Krzysztof Stęplowski

Krzysztof Stęplowski Skuteczny
e-marketing hotelu

Temat: Jak wyszukiwarka Facebooka pokaże hotele?

Witam

Kilka dni temu Facebook zapowiedział uruchomienie nowej wersji swojej wewnętrznej wyszukiwarki. Użytkownicy otrzymają informacje nie tylko na temat lokalizacji obiektu, ale również na temat ilości "lajków", "czekinów", komentarzy itp. Poznamy więc coś w rodzaju "reputacji" hotelu na Facebooku.

Choć wyszukiwarka nie jest jeszcze dostępna, udało mi się znaleźć nieco informacji (i zdjęć) na temat tego, jak będą w niej wyglądać hotele. To może być istotne wydarzenie dla naszej branży - wszystko zależeć będzie od tego, na ile popularne stanie się wyszukiwanie hoteli na Facebooku.


Obrazek


Sprawę dokładnie omówiłem na blogu.

Zapraszam do dyskusji - wątków jest sporo, choćby zaangażowanie wyszukiwarki Bing. Ciekawe, czy wyszukiwarka Facebooka będzie dawała hotelarzom możliwość reklamy PPC.

Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Stęplowski

-------------
www.marketinghotelu.pl