wolontariuszami, oprócz darmowych wizytówek oferujemy możliwość dodatkowej promocji w ramach serwisu - wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, reklamę tekstową czy wyróżnienie na stronie głównej, ciągle dodajemy nowe produkty. Zachęcam do korzystania z tych dodatkowych form promocji, ale nie są one obowiązkowe.

Serwis jest obecnie intensywnie promowany i pozycjonowany w Internecie, z budżetem reklamowym powyżej 100 tys. zł, spodziewam się że niedługo będzie dość wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiem, że dla wielu użytkowników ma to fundamentalne znaczenie - jak wysoko serwis jest w wynikach wyszukiwania.

Jak jest w Waszym przypadku, na co zwracacie uwagę? Co jest dla Was najważniejsze przy podejmowaniu decyzji "wpisać się czy nie wpisać?"

Za wszelkie uwagi, szczególnie te krytyczne z góry dziękuję,
Darek Pełka

Temat: Na co zwracacie uwagę dodając hotel do serwisu noclegowego?

Witaj,

tego typu serwisów powstało w ostatnim czasie sto tysięcy, być może nawet dwieście tysięcy - sam dostaję dziennie ze 3 propozycje dopisania się do "największej bazy noclegowej w Polsce"...

Każdy z nich oferuje zdobycie nowych klientów, wspaniałą promocję poprzez obecność na portalu, zostanie pionierem na swoim terenie etc.

Oczywiście - można wpisać obiekt do każdego takiego portalu. Problem jest taki, że trzeba:

1) poświęcić czas na wpis, spersonalizowany pod kątem każdego portalu
2) poświęcić czas na przeczytanie regulaminu
3) sprawdzić, czy za rok nie naliczycie opłaty za obecność na portalu
4) aktualizować informację na każdym portalu przy rozbudowie hotelu, dodaniu nowych atrakcji etc.

Aby wpisać obiekt na takowy portal musimy przede wszystkim wiedzieć jaki jest jego charakter, grupa docelowa i ILE ludzi z niego korzysta.

Budżet reklamowy powyżej 100 k lub nawet 1 mln zł nic nie da, jeśli będzie źle wykorzystany. Jeśli spodziewasz się, że "niedługo będzie dość wysoko w wynikach wyszukiwania" - odezwij się wtedy do obiektów hotelarskich. Być może się zainteresują portalem, z którego noclegi rezerwuje 1000 osób dziennie :)

konto usunięte

Temat: Na co zwracacie uwagę dodając hotel do serwisu noclegowego?

Witaj,
tego typu serwisów powstało w ostatnim czasie sto tysięcy, być może nawet dwieście tysięcy

Tak, google mówi o dziewięciuset tysiącach :) Od początku liczyłem się z tym, że wejdziemy na bardzo konkurencyjny rynek, dla tego teraz dwoję się i troję żeby zaoferować jak najlepsze usługi.
1) poświęcić czas na wpis, spersonalizowany pod kątem każdego portalu
2) poświęcić czas na przeczytanie regulaminu
3) sprawdzić, czy za rok nie naliczycie opłaty za obecność na portalu
4) aktualizować informację na każdym portalu przy rozbudowie hotelu, dodaniu nowych atrakcji etc.

Odnośnie punktu pierwszego, w Horizo.pl zebraliśmy podstawowe informacje teleadresowe, nazwę i dane kontaktowe żeby maksymalnie ułatwić dodawanie wizytówki. Właściciel obiektu na samym początku dostaje już częściowo wypełniony formularz.

Punkty 2 i 3 są nieuniknione, Regulamin zawsze trzeba przeczytać. Jedyne co mogliśmy zrobić to maksymalnie go uprościć, skrócić i pokazać w przejrzystej postaci.

Jeśli chodzi o punkt 4 to przydałby się system zdalnej aktualizacji w wielu serwisach turystycznych jednocześnie, o ile wiem na razie taki system nie istnieje...
Budżet reklamowy powyżej 100 k lub nawet 1 mln zł nic nie da, jeśli będzie źle wykorzystany. Jeśli spodziewasz się, że "niedługo będzie dość wysoko w wynikach wyszukiwania" - odezwij się wtedy do obiektów hotelarskich.

:)
Nie omieszkam się do nich odezwać, ale też od czegoś trzeba zacząć - trudno mieć dużą odwiedzalność nie mając dużego wyboru obiektów turystycznych, a obiekty nie chcą być w portalu bez odwiedzalności. Koło się zamyka. Trzeba równomiernie budować bazę obiektów i promować serwis. I ciągle podnosić jakość usług.

Dziękuję za radę,
życzę miłego weekendu i serdecznie zapraszam do rejestracji w Horizo.pl

Darek



Wyślij zaproszenie do