Lidia Jażdżewska (Raftowicz)

Lidia Jażdżewska
(Raftowicz)
wyzwania dodają mi
skrzydeł :)

Temat: LETNIA SENSACJA

Co sądzicie o ofercie, którą przygotowały hotele z Grupy Hotelowej Orbis?:)))

Tylko od 26 do 29 czerwca będą dostępne super promocyjne ceny w hotelach: Novotel, Mercure, Ibis, Orbis i Etap.

Rezerwacja tylko przez accorhotels.com w terminie 26-29 czerwca

Więcej na:
http://www.accorhotels.com/pl/promotion/specials/comin...
Jerzy Włodarczyk

Jerzy Włodarczyk hotelarz pasjonat

Temat: LETNIA SENSACJA

Lidia Raftowicz:
Co sądzicie o ofercie, którą przygotowały hotele z Grupy Hotelowej Orbis?:)))

Tylko od 26 do 29 czerwca będą dostępne super promocyjne ceny w hotelach: Novotel, Mercure, Ibis, Orbis i Etap.

Rezerwacja tylko przez accorhotels.com w terminie 26-29 czerwca

Więcej na:
http://www.accorhotels.com/pl/promotion/specials/comin...
A Sofitel to co? Sierota? Czy już zamknięto ostatnie trzy? :) Poza tym na stronce dotyczącej promocji brakuje funkcji aby po kliknięciu na poszczególne marki hoteli otwierały się szczegóły promocji. Mało informacji. Na czym to polega?
Pozdrawiam
Były AccorowiecJerzy Włodarczyk edytował(a) ten post dnia 22.06.09 o godzinie 20:38
Lidia Jażdżewska (Raftowicz)

Lidia Jażdżewska
(Raftowicz)
wyzwania dodają mi
skrzydeł :)

Temat: LETNIA SENSACJA

Sofitel ma się nieźle:), tyle ze zmierza w kierunku większej ekskluzywności, stąd to odseparowanie:)

A co do rozwinięcia funkcji po kliknięciu na poszczegolne okna dla marek to zapewne pojawi się to w dniu promocji, czyli 26-29 czerwca, kiedy bedzie można bezpośrednio rezerwować noclegi:)

Odnośnie samej promocji, to nie ma tu żadnych "haczyków" (dlatego tak mało info)...

... po prostu w dniach 26-29 czerwca można w super promocyjnej cenie zarezerwować (tylko online na accorhotels.com) pokoje na lipiec i sierpień:))Lidia Raftowicz edytował(a) ten post dnia 23.06.09 o godzinie 09:22
Mateusz Z.

Mateusz Z. Profitroom - Simply
More Bookings

Temat: LETNIA SENSACJA

No Sensacja ....

Mercure 159 pln DBL to niżej niż propozycja dla TO ...
Czy nie zachwieje to strukturą sprzedaży ?Mateusz Z. edytował(a) ten post dnia 23.06.09 o godzinie 08:52
Lidia Jażdżewska (Raftowicz)

Lidia Jażdżewska
(Raftowicz)
wyzwania dodają mi
skrzydeł :)

Temat: LETNIA SENSACJA

Mateusz Z.:
No Sensacja ....

Mercure 159 pln DBL to niżej niż propozycja dla TO ...
Czy nie zachwieje to strukturą sprzedaży ?Mateusz Z. edytował(a) ten post dnia 23.06.09 o godzinie 08:52

Cześć Mateusz,
No cóż... hotele proponując tak niskie ceny na pewno ponoszą jakieś ryzyko.. Patrząc jednak globalnie na promocję mamy nadzieję, ze przynieście to oczekiwane rezultaty:)

We will see:)
Ania Gasińska

Ania Gasińska Osti-hotele
Senacki****/Kossak**
**

Temat: LETNIA SENSACJA

Lidia Raftowicz:
Mateusz Z.:
No Sensacja ....

Mercure 159 pln DBL to niżej niż propozycja dla TO ...
Czy nie zachwieje to strukturą sprzedaży ?Mateusz Z. edytował(a) ten post dnia 23.06.09 o godzinie 08:52

Cześć Mateusz,
No cóż... hotele proponując tak niskie ceny na pewno ponoszą jakieś ryzyko.. Patrząc jednak globalnie na promocję mamy nadzieję, ze przynieście to oczekiwane rezultaty:)

We will see:)


na pewno zrobicie sobie tym dużą rekalmę bo będzie o tym głośno :) pamiętam jak kiedyś jeden Hotel w Krakowie sprzedawał pokoje po 99 zł i dzięki temu zyskał sobie wielu klientów i mówiono o nim w całym Krakowie i nie tylko :)
Jerzy Włodarczyk

Jerzy Włodarczyk hotelarz pasjonat

Temat: LETNIA SENSACJA

Ania Gasińska:
Lidia Raftowicz:
Mateusz Z.:
No Sensacja ....

