Paweł
Machura
Specjalista ds
Recepcji, Qubus
Hotel Management
Kuba
Przybyła
Jakość i perfekcja w
dążeniu do
satysfakcji
Temat: Guest Relations Manager ??
Guest Relation Manager jest osobą dbająca dobra komunikacje pomiędzy gościem a hotelem. W dużych hotelach pełni rolę łącznika pomiędzy recepcją działem sprzedaży, a gośćmi. Zna ich osobiście, zna ich preferencje, reaguje na ich komentarze i uwagi. Sprawia, iż gość nie czuje się anonimowo a jego uwagi są traktowane z należytą atencją. Osoba na tym stanowisku zajmuje się również korespondencją z gośćmi (odpowiadaniem na ich uwagi, ankiety ewentualne skargi). Jest osobą idąca na pierwszy ogień w przypadku osobistej skargi gościa w hotelu. Analizuje codzienne listy przyjazdów pod względem urodzin gości, większej liczby pobytu, powtarzalności pobytu.Reasumując sprawia by gośc w hotelu był traktowany indywidualnie i personalnie a jego zdanie nie było traktowane jako skarga lecz sugestia do poprawy standardu i jakości świadczonych usług.
Podobne tematy
-
Hotel & Hotelarze » PR and COMMUNICATION MANAGER - Warszawa -
-
Hotel & Hotelarze » Poszukiwany Sales Manager - Radisson Blu Hotel Warszawa -
-
Hotel & Hotelarze » Manager Operacyjny -
-
Hotel & Hotelarze » Szukam Pracy: Manager do Hotelu -
-
Hotel & Hotelarze » MICE Sales Manager poszukiwany (zachodniopomorskie, ok.... -
-
Hotel & Hotelarze » MANAGER HOTELU, OŚRODKA WCZASOWEGO SZUKA CIEKAWEJ... -
-
Hotel & Hotelarze » Poszukiwany pilnie F & B Manager hotelu **** we Wrocławiu -
-
Hotel & Hotelarze » Front Office Manager -
-
Hotel & Hotelarze » Zapraszam do nowej grupy Event Manager -
-
Hotel & Hotelarze » poszukiwany specjalista/manager ds. sprzedaży -
Następna dyskusja: