Temat: Innowacje technologiczne w usługach hotelarskich
Szanowni Państwo,Obecnie przeprowadzam badania dotyczące powstawania supernowoczesnych hoteli, które do obsługi swoich gości wykorzystuja w dużej mierze nowe technologie.
Na potrzeby pracy posługuję się w ankiecie hasłem HOTELU INNOWACYJNEGO, czyli hotelu, który między innymi umożliwia samodzielne zameldowanie i wymeldowanie się gościa z hotelu, klucze zastępuje smarthphonami, a często nawet zastępuje pracowników fizycznych robotami. Być może ktoś z Was słyszał o podobnym hotelu, a może nawet ktoś w takim hotelu się zatrzymał?
Chętnie poznam Waszą opinię na temat usług podobnych hoteli.
Za pomoc serdecznie dziękuję, a w razie pytań zapraszam do kontaktu.
Zdaję sobię oczywiście sprawę, że obecnych jest tutaj bardzo wiele osób z branży, a język, którym posługuję się w badaniu nie jest do końca profesjonalny, ale ankietę musiałam uczynić na tyle zrozumiałą, aby dotarła do jak największej liczby osób.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam,
Marta Dziuba
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSciQbJGDB-3vXK...Ten post został edytowany przez Autora dnia 23.04.18 o godzinie 23:30