Mercure 159 pln DBL to niżej niż propozycja dla TO ...
Czy nie zachwieje to strukturą sprzedaży ?Mateusz Z. edytował(a) ten post dnia 23.06.09 o godzinie 08:52

Cześć Mateusz,
No cóż... hotele proponując tak niskie ceny na pewno ponoszą jakieś ryzyko.. Patrząc jednak globalnie na promocję mamy nadzieję, ze przynieście to oczekiwane rezultaty:)

We will see:)


na pewno zrobicie sobie tym dużą rekalmę bo będzie o tym głośno :) pamiętam jak kiedyś jeden Hotel w Krakowie sprzedawał pokoje po 99 zł i dzięki temu zyskał sobie wielu klientów i mówiono o nim w całym Krakowie i nie tylko :)
i były chyba jeszcze jakieś gratisy, z tym że cena trochę wyższa , więc nie wiem czy o tym mówisz :) :


Obrazek
Ania Gasińska

Ania Gasińska Osti-hotele
Senacki****/Kossak**
**

Temat: LETNIA SENSACJA

ja nie mówię o Ibisach i pokoje w tym hotelu były po 99 zł a nie 199 zł

konto usunięte

Temat: LETNIA SENSACJA

Lidia Raftowicz:
Co sądzicie o ofercie, którą przygotowały hotele z Grupy Hotelowej Orbis?:)))

Tylko od 26 do 29 czerwca będą dostępne super promocyjne ceny w hotelach: Novotel, Mercure, Ibis, Orbis i Etap.

Rezerwacja tylko przez accorhotels.com w terminie 26-29 czerwca

Więcej na:
http://www.accorhotels.com/pl/promotion/specials/comin...


Spore ryzyko... Bo szansa jest ale na złapanie 'klienta jednorazowego'... Nie będzie więcej promocji nie będzie klienta a na samych promocjach daleko się nie zajedzie.
Christian Barbier

Christian Barbier General Manager,
Accor Asia Pacific

Temat: LETNIA SENSACJA

Cel operacji to promocja strone http://accorhotels.com
A takie ceny zachecaja do ogladania/rezerwowanie.
Dobrze dla Novotel, Mercure i Ibis.

Pomysl jest ok... ale jak czesto, wszystko jest przygotowany w ostatniej chwili. Wiec trzeba czekac na wyniki.
Martyna S.

Martyna S. Business Development
Director, Poland &
Czech Republic at...

Temat: LETNIA SENSACJA

czasem trafia się gratka, że Hotele zapominają o jednej cyferce z przodu ceny, bywają sytuacje hiperpromocyjne, gdzie hotele sprzedają się za 40 PLN ze śniadaniem (a sam posiłek poranny w nich kosztuje ponad 60) ;)

moim Klientom... gratuluję spostrzegawczości ;)
Christian Barbier

Christian Barbier General Manager,
Accor Asia Pacific

Temat: LETNIA SENSACJA

Niestety czesto sie zdarza w Katowicach ostatnio.
Pare hoteli mocna "dumpinguja" ale znazywajmy to promocja :)
Magdalena Stańczyk-Horler

Magdalena Stańczyk-Horler Sprzedaż, marketing,
operacja

Temat: LETNIA SENSACJA

Jarosław P.:
Lidia Raftowicz:
Co sądzicie o ofercie, którą przygotowały hotele z Grupy Hotelowej Orbis?:)))

Tylko od 26 do 29 czerwca będą dostępne super promocyjne ceny w hotelach: Novotel, Mercure, Ibis, Orbis i Etap.

Rezerwacja tylko przez accorhotels.com w terminie 26-29 czerwca

Więcej na:
http://www.accorhotels.com/pl/promotion/specials/comin...


Spore ryzyko... Bo szansa jest ale na złapanie 'klienta jednorazowego'... Nie będzie więcej promocji nie będzie klienta a na samych promocjach daleko się nie zajedzie.

A mi się wydaje, że to jest szansa na pozyskanie klienta na dłużej. Jeżeli promocja skusi klientów, którzy nigdy wcześniej nie korzystali z usług hoteli Accor, a hotele staną na wysokości zadania i będą wiedziały, jak wykorzystać taką okazję, to jest szansa, że klient wróci, mimo wyższej ceny w przyszłości.
Marta Hancock

