Paweł Machura

Paweł Machura Specjalista ds
Recepcji, Qubus
Hotel Management

Temat: Guest Relations Manager ??

Mam pytanie o co chodzi w tym stanowisku? Czym zajmuje się taka osoba?
Kuba Przybyła

Kuba Przybyła Jakość i perfekcja w
dążeniu do
satysfakcji

Temat: Guest Relations Manager ??

Guest Relation Manager jest osobą dbająca dobra komunikacje pomiędzy gościem a hotelem. W dużych hotelach pełni rolę łącznika pomiędzy recepcją działem sprzedaży, a gośćmi. Zna ich osobiście, zna ich preferencje, reaguje na ich komentarze i uwagi. Sprawia, iż gość nie czuje się anonimowo a jego uwagi są traktowane z należytą atencją. Osoba na tym stanowisku zajmuje się również korespondencją z gośćmi (odpowiadaniem na ich uwagi, ankiety ewentualne skargi). Jest osobą idąca na pierwszy ogień w przypadku osobistej skargi gościa w hotelu. Analizuje codzienne listy przyjazdów pod względem urodzin gości, większej liczby pobytu, powtarzalności pobytu.
Reasumując sprawia by gośc w hotelu był traktowany indywidualnie i personalnie a jego zdanie nie było traktowane jako skarga lecz sugestia do poprawy standardu i jakości świadczonych usług.

Następna dyskusja:

PR and COMMUNICATION MANAGE...




Wyślij zaproszenie do