Marta Hancock Revenue Manager

Temat: LETNIA SENSACJA

Ja myślę tylko tyle, że skoro Orbis rusza z taką akcją, to tylko potwierdza jak głęboko idziemy w dół wszyscy, i że walka cenowa której każdy revenue manager chciał uniknąć rozkręca się na dobre. Zakasujcie rękawy do pracy bo ten i kolejny rok będzie ciężki, a potem kolejne kilka mozolnych lat odbudowywania średniej ceny (powtórka z rozrywki z lat 2001-2003)
W Internecie elastyczność cenowa jest bardzo duża i takie strzały promocyjne były są i będą - najważniejsze, żeby sieci hotelarskie promowały i walczyły poprzez rodzime strony, wzmacniając pozycję swojego www. Bardziej mnie martwią promocje poniżej rate partity umieszczane na portalach zewnętrznych i oferty typu dwieście kilkadziesiąt zł za 5* z dwoma śniadaniami w Warszawie i podobne.
Martwią mnie też oferty które wychodzą ostatnio do biur podróży dla serii i wholesalerów od 5* i 4* (poziom cen hoteli 2*). Długo by pisać... pozdrawiam hotelarzy w tych ciężkich czasach ;-)Marta Hancock edytował(a) ten post dnia 24.06.09 o godzinie 12:17
Mateusz Z.

Mateusz Z. Profitroom - Simply
More Bookings

Temat: LETNIA SENSACJA

W 100 % masz racje Marto.
Wygląda na to że Gigant wybrał najłatwiejszą drogę na poprawę wyników, jednak karkołomną, przynoszącą tylko krótkotrwałe efekty bo wszyscy mniejsi, zmuszeni, podążą tym samym tropem.
i Gigant za rok ponownie stanie przed tym samym problemem.

Szkoda że zamiast oferować Gościom lepszy serwis idzie to w tym kierunku.

Ale może od września to się zmieni. Trzymajmy kciuki ;-)
Agnieszka G.

Agnieszka G. Starwood Hotels &
Resorts, National
Sales Office POLAND

Temat: LETNIA SENSACJA

Marta Hancock:
Ja myślę tylko tyle, że skoro Orbis rusza z taką akcją, to tylko potwierdza jak głęboko idziemy w dół wszyscy, i że walka cenowa której każdy revenue manager chciał uniknąć rozkręca się na dobre. Zakasujcie rękawy do pracy bo ten i kolejny rok będzie ciężki, a potem kolejne kilka mozolnych lat odbudowywania średniej ceny (powtórka z rozrywki z lat 2001-2003)

Ja też zgadzam się z Martą. Już widzę, co sie będzie działo jak trzeba będzie sporo podnieść ceny (jako optymistka wierzę, ze ten czas nadejdzie :)
Też stawiałbym na serwis.
Tomasz Janczak

Tomasz Janczak Lubie e-commerce

Temat: LETNIA SENSACJA

... a jednak nas też trafiło... od kilku miesięcy czytam na zagranicznych portalach, żeby unikać "wojny cenowej" a zamiast tego szukac możliwości sprzedaży w oferowaniu wyższego standardu, itd, itp. Wygląda na to, że niektórzy wybrali (teoretycznie) łatwiejszą drogę realizacji planów sprzedażowych, ale z drugiej strony...
w ciągu ostatnich tygodni miałem okazje rozmawiać z kilkoma ( albo kilkonastoma) hotelarzami na temat szeroko pojetego marketingu on-line, i co..? i okazuje się , że tylko w tym segmencie można zwiększyć przychody o kilkaset (!) procent ( w niektorych przypadkach).
i jeszcze coś...
...w listopadzie 2008 prascy hotelarze wskazywali ( w znaczeniu negatywnym) Warszawę jako rynek, gdzie 5* można kupic za 50 Euro. Dzisiaj w Pradze całe hotele stoja puste, my jakoś "jedziemy". Z czego to wynika...?
Agnieszka G.

Agnieszka G. Starwood Hotels &
Resorts, National
Sales Office POLAND

Temat: LETNIA SENSACJA

oj, a to ciekawe o tych praskich hotelach, bo ja mam wrazenie, ze to oni wyprzedaja sie za bezcen (takie przynajmniej dochodzą mnie słuchy od klientów oraz handlowców na ten region).
Tomasz Janczak:
>
i jeszcze coś...
...w listopadzie 2008 prascy hotelarze wskazywali ( w znaczeniu negatywnym) Warszawę jako rynek, gdzie 5* można kupic za 50 Euro. Dzisiaj w Pradze całe hotele stoja puste, my jakoś "jedziemy". Z czego to wynika...?
Tomasz S.

Tomasz S. Dyrektor operacyjny
Mercure Kraków Stare
Miasto

Temat: LETNIA SENSACJA

Machina ruszyła... Nic, tylko czekać na efekty :)
Dla niebrandowanych Orbisów - 109,01 brutto SGL/DBL.
Adam K.

Adam K. Hotelarstwo /
Marketing

Temat: LETNIA SENSACJA

Ania Gasińska:
ja nie mówię o Ibisach i pokoje w tym hotelu były po 99 zł a nie 199 zł

Czy myślimy może o hotelu przy Błoniach?



Wyślij zaproszenie do